429
Ο Στ. Παππάς επιθεωρώντας τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Τοποθετημένος στη διοίκηση ως κομματικό στέλεχος είχε διαφημίσει την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Τώρα; | ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΟΑΣΘ: Η διάψευση του Παππά κράτησε λίγες μέρες

Χριστίνα Ταχιάου Χριστίνα Ταχιάου 4 Οκτωβρίου 2018, 09:03
Ο Στ. Παππάς επιθεωρώντας τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ. Τοποθετημένος στη διοίκηση ως κομματικό στέλεχος είχε διαφημίσει την κρατικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης. Τώρα;
|ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΟΑΣΘ: Η διάψευση του Παππά κράτησε λίγες μέρες

Χριστίνα Ταχιάου Χριστίνα Ταχιάου 4 Οκτωβρίου 2018, 09:03

«Απεργία χωρίς αιτία
Εκφράζουμε τον προβληματισμό μας για τις αιτίες που οδήγησαν το σωματείο εργαζομένων στον Ο.Α.Σ.Θ. να προκηρύξει απεργιακές κινητοποιήσεις, με αφορμή την κατατεθείσα τροπολογία του υπουργού Υποδομών & Μεταφορών στο πλαίσιο της προσπάθειας του εκσυγχρονισμού που απαιτείται για το μεταφορικό έργο αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Ετσι αρχίζει η ανακοίνωση της διοίκησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης με την οποία ενημερώνεται το επιβατικό κοινό της πόλης σχετικά με τη σημερινή απεργία των εργαζομένων. Ο λόγος της απεργίας είναι η αιφνίδια κατάθεση και ψήφιση τροπολογίας με την οποία μέρος του συγκοινωνιακού έργου Αττικής και Θεσσαλονίκης ανατίθεται στα ΚΤΕΛ. Η τροπολογία κατατέθηκε το βράδυ της Τρίτης και ψηφίστηκε την Τετάρτη. Με την ανακοίνωση, διαβεβαιώνονται οι εργαζόμενοι ότι δεν θίγονται εργασιακά δικαιώματα, ότι θα γίνει ορθολογική διαχείριση, ότι τα ΚΤΕΛ πρέπει κι αυτά να πάρουν ρίσκο και ότι οι εργαζόμενοι καλά θα κάνουν να θυμηθούν ότι πληρώνονται κανονικά από τότε που ο ΟΑΣΘ έγινε κρατικός.

Πριν από 10 ημέρες, ο τοπικός Τύπος είχε αποκαλύψει την πρόθεση του ΟΑΣΘ να παραχωρήσει στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης μέρος του συγκοινωνιακού έργου χωρίς μεταβολή στο κόμιστρο. Ηδη το ΚΤΕΛ Αττικής εκτελεί μέρος του έργου, αλλά με αυξημένο κόμιστρο (το Σούνιο, για παράδειγμα, έχει εισιτήριο 6 ευρώ). Σε περίπτωση που τα ΚΤΕΛ αρνηθούν να εκτελέσουν σύμβαση εκτέλεσης, αυτή μπορεί να καταρτιστεί με άλλους οδικούς μεταφορείς επιβατών.

Τα δημοσιεύματα εκείνα διαψεύστηκαν από τον πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιο Παππά μετά βδελυγμίας. Οπως είναι αναρτημένο στο site του Οργανισμού: «“Δεν πρόκειται να συνηγορήσω ποτέ σε έναν ιδιωτικό, κρατικοδίαιτο φορέα. Είναι πολύ απλά τα πράγματα”, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, σε συνέντευξή του στο Ράδιο Θεσσαλονίκη, απαντώντας στα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για μεταβίβαση μεταφορικού έργου από τον ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. “Αυτήν την πρόταση που είδα να δημοσιεύεται, σε καμία περίπτωση δεν τη δεχόμαστε. Αν υπάρχει μια πρόταση προς όφελος των πολιτών και προς όφελος του Δημοσίου, βεβαίως πρέπει να την κουβεντιάσουμε. Θα το δούμε στην πράξη. Αν αυτό που προκύπτει είναι προς όφελος των πολιτών θα το δω, θα το δει το Υπουργείο. Αλλά να φτιάξω άλλον έναν φορέα, ο οποίος δεν θα κάνει τίποτα άλλο παρά να χρηματοδοτείται από το Δημόσιο, μόνο για να κερδίζουν οι ιδιώτες, αυτό δεν γίνεται”, δήλωσε μεταξύ άλλων».

Το «ποτέ» και το «σε καμία περίπτωση» του κυρίου Παππά δεν κράτησε παρά λίγες ημέρες. Απομένει να δούμε στην πράξη τη λειτουργία του συγκεκριμένου μέτρου. Απομένει, επίσης, να δούμε στις στάσεις ξανά τα λεωφορεία και την τηλεματική (για την οποία κάποτε ήμασταν περήφανοι αλλά σήμερα έχει σοβαρά προβλήματα) να λειτουργεί. Και τον κ. Παππά να εργάζεται ως διοικητής Οργανισμού και όχι ως συγκρουσιακός κομματάρχης.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...