510
|

Ο ΣΔΕ παρουσιάζει τον Οδηγό για τη Διαφορετικότητα και την Ισότιμη Ένταξη

Protagon Team Protagon Team 21 Σεπτεμβρίου 2020, 17:01

Ο ΣΔΕ παρουσιάζει τον Οδηγό για τη Διαφορετικότητα και την Ισότιμη Ένταξη

Protagon Team Protagon Team 21 Σεπτεμβρίου 2020, 17:01

Τον Οδηγό «Η προσέγγιση των marketers στη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη», για τη Διαφορετικότητα και την Ισότιμη Ένταξη στο marketing και την επικοινωνία, σχεδίασε ο ΣΔΕ σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων.

Ο οδηγός έχει σκοπό να διευρύνει τις γνώσεις όλων όσων έχουν την τύχη να διαχειρίζονται brands. Να εμπνεύσει, να πείσει και να υποστηρίξει κάθε σχετική πρωτοβουλία, κάθε αρχικό ή επόμενο βήμα.

Για τον ΣΔΕ αυτό αποτελεί τη φυσική συνέχεια και το επόμενο βήμα μιας διαδρομής που έχει ξεκινήσει μερικά χρόνια πριν. Από το 2018, ο Σύνδεσμος «αγκάλιασε» τη διεθνή πρωτοβουλία “Unstereotype Alliance” και μίλησε διεξοδικά για το θέμα των στερεοτύπων στη διαφήμιση τόσο σε ειδικές εκδηλώσεις, όσο και με αναλυτικό οδηγό και επιμέρους blueprint για την “Προοδευτική Απεικόνιση των Φύλων στη Διαφήμιση”.

Παρακολουθώντας τα διεθνή δρώμενα, ο ΣΔΕ έβαλε τα θέματα της Διαφορετικότητας και της Ισότιμης Ένταξης στο marketing και την επικοινωνία στην κορυφή της ατζέντας του για το 2020.

Η υγειονομική κρίση κατέστησε ακόμα πιο επιτακτική την ανάγκη ανάληψης δράσης, καθώς στη διάρκεια του lockdown, σημειώθηκε δραματική αύξηση κρουσμάτων ενδοοικογενειακής βίας παγκόσμια, με τα περισσότερα θύματα να είναι γυναίκες. Παράλληλα, στον προηγμένο δυτικό κόσμο, οι πολίτες βγήκαν στους δρόμους ενάντια στις φυλετικές διακρίσεις με αφορμή τη δολοφονία του Τζόρτζ Φλόιντ από αστυνομικούς. Την ίδια στιγμή, πληθώρα ερευνών από όλο τον κόσμο αποτυπώνουν το ξεκάθαρο αίτημα των καταναλωτών για μάρκες που παίρνουν θέση για τα μεγάλα θέματα της εποχής.

Όλα τα παραπάνω επιβεβαιώνουν ότι αποτελεί μονόδρομο για τις μάρκες η ανάληψη πρωτοβουλιών για έναν κόσμο καλύτερο, χωρίς αποκλεισμούς, με ανοχή στη διαφορετικότητα, ανοιχτό σε όλους. Η επικοινωνία μαρκών και υπηρεσιών, με το λόγο και τις απεικονίσεις της, οφείλει να αντικατοπτρίζει την πραγματική ζωή, τις ζωές όλων των ανθρώπων με τους οποίους βρίσκεται σε διάλογο μέσα.

O Οδηγός δίνει κατευθύνσεις και πάνω από όλα τονίζει ότι το θέμα της διαφορετικότητας δεν είναι μονοδιάστατο. Το κρίσιμο για τον κλάδο της επικοινωνίας είναι η συνειδητοποίηση πως το θέμα δεν αφορά μόνο στο φύλο και τη φυλή και δεν αφορά μόνο στο τελικό δημιουργικό προϊόν. Αφορά πάνω από όλα στην ουσιαστική αναγνώριση της μοναδικότητας και της σημαντικότητας του κάθε ατόμου. Η επιτυχία και ο στόχος θα έχει σε σημαντικό βαθμό επιτευχθεί όταν θα δούμε τα ζητήματα της διαφορετικότητας και της ισότιμης ένταξης να είναι αναπόσπαστα στοιχεία της εταιρικής κουλτούρας και να διατρέχουν τις σχέσεις των οργανισμών και των επιχειρήσεων τόσο με τους καταναλωτές όσο και με τους εργαζόμενους, τους συνεργάτες και την κοινωνία.

«Ίσως κάποιοι βρουν το περιεχόμενο του Οδηγού αλλά και την πρωτοβουλία μας τολμηρά. Ίσως αμφισβητήσουν ότι η διαφορετικότητα και η ισότιμη ένταξη αποτελούν προτεραιότητα για την ελληνική πραγματικότητα και τον κλάδο της επικοινωνίας. Η άποψή μας, μετά από σειρά ετών ενασχόλησης με το θέμα, είναι ότι αποτελεί πλέον παγκόσμια προτεραιότητα. Μέσα από τη συνεργασία μας με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων, μελετήσαμε διεθνείς έρευνες και παρακολουθήσαμε διεθνείς συζητήσεις που μας έδωσαν το προνόμιο να αφουγκραστούμε την κοινωνία πολύ νωρίς. Και νιώσαμε ότι είναι ευθύνη του ΣΔΕ, ως θεσμικού φορέα των διαφημιζομένων να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει όχι μόνο τα μέλη του, αλλά και κάθε άλλο ενδιαφερόμενο μέρος» τόνισε ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...