Επικαιρότητα

Νέα εταιρική ταυτότητα για την Εθνική Ασφαλιστική – Γκοσί: «Αναξιοποίητος θησαυρός»

Η πορεία μετασχηματισμού της εταιρείας και οι στόχοι για το 2024
Protagon Team

Η Εθνική Ασφαλιστική, παρουσίασε τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με κεντρικό μήνυμα «Εδώ, για την επόμενη ημέρα», σε εκδήλωση Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο της εταιρείας.

Ταυτόχρονα, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Ρομπέρτ Γκοσί (Robert Gauci), έκανε μια ανασκόπηση των αλλαγών που έχουν ολοκληρωθεί στην εταιρεία αλλά και των στόχων της για το 2024.

Παρομοιάζονται την εταιρεία ως αναξιοποίητο θησαυρό, ο κ. Γκοσί έθεσε ως κυριότερους στόχους τη βελτίωση του προϊοντικού μείγματος, την αναβάθμιση της κερδοφορίας, την καλύτερη οργάνωση και η εμπορική αποτελεσματικότητα, όπου στόχος είναι να πωλούνται στον ίδιο πελάτη τουλάχιστον τρία προϊόντα της εταιρείας έναντι 1,2 σήμερα.

Στους μακροπρόθεσμους στόχους της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η επίτευξη παραγωγής άνω του €1 δισ. το 2027, σε προϊόντα όμως που θέλει να αναπτυχθεί η εταιρεία. Επίσης τα επόμενα πέντε χρόνια προγραμματίζονται επενδύσεις υψηλότερες των €100 εκατ., με 32 στρατηγικά έργα να βρίσκονται σε διαδικασία εξέλιξης.

Η Εθνική Ασφαλιστική εισέρχεται από σήμερα σε μια νέα εποχή, μια εποχή στον πυρήνα της οποίας βρίσκεται ο μοναδικός συγκερασμός της ιστορικής κληρονομιάς και της αξιοπιστίας, που μόνο το όνομα της Εθνικής Ασφαλιστικής μπορεί να εκπροσωπήσει, χάρη στην πολυετή πορεία και την έμπρακτη στήριξή της στις πιο κρίσιμες στιγμές της ελληνικής κοινωνίας από το 1891.

Η αλλαγή του λογότυπου και της εταιρικής ταυτότητας της εταιρείας αναδεικνύει τα νέα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το επιχειρησιακό προφίλ της, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η δημιουργία νέων, ευέλικτων οργανωτικών δομών και ο σχεδιασμός προϊόντων και υπηρεσιών που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας.

Η εταιρική εικόνα της Εθνικής Ασφαλιστικής εκσυγχρονίζεται, αντικατοπτρίζοντας την κυρίαρχη θέση της και τον ηγετικό της ρόλο στην ελληνική αγορά. Συμπυκνώνει στοιχεία από την ιστορική οπτική της ταυτότητα, αναδεικνύοντας συγχρόνως τα χαρακτηριστικά της ανανέωσης και της συνεχούς προσαρμογής στις ανάγκες του σήμερα και του αύριο.

Ο Ρομπέρτ Γκοσί, Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Ασφαλιστικής, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ανέφερε: «Η επόμενη ημέρα για την Εθνική Ασφαλιστική ξεκινάει σήμερα. Μια νέα ημέρα, όπου η Εθνική Ασφαλιστική θα συνεχίσει να φροντίζει για το μέλλον και την ασφάλειά όλων, όπως έκανε πάντα. Αλλά θα έχει τις ανάγκες των πολιτών και των επιχειρήσεων σε πρώτη προτεραιότητα. Με σύγχρονες λύσεις, αξιοπιστία και σταθερότητα, διαμορφώνουμε καθημερινά ένα μέλλον καλύτερο και πιο ασφαλές, για όλους, με την ίδια σύνεση που το κάνουμε εδώ και 133 χρόνια. Επενδύοντας στον ψηφιακό μετασχηματισμό δημιουργούμε τα απαραίτητα εργαλεία για να αποκτήσουμε καλύτερη γνώση των πελατών μας και να παρέχουμε μία ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.

Αυτή η φιλοσοφία και οι αξίες που διέπουν την επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής, αποτυπώνονται με σύγχρονο τρόπο στη νέα εταιρική μας ταυτότητα.  Η νέα μας εικόνα θέλαμε να αποτυπώνει όλα τα στοιχεία που κάνουν την Εθνική Ασφαλιστική αυτή που είναι, αλλά και τα στοιχεία αυτά που θα τη διαμορφώσουν στην πιο σύγχρονη ασφαλιστική εταιρεία του 21ου αιώνα.

 Μια εταιρεία που αξιοποιεί την καινοτομία, την τεχνογνωσία και τη διαχρονικά ισχυρή εμπειρία εξυπηρέτησης, για να υποστηρίξει με τον καλύτερο τρόπο τις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της».

Εκτός από τη νέα εταιρική ταυτότητα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης Τύπου παρουσιάστηκαν σημαντικά στοιχεία από την πορεία της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2023:

Τέλος, η Εθνική Ασφαλιστική παρουσίασε τους πέντε στρατηγικούς στόχους της για το 2024:

  1. Εξισορρόπηση του productmix με ταυτόχρονη ενδυνάμωση των νέων κερδοφόρων προϊόντων της
  2. Ανάπτυξη νέων τεχνικών μοντέλων βασισμένων σε εξειδικευμένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων
  3. Απλοποίηση διαδικασιών και πιο αποτελεσματικές λειτουργίες.
  4. Δημιουργία ευέλικτης οργάνωσης και ανάπτυξη κουλτούρας απόδοσης.
  5. Ανάπτυξη ολιστικής εικόνας του πελάτη και ενίσχυση της παραγωγικότητας του δικτύου μέσω cross -selling.

«Το επίπεδο της συνεργασίας που διατηρούμε με τα παραγωγικά μας δίκτυα και το εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό μας, διασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων μας και εγγυώνται τα θετικά αποτελέσματα που αναμένουμε», τόνισε στο κλείσιμο της ομιλίας του ο Ρομπέρτ Γκοσί, επιβεβαιώνοντας για μία ακόμη φορά ότι οι άνθρωποι της εταιρείας παραμένουν στο κέντρο της στρατηγικής της.