Επικαιρότητα

Νέα, αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης από τη ΔΕΗ

Μια αυτόματη ψηφιακή βοηθός, η δυνατότητα για ραντεβού στο γκισέ και το διευρυμένο ωράριο σε κεντρικά καταστήματα Αθήνας, Θεσσαλονίκης είναι τα νέα, άλματα της Εταιρείας προς το μέλλον. Και προς εμάς, τους καταναλωτές
Protagon Team

Τρία καταστήματα ΔΕΗ με νέο διευρυμένο ωράριο 07:30 – 20:00.

Δυνατότητα ραντεβού στα καταστήματα.

Και μια νέα εφαρμογή «Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ».

Η ΔΕΗ αλλάζει. Και αλλάζει προς το καλύτερο και με γρήγορους ρυθμούς. Οι 3 νέες υπηρεσίες για την εξυπηρέτησή μας, συμβαδίζουν με τις νέες ανάγκες και συνήθειες των καταναλωτών. Αναβαθμίζουν αισθητά την εμπειρία πελάτη και εκσυγχρονίζουν την εικόνα του μεγάλου παρόχου ενέργειας.

Με στόχο να μειωθεί ο χρόνος αναμονής και να διευκολυνθούν οι συναλλαγές στα καταστήματα, η ΔΕΗ μας δίνει τη δυνατότητα:

Με την απειλή της COVID-19 και την ανάγκη για social distancing να παραμένουν, οι νέες υπηρεσίες ήρθαν την κατάλληλη στιγμή: “Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook, λέει σχετικά ο κ. Γιώργος Καρακούσης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ. Και προσθέτει: “Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας».

Η ΔΕΗ μας καλωσορίζει στη νέα αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης και στη νέα εποχή της. Και εμείς, την καλοδεχόμαστε!