307
Η Μόνικα Μπελούτσι «υποδύεται» την Μαρία Κάλλας στη θεατρική σκηνή, στην πόλη Σαν-Αβερτάν | lanouvellerepublique.fr

Στη Γαλλία, η Μόνικα Μπελούτσι ενσαρκώνει τη Μαρία πίσω από τον μύθο της Κάλλας

Protagon Team Protagon Team 17 Οκτωβρίου 2020, 16:25
Η Μόνικα Μπελούτσι «υποδύεται» την Μαρία Κάλλας στη θεατρική σκηνή, στην πόλη Σαν-Αβερτάν
|lanouvellerepublique.fr

Στη Γαλλία, η Μόνικα Μπελούτσι ενσαρκώνει τη Μαρία πίσω από τον μύθο της Κάλλας

Protagon Team Protagon Team 17 Οκτωβρίου 2020, 16:25

Την παράσταση για τη ζωή της Μαρίας Κάλλας ανέβασε στη Γαλλία η Μόνικα Μπελούτσι, ανοίγοντας με τον τρόπο αυτό τη φθινοπωρινή πολιτιστική σεζόν που προσπαθεί να βρει τον βηματισμό της μετά την πανδημία. Είναι η ίδια παράσταση που επρόκειτο να ανεβεί τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα, στο Ηρώδειο και ματαιώθηκε λόγω της πανδημίας.

Η ιταλίδα ηθοποιός ανέβηκε, στις 9 Οκτωβρίου στο Σαν-Αβερτάν, στη σκηνή του Nouvel Atrium και ενσάρκωσε την κορυφαία σοπράνο μέσα από τα γράμματα και τα απομνημονεύματά της. Παρούσα στην πρεμιέρα η πρεσβευτής της Ελλάδας στη Γαλλία, Αγλαΐα Μπαλτά.

Πρόκειται για ανέκδοτες επιστολές από το 1946 ως και το 1977, τη χρονιά κατά την οποία πέθανε η Κάλλας. Σε αυτές η ελληνίδα σοπράνο σκιαγραφεί το ταξίδι της ζωής της από την Αθήνα, στο Παρίσι, τη Βενετία και τη Νέα Υόρκη, γράφει η Nouvel Republique.

Είναι όμως δύσκολο να διαχωρίσει κανένας την Κάλλας από την παρουσία της Μπελούτσι – πόσο μάλλον αν τη δούμε και με τα ρούχα της Κάλλας, όπως συμβαίνει στην παράσταση. Αν και δεν είναι θεατρική ηθοποιός, καθώς πρώτη φορά ανέβηκε στο σανίδι για την Κάλλας, η ιταλίδα σταρ είναι μια παρουσία που μαγνητίζει τον θεατή.

Και όμως, στη σκηνή αποκαλύπτεται μια άγνωστη γυναίκα, σημειώνει ο σκηνοθέτης της παράστασης Τομ Βολφ, μια γυναίκα «δυνατή και ευάλωτη την ίδια στιγμή, που είχε όνειρα και φιλοδοξίες στα νεανικά της χρόνια και αμφιβολία και πόνο κατόπιν στη ζωή της».

Οι επιστολές, εξηγεί ακόμη ο σκηνοθέτης, αποκαλύπτουν την Μαρία πίσω από τον θρύλο της Κάλλας και την αφήνουν να διηγηθεί τη δική της ιστορία.

Γοητευμένη και έκπληκτη από τα αισθήματα που κυριαρχούσαν στη ζωή της Κάλλας αισθάνεται και η ίδια η Μπελούτσι, η οποία δήλωσε σε γαλλικά μέσα ενημέρωσης ότι με την γυναίκα που ενσαρκώνει πάνω στη σκηνή την συνδέει «κάτι το μεσογειακό». Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, να πει όχι στην πρόταση του σκηνοθέτη.