Στιγμιότυπο από τη φάση κατασκευής του σταθμού του Μετρό στη Νίκαια (φωτογραφία αρχείου | ΑΠΕ-ΜΠΕ
Επικαιρότητα

Μετρό μέχρι τη Νίκαια τον Ιούνιο

Τότε θα δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις πρώτοι σταθμοί, στην Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια, που θα εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες των δυτικών συνοικιών του Πειραιά
Protagon Team

Μέχρι τη Νίκαια θα φθάνει τον Ιούνιο η γραμμή 3 του Μετρό καθώς ολοκληρώνονται οι τρεις σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά.

Οπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, τον Ιούνιο θα δοθούν στην κυκλοφορία οι τρεις πρώτοι σταθμοί, στην Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό και τη Νίκαια, που θα εξυπηρετούν καθημερινά, χιλιάδες επιβάτες των δυτικών συνοικιών του Πειραιά.

Το υπόλοιπο τμήμα της επέκτασης, μέχρι το Δημοτικό θέατρο Πειραιά, θα παραδοθεί περίπου σε δύο χρόνια.

Ο κ. Μυλόπουλος εκτιμά ότι μέχρι το καλοκαίρι θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος για το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό από το Γαλάτσι μέχρι το Γουδή.

Στις 28 Φεβρουαρίου λήγει η ημερομηνία για τις προσφορές των τριών ομίλων που έχουν προεπιλεγεί και αμέσως μετά θα ξεκινήσει το έργο της επιτροπής αξιολόγησης. Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις και προσφυγές, ο ανάδοχος θα ανακηρυχθεί μέσα στο καλοκαίρι.

Παραμένει στην πλατεία Εξαρχείων ο σταθμός

Οπως διευκρίνισε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ανάπλασης του Ιστορικού Κέντρου, κατέληξαν σε λύση για το θέμα του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων. Αποφασίστηκε να παραμείνει ο σταθμός στην πλατεία αλλά οι είσοδοι του να είναι στους γύρω δρόμους για να μην χαλάσει ο χαρακτήρας της. Μια από τις εισόδους θα βρίσκεται δίπλα στο Αρχαιολογικό Μουσείο και για το λόγο αυτό ο σταθμός θα έχει το όνομα «Εξάρχεια-Αρχαιολογικό Μουσείο».

Μέσα στην άνοιξη, υπολογίζεται ότι θα αρχίσουν οι πρόδρομες εργασίες (μεταφορά δικτύων κλπ) για τις οποίες θα υπάρξει χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ενωση όπως συμφώνησε την περασμένη εβδομάδα η επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής Κορίνα Κρέτσου στη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη.

Ανάλογη χρηματοδότηση θα υπάρξει και για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες της πόλης.

Ο κ. Μυλόπουλος ανέφερε ότι το δεύτερο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό από το Γουδή στο Μαρούσι σχεδιάζεται να επεκταθεί δυτικά και να φθάσει στην Πετρούπολη.

Ανέφερε επίσης ότι άμεσα η Αττικό Μετρό θα προκηρύξει μελέτη από την οποία θα προκύψει προς ποιες συνοικίες της πρωτεύουσας είναι απαραίτητο να γίνουν επεκτάσεις του δικτύου.