1015
| CreativeProtagon

Μακριά από το γκισέ 9 στις 10 συναλλαγές της Alpha Bank!

Protagon Team Protagon Team 26 Οκτωβρίου 2020, 18:33
|CreativeProtagon

Μακριά από το γκισέ 9 στις 10 συναλλαγές της Alpha Bank!

Protagon Team Protagon Team 26 Οκτωβρίου 2020, 18:33

Στην αρχή ήταν “μένουμε σπίτι”. Στη συνέχεια “μένουμε ασφαλείς”. Και αν η συνέχεια δεν είναι αυτή που θα θέλαμε, είναι ακριβώς αυτή η εξέλιξη που κάνει επιτακτική την ανάγκη να “μένουμε ασφαλείς”, ακόμη και όταν δεν “μένουμε σπίτι”. Να κρατάμε αποστάσεις, να αποφεύγουμε τον συνωστιμό, να φοράμε μάσκα, να απολυμαίνουμε τακτικά τα χέρια μας.

Μάθαμε, λοιπόν, μέσα σε λίγους μήνες να ζούμε αλλιώς. Θέλοντας και μη. Και επειδή η ζωή πρέπει να συνεχιστεί, η οικονομία να “τρέχει” ή έστω να “κυλάει” όσο αυτό είναι δυνατό, μάθαμε να ζούμε χωρίς τράπεζες – για την ακρίβεια, χωρίς να πηγαίνουμε στην τράπεζα για να διεκπεραιώσουμε προσωπικές, οικογενειακές και επαγγελματικές συναλλαγές.

Ρίξτε μια ματιά έξω απο μια τράπεζα και φέρτε στο μυαλό σας τι συνέβαινε στην καραντίνα και αμέσως μετά τη λήξη της. Οι ουρές και το στριμωξίδι έχουν σημαντικά μειωθεί, αν δεν έχουν εξαφανιστεί, τα ΑΤΜ παίρνουν “ανάσες”, οι εντάσεις μεταξύ των πελατών που περιμένουν στο ήλιο ή στη βροχή ολοένα και πιο σπάνιες. Οχι τυχαία. Γιατί μέσα σε αυτό το διάστημα, η τραπεζική έχει κάνει ένα τεράστιο άλμα, επιταχύνοντας τις εξελίξεις (και τις επενδύσεις) στον ψηφιακό μετασχηματισμό της. Και, όπως συμβαίνει παντού, όσοι ήδη είχαν ξεκινήσει, “έφτασαν” και πιο γρήγορα…

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Alpha Bank. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της τράπεζας, οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται πλέον σε ψηφιακό περιβάλλον (web ή mobile). Αυτό, όπως μας πληροφορεί η ίδια η τράπεζα, οφείλεται αφενός μεν στις ανάγκες που έφερε η πανδημία, αφετέρου δε στην επιλογή της Alpha Bank να επενδύει με συνέπεια και αποφασιστικότητα στο ψηφιακό παρόν και μέλλον της.

Κατά το α’ εξάμηνο του 2020, το 91% των συνολικών συναλλαγών στην Alpha Bank πραγματοποιήθηκε μέσω των ψηφιακών της δικτύων (e-banking, ATM, ΚΑΣ).  Το ίδιο διάστημα (το μισό από το οποίο ζήσαμε σε περιβάλλον καραντίνας) εντυπωσιακή αύξηση 70% σε σχέση με το προηγούμενο έτος κατέγραψε  και η χρήση του mobile banking της τράπεζας, το οποίο εξυπηρέτησε περισσότερες από 65 εκατομμύρια συνδέσεις. Ο αριθμός των ενεργών χρηστών του Alpha mobile banking αυξήθηκε κατά 51% σε σχέση με πέρυσι και, αντίστοιχα, οι συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν μέσω της υπηρεσίας ήταν υψηλότερες κατά 66% σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2019.

Πιο γρήγορα, πιο εύκολα, με ασφάλεια

Είναι ξεκάθαρο ότι πλέον οι πελάτες αναγνωρίζουν πλέον τα πλεονεκτήματα των ψηφιακών συναλλαγών, που ορίζονται στο τρίπτυχο: Ταχύτητα, Ευκολία, Ασφάλεια. Ετσι, γίνονται πλέον ψηφιακά ενεργοί, και προκρίνουν τα ηλεκτρονικά κανάλια και υπηρεσίες για να διεκπεραιώσουν τις καθημερινές συναλλαγές τους. Αρκεί να έχουν αυτή τη δυνατότητα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι οι περισσότερες από τις μισές (52,4%) νέες εγγραφές συνδρομητών στο e-banking της Alpha Bank κατά τους έξι πρώτους μήνες του 2020, πραγματοποιήθηκαν αποκλειστικά online, χωρίς δηλαδή να απαιτηθεί επίσκεψη σε κατάστημα της τράπεζας. Το αντίστοιχο ποσοστό το 2019 ήταν 23,3%.

Πολύ μεγάλη είναι η ανταπόκριση των καταναλωτών και στο Αpple Pay, την πρωτοποριακή υπηρεσία πληρωμών για συσκευές Apple, που πρώτη και μόνη από τις ελληνικές τράπεζες διέθεσε η Alpha Bank τον Απρίλιο του 2020. Μέσα σε πέντε μήνες οι χρήστες της υπηρεσίας ξεπέρασαν τους 65.000. Τα οφέλη της εφαρμογής είναι σημαντικά. Συνδέοντας με το Apple Pay τη χρεωστική, πιστωτική ή προπληρωμένη κάρτα τους Visa και Mastercard της Alpha Bank, οι πελάτες της τράπεζας κάνουν τις αγορές τους ανέπαφα, σε POS ή σε e-shops, χωρίς να πληκτρολογούν το PIN της κάρτας τους, χρησιμοποιώντας μόνο το κινητό τους τηλέφωνο ή απλώς το “έξυπνο” ρολόι τους!

Όχι ότι οι χρήστες Android συσκευών έχουν παράπονα… Γι’ αυτούς υπάρχει το καινοτόμο ψηφιακό πορτοφόλι myAlpha Wallet. Η ανανεωμένη έκδοση της εφαρμογής διατίθεται δωρεάν μέσω του Google Play Store και εξασφαλίζει ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ασφάλεια συναλλαγών μέσω συσκευών με λογισμικό Android, σε ένα σύγχρονο και ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον πλοήγησης.

Η ψηφιακή τραπεζική ήρθε για να μείνει

Η Alpha Bank, είναι αλήθεια, δεν περίμενε τον κορονοϊό… Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι βασικός πυλώνας του στατηγικού σχεδίου βιώσιμης ανάπτυξης της τράπεζας, η οποία είχε μεταφέρει σε ψηφιακό περιβάλλον το 85,5% των συνολικών της συναλλαγών, ήδη από το α’ εξάμηνο του 2019, δηλαδή έναν χρόνο πριν από την έλευση της πανδημίας. Το εντυπωσιακό αυτό ποσοστό αποτελεί μία ακόμη ένδειξη ότι, ανεξάρτητα από τις έκτακτες συνθήκες της πανδημίας που οδήγησαν εκ των πραγμάτων σε αύξηση των εξ’ αποστάσεως τραπεζικών συναλλαγών κατά τους πρώτους μήνες του 2020, η ψηφιακή τραπεζική ήρθε για να μείνει και να αλλάξει ριζικά σε βάθος χρόνου τις τραπεζικές συναλλαγές όπως τις γνωρίζαμε έως πρόσφατα.

Ο Αγης Παπαστεργίου, Διευθυντής Ψηφιακής Τραπεζικής της Alpha Bank

Όπως αναφέρει σε σχετική δήλωσή του ο Άγης Παπαστεργίου, Διευθυντής Ψηφιακής Τραπεζικής της τράπεζας, «η Alpha Bank, έχει θέσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο επίκεντρο του επιχειρησιακού της προγραμματισμού, επενδύοντας με συνέπεια και αποφασιστικότητα στις τεχνολογίες αιχμής για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Η στρατηγική αυτή επιλογή επέτρεψε στην Alpha Bank να ανταποκριθεί άμεσα και αποτελεσματικά στις συνθήκες που διαμορφώθηκαν στον τομέα της τραπεζικής εξυπηρέτησης λόγω της πανδημίας».

Αναφερόμενος στους πελάτες της Alpha Bank o κ. Παπαστεργίου τονίζει ότι «κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, χρησιμοποιούν σε συντριπτικό ποσοστό τα ψηφιακά κανάλια της τράπεζας για τις καθημερινές συναλλαγές τους, γεγονός που μας ενθαρρύνει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις ψηφιακές πωλήσεις τραπεζικών προϊόντων και την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση. Στην κατεύθυνση αυτή, ο ανασχεδιασμός των λειτουργιών, η περαιτέρω απλοποίηση και ψηφιοποίηση των διαδικασιών, σε συνδυασμό πάντοτε με την συνεχή ενίσχυση της κατάρτισης των εργαζομένων μας στις νέες τεχνολογίες, αποτελούν διαρκή στόχο για εμάς, ώστε να παρέχουμε συνεχώς μία αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης».

Κίνητρα και στις επιχειρήσεις τεχνολογίας

H Alpha Bank αναζητά τις νέες ιδέες και προτάσεις που θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση του ψηφιακού μέλλοντος για τις τράπεζες, και τις πριμοδοτεί μέσα από το FinQuest. Πρόκειται για διεθνή διαγωνισμό ψηφιακής καινοτομίας, που “τρέχει” αυτό το διάστημα για δεύτερη χρονιά και έχει στόχο να αναδείξει και να ενισχύσει καινοτόμες ιδέες, εφαρμογές και τεχνολογικές λύσεις που εξελίσσουν την τραπεζική εξυπηρέτηση και θέτουν τον Πελάτη στο επίκεντρο (για περισσότερα www.finquest.gr)

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα σκεφτείτε να επισκεφτείτε ένα κατάστημα της Alpha Bank, ξανασκεφτείτε το. Μία από τις πολλές ψηφιακές εφαρμογές της τράπεζας είναι πολύ πολύ πιθανό να σας εξυπηρετήσει από απόσταση: γρήγορα, εύκολα και, προ παντός, με ασφάλεια!

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...