687
|

H ψηφιακή «ανάσταση» της Thomas Cook

Protagon Team Protagon Team 16 Σεπτεμβρίου 2020, 07:00

H ψηφιακή «ανάσταση» της Thomas Cook

Protagon Team Protagon Team 16 Σεπτεμβρίου 2020, 07:00

Εναν χρόνο μετά τη χρεοκοπία που τάραξε –προ κορονοϊού– την ταξιδιωτική αγορά της Ευρώπης και άνοιξε τρύπα στα ταμεία των ξενοδοχείων, o tour operator Thomas Cook επανέρχεται με εντελώς διαφορετική αισθητική στην εικόνα του και πλέον μόνο με διαδικτυακή λειτουργία.

Από τις 16 Σεπτεμβρίου, η Thomas Cook ξεκινά εκ νέου, μέσω της κορυφαίας εταιρείας αναψυχής Fosun Tourism Group, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες αναψυχής στον κόσμο, που κατέχει επίσης το Club Med. Η εξαγορά του brand και των διαδικτυακών περιουσιακών στοιχείων της Thomas Cook έγινε τον Νοέμβριο του 2020. Η νέα εταιρεία διατηρεί το γνωστό λογότυπο «Sunny Heart» της φίρμας.

Με άδεια από την CAA (Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας) και Atol-protection, η νέα Thomas Cook θα ξεκινήσει καθαρά ως διαδικτυακή επιχείρηση OTA (Online Travel Agent) μέσω ενός νέου ιστότοπου (www.thomascook.com), προσφέροντας στους πελάτες χιλιάδες ξενοδοχεία και δρομολόγια πτήσεων, ώστε να μπορούν να σχεδιάσουν τις διακοπές τους.

«Επανεφεύραμε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ονόματα στα βρετανικά ταξίδια. Η νέα μας επιχείρηση θα συνδυάσει εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο με ένα ενημερωμένο μοντέλο λειτουργίας που προστατεύεται από την Atol και με την υποστήριξη ενός οργανισμού πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook UK, Aλαν Φρενς.

Σε ανακοίνωσή της η νέα ταξιδιωτική εταιρεία δηλώνει «Covid-ready» και θα πουλήσει αρχικά διακοπές σε προορισμούς που περιλαμβάνονται στη λίστα ασφαλών ταξιδιωτικών διαδρόμων. «Ξεκινάμε τώρα ξεκάθαρα επίγνωση των βραχυπρόθεσμων προκλήσεων που θέτει η πανδημία. Εμείς και οι υποστηρικτές μας από τη Fosun βλέπουμε μακριά και θέλουμε να προσφέρουμε επιλογές, προσωποποιημένες επιλογές και εξυπηρέτηση πελατών 24/7 σε διακοπές για οικογένειες που επιθυμούν να ταξιδέψουν τώρα και στο μέλλον», πρόσθεσε ο κ. Φρενς.

Ενώ αναφερόμενος στην περσινή χρεοκοπία, είπε: «Η επαναφορά της Thomas Cook ως επιχείρησης που έχει σχεδιαστεί για τον σημερινό παραθεριστή είναι τιμή. Αυτό που συνέβη πέρυσι ήταν μια τραγωδία σε προσωπικό επίπεδο για πολλές χιλιάδες πρώην συναδέλφους μου, τους επιχειρηματικούς μας εταίρους και φυσικά τους πιστούς πελάτες μας».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Fosun Tourism Group, Τζιμ Κιάν, σημείωσε ότι «η Thomas Cook έχει μια υπερήφανη κληρονομιά και μετά την απόκτηση του brand πέρυσι θέλαμε να την επαναφέρουμε γρήγορα στο σπίτι της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η υποστήριξη της ανάπτυξης της φίρμας στην Κίνα και η επανέναρξη λειτουργίας της στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα μεγάλο βήμα στο σχέδιό μας να μετατρέψουμε την Thomas Cook σε μια παγκόσμια ιστορία επιτυχίας και ένα βασικό ορόσημο στην ανάπτυξη της στρατηγικής του Fosun Tourism Group».

Κατά την έναρξη, οι διακοπές θα είναι διαθέσιμες σε δημοφιλείς παραλιακούς προορισμούς και πόλεις σε χώρες, όπως η Ιταλία, η Ελλάδα και η Τουρκία, σύμφωνα με τους τρέχοντες ταξιδιωτικούς διαδρόμους. Οι πελάτες θα έχουν επιλογές από μόνο για δωμάτιο, έως all inclusive, σε ξενοδοχεία τριών, τεσσάρων και πέντε αστέρων. Ο νέος ιστότοπος δίνει στους πελάτες τον έλεγχο των διακοπών τους, με τη δυνατότητα να σχεδιάζουν το ταξίδι τους σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις προδιαγραφές τους. Επιπρόσθετα περιλαμβάνονται μεταφορά, ενοικίαση αυτοκινήτου, χώρος στάθμευσης αεροδρομίου, νόμισμα και ταξιδιωτική ασφάλιση.

«Θα προσφέρουμε στους πελάτες επιλογή και καλύτερη εμπειρία κράτησης. Ο ιστότοπός μας έχει σχεδιαστεί για να είναι γρήγορος και απλός στη χρήση και προτεραιότητά μας είναι να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους με απόλυτη εμπιστοσύνη. Χάρη στη νέα ιδιοκτησία και τη νέα ισχυρή χρηματοοικονομική δομή, οι πελάτες μπορούν να είναι σίγουροι ότι τα χρήματά τους προστατεύονται», υπογράμμισε ο κ. French, εξηγώντας ότι «η Thomas Cook λαμβάνει τα χρήματα των πελατών μόνο όταν επιστρέψουν από τις διακοπές τους».

Τους επόμενους μήνες η Thomas Cook θα συνεχίσει να επενδύει στην ψηφιακή της προσφορά ώστε να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες ανάγκες και είδη διακοπών, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέων πτητικών συνεργατών και άλλων ταξιδιωτικών επιλογών, καθώς και πρόσθετων ξενοδοχείων και άλλων τύπων καταλυμάτων. Περισσότεροι προορισμοί θα προστεθούν όταν αρθούν οι κυβερνητικοί περιορισμοί.

«Γνωρίζουμε ότι οι Βρετανοί επιθυμούν να ταξιδέψουν αλλά νιώθουν νευρικοί για την ασφάλεια και τυχόν αλλαγές στους κυβερνητικούς κανόνες για την καραντίνα. Πουλάμε μόνο προορισμούς στη λίστα ταξιδιωτικών διαδρόμων και όλα τα ξενοδοχεία είναι ευέλικτα. Επίσης, δεν θα χρεώσουμε στους πελάτες την αλλαγή των διακοπών τους, εάν αλλάξουν οι κυβερνητικοί κανόνες», κατέληξε ο διευθύνων σύμβουλος της Thomas Cook.