312
|

Κεραμέως στη Βουλή: «Ναι στην ισότητα ευκαιριών – δεν είμαστε όλοι όμοιοι»

Protagon Team Protagon Team 15 Οκτωβρίου 2019, 17:10

Κεραμέως στη Βουλή: «Ναι στην ισότητα ευκαιριών – δεν είμαστε όλοι όμοιοι»

Protagon Team Protagon Team 15 Οκτωβρίου 2019, 17:10

Το κεντρικό μήνυμα της πολιτικής της κυβέρνησης είναι η πρόκριση της προσπάθειας έναντι της τύχης. Aυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, παρουσιάζοντας την Τρίτη στη Βουλή την τροπολογία σχετικά με την επιλογή σημαιοφόρου στα Δημοτικά με βάση την επίδοση κι όχι μέσω κλήρωσης όπως συνέβαινε επί ΣΥΡΙΖΑ.

Η ίδια εξήγησε ότι η Πολιτεία οφείλει να δώσει κίνητρα στα νέα παιδιά προκειμένου να ξεπερνούν κάθε μέρα τον ίδιο τους τον εαυτό.

«Αξίζει οι μαθητές μας να προσπαθούν να βελτιώνονται και όχι να επιδιώκουν να είναι τυχεροί στη ζωή τους. Αυτό είναι το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε ως κυβέρνηση. Με τη διάταξη που φέρνουμε σήμερα, αλλάζει ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για κατάθεση στεφάνου στα Δημοτικά σχολεία. Εφεξής, από τη φετινή σχολική χρονιά, η επιλογή τους θα γίνεται με βάση την επίδοσή τους το προηγούμενο σχολικό έτος, δηλαδή με βάση την επίδοσή τους στην Ε΄Δημοτικού. Ο στόχος είναι η επιβράβευση της προσπάθειας και η παροχή κινήτρου για τη βελτίωση των επιδόσεων», είπε η Νίκη Κεραμέως.

Η κυρία Κεραμέως σχολίασε και την τελευταία ανακοίνωση του Τομέα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για την απόφαση του ΣτΕ σχετικά με τη συνταγματικότητα της επιλογής σημαιοφόρου με κλήρωση που είχε καθιερώσει η προηγούμενη κυβέρνηση.

«Ο τομέας του ΣΥΡΙΖΑ σχολίασε ότι είναι απόφαση-κόλαφος για τη ΝΔ. Κόλαφος γιατί; Κρίνει αυτή η απόφαση ότι η επιλογή βάσει της επίδοσης είναι αντισυνταγματική; Οχι βέβαια. Λέει ότι η Πολιτεία και δη η Βουλή έχει δυνατότητα να ορίζει τα κριτήρια επιλογής σημαιοφόρου. Το μόνο που έκανε η απόφαση ήταν να πει ότι δεν ήταν αντισυνταγματική η προηγούμενη ρύθμιση», είπε η υπουργός και προσέθεσε παρουσιάζοντας το κυβερνητικό δόγμα που θα ισχύει στην Παιδεία:

«Ναι στην ισότητα ευκαιριών και δη στην ισότητα ευκαιριών στην Παιδεία. Αλλο όμως η ομοιότητα. Δεν είμαστε όλοι όμοιοι και οφείλουμε να επιβραβεύσουμε την προσπάθεια και να δώσουμε κίνητρα προκειμένου τα νέα παιδιά να ξεπερνάνε κάθε μέρα τον ίδιο τους εαυτό».