307
Η «έξυπνη» πλαστική μάσκα «c mask» | Reuters

Ηρθε η πρώτη «έξυπνη» μάσκα ενάντια στον κορονοϊό

Protagon Team Protagon Team 5 Ιουλίου 2020, 17:10
Η «έξυπνη» πλαστική μάσκα «c mask»
|Reuters

Ηρθε η πρώτη «έξυπνη» μάσκα ενάντια στον κορονοϊό

Protagon Team Protagon Team 5 Ιουλίου 2020, 17:10

Στην Ιαπωνία, μία εταιρεία δημιούργησε την έξυπνη μάσκα, η οποία σου λύνει τα χέρια στην περίοδο του κορονοϊού χάρη στις πολλαπλές της λειτουργίες.

Η start-up Donut Robotics ανέπτυξε μία «έξυπνη» μάσκα, η οποία συνδέεται με το Διαδίκτυο και μπορεί να μεταφράσει μηνύματα από τα ιαπωνικά σε 8 άλλες γλώσσες.

Οπως αναφέρει το Reuters, η άσπρη πλαστική «c mask» στέκεται στο πρόσωπο, όπως κάθε άλλη μάσκα και συνδέεται μέσω Bluetooth με smartphone και εφαρμογές tablet που μπορούν να μετατρέψουν τη φωνή σε γραπτά μηνύματα, να πραγματοποιήσουν τηλεφωνήματα ή ακόμη και να κάνουν πιο δυνατή τη φωνή του ατόμου που τη φοράει!

«Δουλέψαμε σκληρά επί χρόνια για να κατασκευάσουμε ένα ρομπότ και έχουμε χρησιμοποιήσει αυτήν την τεχνολογία για τη δημιουργία ενός προϊόντος που αποτελεί την δική μας απάντηση στον τρόπο που ο κορονοϊός έχει πλέον μετασχηματίσει την κοινωνία μας» ανέφερε ο CEO της Donut Robotics, Tαϊσούκε Ονο.

Οι μηχανικοί της εταιρείας εφηύραν τη μάσκα μετά από την απεγνωσμένη αναζήτηση ενός προϊόντος που θα βοηθούσε την εταιρεία να επιβιώσει κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Όταν ενέσκηψε ο κορονοϊός, η εταιρεία είχε μόλις εξασφαλίσει συμβόλαιο για την προμήθεια ενός application μεταφράσεων σε και από τα ιαπωνικά που θα τοποθετούνταν σε ρομπότ στο αεροδρόμιο Χανέντα στο Τόκιο.

Λόγω της πανδημίας, το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι βέβαιο αν θα αποδειχθεί μία επιτυχημένη επένδυση, καθώς η αεροπορική βιομηχανία καταρρέει.

Οι πρώτες 5.000 έξυπνες μάσκες της Donut Robotics θα σταλούν σε αγοραστές στην Ιαπωνία στις αρχές Σεπτέμβρη.

Ο Ονο στοχεύει στην πώληση του προϊόντος στην Κίνα, στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.

«Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον», σύμφωνα με τον ίδιο.

Με την πώληση της μάσκας έναντι ενός αντιτίμου της τάξεως των 40 δολαρίων, η εταιρεία θέλει να εισβάλει σε μία μαζική αγορά που δεν υπήρχε καν μέχρι πριν λίγους μήνες.

Οπως αναφέρει ο Ονο, πρωταρχικός τους στόχος είναι τα έσοδα από συνδρομές εγγεγραμμένων χρηστών που θα κατεβάζουν την απαραίτητη εφαρμογή στα κινητά τους τηλέφωνα.