257
Τα κεντρικά της Google στο Μάουντενβιου της Καλιφόρνια | Wikipedia

Η Google πληρώνει $1 δισ. για ειδήσεις την επόμενη τριετία

Protagon Team Protagon Team 4 Οκτωβρίου 2020, 10:30
Τα κεντρικά της Google στο Μάουντενβιου της Καλιφόρνια
|Wikipedia

Η Google πληρώνει $1 δισ. για ειδήσεις την επόμενη τριετία

Protagon Team Protagon Team 4 Οκτωβρίου 2020, 10:30

Να πληρώσει 1 δισ. δολάρια σε εκδότες για το περιεχόμενό τους τα επόμενα τρία χρόνια σχεδιάζει η Google, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλό της.

Oπως μεταδίδει το Reuters, οι ειδησεογραφικές ιστοσελίδες «πολεμούν» εδώ και καιρό την πιο δημοφιλή διαδικτυακή μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, για αποζημιώσεις που αφορούν τη χρήση του περιεχομένου τους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Google Σουντάρ Πιτσάι είπε ότι το νέο προϊόν που ονομάζεται Google News Showcase θα κυκλοφορήσει πρώτα στη Γερμανία, όπου έχει υπογράψει με γερμανικές εφημερίδες, συμπεριλαμβανομένων των Der Spiegel, Stern, Die Zeit και στη Βραζιλία με τις Folha de S.Paulo, Band και Infobae.

Το προϊόν θα κυκλοφορήσει στο Βέλγιο, στην Ολλανδία, στην Ινδία και άλλες χώρες.

Περίπου 200 εκδότες στην Αργεντινή, στην Αυστραλία, στη Βρετανία, στη Βραζιλία, στον Καναδά και στη Γερμανία έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία.

«Αυτή η οικονομική δέσμευση -η μεγαλύτερή μας μέχρι σήμερα- θα πληρώνει τους εκδότες για τη δημιουργία και την επιμέλεια υψηλής ποιότητας περιεχομένου για μία διαφορετική διαδικτυακή εμπειρία ειδήσεων», δήλωσε ο Πιτσάι σε μια ανάρτηση σε blog.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία ειδήσεων, που επιτρέπει στους εκδότες να επιλέγουν και να παρουσιάζουν τα θέματά τους, θα κυκλοφορήσει στο Google News, σε συσκευές Android και σε συσκευές Apple.

«Αυτή η προσέγγιση διαφέρει από τα άλλα προϊόντα ειδήσεών μας, επειδή βασίζεται στις συντακτικές επιλογές που κάνουν οι μεμονωμένοι εκδότες σχετικά με τις ιστορίες που θα δείξουν στους αναγνώστες και πώς θα τις παρουσιάσουν», δήλωσε ο Πιτσάι.

Η Google διαπραγματεύεται με Γάλλους εκδότες, που είναι μεταξύ των πιο έντονων κριτών της, ενώ η Αυστραλία θέλει να αναγκάσει το Google και το Facebook να μοιράζονται διαφημιστικά έσοδα με τοπικούς ομίλους μέσων