541
Με φόντο τα κουτιά της νέας Coca Cola Χωρίς Θερμίδες |

Η Coca-Cola λανσάρει το πρώτο της αναψυκτικό με στέβια

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 18:33
Με φόντο τα κουτιά της νέας Coca Cola Χωρίς Θερμίδες
|

Η Coca-Cola λανσάρει το πρώτο της αναψυκτικό με στέβια

Protagon Team Protagon Team 29 Μαρτίου 2017, 18:33

Στη στέβια αναζητούν λύσεις για βελτίωση των εμπορικών επιδόσεων τους οι εγχώριοι παίκτες του κλάδου αναψυκτικών. Ο ανταγωνισμός φαίνεται να εντείνεται περαιτέρω αφού εσχάτως, μόλις χθες, η Coca-Cola ανακοίνωσε το λανσάρισμα στην Ελλάδα του 5ου κατά σειρά αναψυκτικού τύπου Κόλα, που έρχεται να προστεθεί στην σχετική γκάμα. Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια, είναι το νέο “παιδί” της εταιρείας-leader στα αναψυκτικά μετά από τις γνωστές και δημοφιλείς: Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light και Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη.

Το νέο προϊόν κάνει την πρώτη του εμφάνιση παγκοσμίως στην Ελλάδα όπου άλλωστε βρίσκεται και ο χώρος εμφιάλωσης του, που δεν είναι άλλος από τις εγκαταστάσεις της Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου. Πρόκειται για το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει η διάθεσή του στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου σε Ελλάδα και Κύπρο.

Coca-Cola Five Choices_NoWhite

Η Γενική Διευθύντρια της Coca Cola Hellas, Λίλιαν Νεκταρίου, υπεύθυνη για τις αγορές Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, έδωσε το στίγμα του νέου προϊόντος που δείχνει άλλωστε και την γενικότερη στρατηγική του ομίλου παγκοσμίως ο οποίος επιλέγει πλέον να επενδύσει σε calorie-free προϊόντα. Μια στρατηγική που με βασικό επικοινωνιακό της όχημα το “OurWayForward”, δείχνει ξεκάθαρα ότι ο όμιλος επενδύει ξεκάθαρα στον συνδυασμό “λιγότερες θερμίδες – ίδια υπέροχη γεύση”.

Πιο συγκεκριμένα, η κα Νεκταρίου ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».

CocaCola_Stevia_6

Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς ήδη πριν από 31 χρόνια, το 1986, λάνσαρε στην ελληνική αγορά την Coca Cola Light. Στα χρόνια που ακολούθησαν, υπήρξαν λανσαρίσματα και άλλων προϊόντων της Coca-Cola με λίγες ή καθόλου θερμίδες, όπως η Fanta και η Sprite. Τα τελευταία δέκα χρόνια μάλιστα έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.

Στόχος της Coca-Cola μετά το λανσάρισμα του νέου αυτού προϊόντος είναι να αυξήσει το μερίδιο αγοράς που κατέχει στην κατηγορία των light αναψυκτικών από 35% σε 50% σε βάθος τριετίας, ενώ αποκλειστικά για τα προϊόντα στέβια το αντίστοιχο ποσοστό – στόχος είναι το 10% με 15%. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι στον συγκεκριμένο κλάδο υπάρχουν ήδη τρεις εν ενεργεία παίκτες: η Green Cola, η ΕΨΑ και πρόσφατα και η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων (ΒΙΚΟΣ) έχουν δραστηριοποιηθεί αναζητώντας μια εναλλακτική που θα επιτρέψει βελτίωση στα οικονομικά τους αποτελέσματα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News