438
ΚΕΠ στην Αθήνα - οι υπηρεσίες που προσφέρουν θα είναι διαθέσιμες και ψηφιακά | Intime/ΜΠΑΛΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ερχονται τα ψηφιακά γκισέ για τα ΚΕΠ και την Εφορία

Protagon Team Protagon Team 16 Μαΐου 2020, 13:52
ΚΕΠ στην Αθήνα - οι υπηρεσίες που προσφέρουν θα είναι διαθέσιμες και ψηφιακά
|Intime/ΜΠΑΛΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ

Ερχονται τα ψηφιακά γκισέ για τα ΚΕΠ και την Εφορία

Protagon Team Protagon Team 16 Μαΐου 2020, 13:52

Εικόνα από το παρελθόν θα αποτελούν σύντομα οι ουρές μπροστά από τα γραφεία υπαλλήλων στο Δημόσιο καθώς όλο και περισσότερες υπηρεσίες θα εξυπηρετούνται αποκλειστικά και μόνο ψηφιακά μέσα από το gov.gr.

Η ψηφιακή πύλη εμπλουτίστηκε με το kyd.gov.gr, όπου οι αγρότες μπορούν να υποβάλλουν ψηφιακά την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης προς τον ΟΠΕΚΕΠΕ, αλλά και το myAADElive για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους της ΑΑΔΕ.

Ψηφιακό θα είναι το ραντεβού για την εξυπηρέτηση των πολιτών στα ΚΕΠ. Όπως σχεδιάζεται από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης σε περίπου δύο εβδομάδες θα λειτουργούν πιλοτικά τα ψηφιακά γκισέ σε περισσότερα από 50 ΚΕΠ σε 28 δήμους της χώρας.

Ζωντανή επικοινωνία και τηλεδιάσκεψη με εκπρόσωπο της ΑΑΔΕ προσφέρει, ακόμη, καινοτόμα υπηρεσία μέσω της ενιαίας ηλεκτρονικής πύλης, gov.gr, στη διεύθυνση myAADElive.gov.gr.

To myAADElive είναι το πρώτο βήμα για την εξ αποστάσεως επικοινωνία πολιτών με εκπροσώπους της ΑΑΔΕ αναφορικά με την έκδοση κλειδάριθμου, αλλά και αριθμού υπηρεσιών που αναμένεται να προστεθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα. Με τη νέα υπηρεσία, ακόμα μία διαδικασία μπορεί να γίνεται ψηφιακά, χωρίς να υπάρχει η ανάγκη οι πολίτες να επισκεφτούν τις κατά τόπους ΔΟΥ, ενώ παραμένει ζωντανή η επικοινωνία και αναβαθμίζεται η εξυπηρέτησή τους.

«Μέσω του gov.gr προσπαθούμε να μεταμορφώσουμε την αλληλεπίδραση του πολίτη με το κράτος, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση, γιατί το κράτος είναι ένα» επισήμανε σε δήλωσή του ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.

Τα πρώτα δείγματα για τη λειτουργία των ψηφιακών υπηρεσιών είναι ενθαρρυντικά.

Από την πρώτη κιόλας ημέρα λειτουργίας της υπηρεσίας – πλατφόρμας για την Απομακρυσμένη Υποβολή Αγροτεμαχίων Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης (ΑΥΑΕΑΕ), 2.400 αγρότες μπήκαν στο kyd.gov.gr και εγκατέστησαν την εφαρμογή προκειμένου να προχωρήσουν ψηφιακά την αίτησή τους στον ΟΠΕΚΕΠΕ, ενώ μέχρι σήμερα πραγματοποιήθηκαν 12 τηλεδιασκέψεις με υπαλλήλους που καθοδήγησαν τους αγρότες για την υλοποίηση του αιτήματός τους

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του ΟΠΕΚΕΠΕ, Γρηγόρης Βάρρας, μέχρι την λήξη υποβολής των αιτήσεων στις 15 Ιουνίου αναμένεται και προβλέπεται να γίνουν περίπου 1.000 τηλεδιασκέψεις. «Το επόμενο διάστημα θα μπορεί ο κτηνοτρόφος ή ο γεωργός να μπει στο opekepe.gov.gr, που θα λειτουργεί σαν αγροτικό ΚΕΠ, να συνομιλεί με τον υπάλληλο, είτε για υποβολή αίτησης, είτε για κάποιο πιστοποιητικό που χρειάζεται και να εξυπηρετείται άμεσα από το σπίτι του», πρόσθεσε.

Ο ΟΠΕΚΕΠΕ παρέχει την δυνατότητα σε περίπου 650.000 δικαιούχους κοινοτικών ενισχύσεων να επικοινωνήσουν μέσω τηλεσυνάντησης – τηλεδιάσκεψης με οποιοδήποτε από τα 450 ενεργά πιστοποιημένα Κέντρα Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ) Ενιαίας Αίτησης Ενίσχυσης επιλέξουν, από όποιο σημείο βρίσκονται. Προκειμένου ο αγρότης να συνδεθεί στην πλατφόρμα, πρέπει να κατεβάσει και να εγκαταστήσει στον υπολογιστή του ή σε ένα έξυπνο κινητό την αντίστοιχη εφαρμογή. H ταυτοποίηση γίνεται με τους κωδικούς Taxisnet και ακολούθως επιλέγεται από τον χρήστη το Κέντρο που θα τον εξυπηρετήσει.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News