433
Για το 2021 η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει ρυθμό ανάπτυξης ανάλογο με αυτόν του 2020, διατηρώντας παράλληλα αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας | «Κρι Κρι»

Ενίσχυση κερδών και μέρισμα από την «Κρι Κρι»

Protagon Team Protagon Team 22 Απριλίου 2021, 15:46
Για το 2021 η διοίκηση της εισηγμένης εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει ρυθμό ανάπτυξης ανάλογο με αυτόν του 2020, διατηρώντας παράλληλα αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας
|«Κρι Κρι»

Ενίσχυση κερδών και μέρισμα από την «Κρι Κρι»

Protagon Team Protagon Team 22 Απριλίου 2021, 15:46

Αύξηση πωλήσεων και κερδών κατέγραψε το 2020 η «Κρι Κρι», με την πανδημία να επηρεάζει μόνο μερικώς την ανάπτυξη της εισηγμένης, στη δραστηριότητα του παγωτού.

Οσον αφορά τη βασική της δραστηριότητά, που είναι η παραγωγή γιαουρτιού, συνέχισε και το 2020 τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με τις πωλήσεις πλέον εκτός Ελλάδας να αντιστοιχούν στο 50% της δραστηριότητας της εταιρείας στον τομέα των γαλακτοκομικών.

Οι θετικές επιδόσεις οδήγησαν τη διοίκηση της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας στην απόφαση να προτείνει στη γενική συνέλευση των μετόχων τη διανομή μερίσματος για τη χρήση του 2020 μεικτού ποσού 0,20 ευρώ/μετοχή έναντι 0,18 ευρώ/μετοχή που είχε διανεμηθεί για τη χρήση του 2019.

Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η «Κρι Κρι», το 2020 οι πωλήσεις της διαμορφώθηκαν σε 125,98 εκατ. ευρώ έναντι 112,9 εκατ. ευρώ το 2019, καταγράφοντας αύξηση 11,6%. Τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 22,29 εκατ. ευρώ έναντι 21,12 εκατ. ευρώ το 2019.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 18,42 εκατ. ευρώ έναντι 17,57 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 15,86 εκατ. ευρώ έναντι 15,02 εκατ. ευρώ το 2019.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις της «Κρι Κρι» αυξήθηκαν κατά 12,9%, φτάνοντας τα 49,98 εκατ. ευρώ Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση συνολικά της αγοράς γιαουρτιού κατά 3,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών «Κρι Κρι», καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Οπως αναφέρεται, το μερίδιο αγοράς (κατ’ όγκο) των γιαουρτιών «Κρι Κρι» διαμορφώθηκε σε 16,3%, γεγονός που διατήρησε την εταιρεία στη δεύτερη θέση της αγοράς (πρόκειται για στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI τον Δεκέμβριο του 2020). Οι πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό ενισχύθηκαν κατά 24%, με τη συνολική αξία τους να φτάνει τα 49,79 εκατ. ευρώ, αποτελώντας σχεδόν το 50% των πωλήσεων της εταιρείας στην κατηγορία των γαλακτοκομικών.

Οι πωλήσεις παγωτού υποχώρησαν το 2020 λόγω του lockdown της άνοιξης, αλλά κυρίως λόγω της μειωμένης τουριστικής κίνησης, με τις απώλειες ωστόσο να περιορίζονται στο 4,6%, κάτι που σχετίζεται και με την αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι του σούπερ μάρκετ, πωλήσεις που σχετίζονται με την κατανάλωση στο σπίτι.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις παγωτού διαμορφώθηκαν το 2020 σε 25,39 εκατ. ευρώ έναντι 28,10 εκατ. ευρώ το 2019. Οι πωλήσεις στην Ελλάδα ανήλθαν το 2020 σε 20,70 εκατ. ευρώ έναντι 21,70 εκατ. ευρώ το 2019, ενώ οι πωλήσεις στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν σε 4,69 εκατ. ευρώ από 6,4 εκατ. ευρώ το 2019.

Για το 2021 η διοίκηση της «Κρι Κρι», αν και παραμένει επιφυλακτική σχετικά με τις εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, εκτιμά ότι μπορεί να επιτύχει ρυθμό ανάπτυξης ανάλογο με αυτόν του 2020, διατηρώντας παράλληλα αντίστοιχα περιθώρια λειτουργικής κερδοφορίας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News