421
«Πάρτι» κάνουν οι πορτοφολάδες στις γεμάτες κόσμο - λόγω των καθυστερήσεων- αποβάθρες του Μετρό | INTIMEnews

Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία σε Μετρό, Ηλεκτρικό – έως και 14 λεπτά για να περάσει συρμός!

Protagon Team Protagon Team 26 Ιουλίου 2019, 12:42
«Πάρτι» κάνουν οι πορτοφολάδες στις γεμάτες κόσμο - λόγω των καθυστερήσεων- αποβάθρες του Μετρό
|INTIMEnews

Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία σε Μετρό, Ηλεκτρικό – έως και 14 λεπτά για να περάσει συρμός!

Protagon Team Protagon Team 26 Ιουλίου 2019, 12:42

Και αυτό το καλοκαίρι η εμφανής αραίωση των δρομολογίων του Μετρό και του ΗΣΑΠ προκαλεί εύλογη αγανάκτηση στο επιβατικό κοινό, που υποχρεώνεται να περιμένει στις αποβάθρες ακόμα και 14 λεπτά για να περάσει ένας συρμός.

Η κατάσταση στους σταθμούς είναι τραγική. Οταν επιτέλους φθάνουν οι συρμοί είναι ασφυκτικά γεμάτοι, ενώ η έλλειψη κλιματισμού σε αρκετά από τα βαγόνια τα μετατρέπει σε «χαμάμ».

Και στις αποβάθρες όμως, ο συνωστισμός προσφέρει πεδίο δράσης στους γνωστούς πορτοφολάδες, που εκμεταλλεύονται την πολυκοσμία για να κλέψουν τα ανυποψίαστα θύματά τους.

Ακόμα και σε ώρες αιχμής η χρονοαπόσταση μεταξύ των συρμών του Μετρό ξεπερνά σε πολλές περιπτώσεις τα 10 λεπτά, ενώ στη γραμμή του ΗΣΑΠ Πειραιάς – Κηφισιά, το αντίστοιχο χρονικό διάστημα έφθασε τα 14 λεπτά!

«Οταν έρχεται πλέον το τρένο, στοιβαζόμαστε μέσα σαν τις σαρδέλες, δεν υπάρχει ούτε εκατοστό άδειο, τα βαγόνια βρωμάνε αφόρητα αν τα παράθυρα είναι κλειστά, ενώ με τόσο κόσμο, ακόμα και αν έχει κλιματισμό (όχι συχνά), μειώνεται κατά πολύ η αποτελεσματικότητά του», λέει χαρακτηριστικά επιβάτης που χρησιμοποιεί καθημερινά ΗΣΑΠ και Μετρό.

Για ένα ακόμα καλοκαίρι «τραυματίζεται» η αξιοπιστία των μέσων σταθερής τροχιάς της Αθήνας εν μέσω τουριστικής περιόδου και η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών βρίσκεται νωρίς – νωρίς αντιμέτωπη με ένα ζήτημα που κληροδότησε η προηγούμενη κυβέρνηση και το οποίο αφενός απασχολεί την καθημερινότητα του πολίτη αλλά και προσβάλλει την εικόνα της πρωτεύουσας στους χιλιάδες τουρίστες που την επισκέπτονται.

Κάποιοι θα σπεύσουν να πουν ότι το πρόβλημα δημιουργείται εξαιτίας των αδειών του προσωπικού, όπως π.χ. συμβαίνει τις ημέρες του Δεκαπενταύγουστου κάθε χρόνο. Η αλήθεια όμως, είναι ότι πηγή του «κακού» δεν είναι οι άδειες αλλά τα σοβαρά τεχνικά προβλήματα και οι μεγάλες ελλείψεις σε ανταλλακτικά.

Από τη ΣΤΑΣΥ επιχειρούν να υποβαθμίσουν το θέμα, μειώνοντας (στα λόγια) κατά πολύ τον χρόνο των καθυστερήσεων, επιβεβαιώνουν ωστόσο τις ελλείψεις σε ανταλλακτικά και την ακινητοποίηση πολλών συρμών λόγω ανεπαρκών τεχνικών ελέγχων.

Για το θέμα  είχε καταθέσει ερώτηση τον περασμένο Μάρτιο στη Βουλή, ο βουλευτής της ΝΔ και σημερινός υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος Κωστής Χατζηδάκης, στην οποία κατήγγειλε ότι  «πάνω από το 40% των συρμών του Μετρό της Αθήνας (28 από τους 67 συρμούς στις γραμμές 2 και 3) είναι εκτός λειτουργίας. Οι Αθηναίοι βιώνουν μία αφάνταστη καθημερινή ταλαιπωρία λόγω της αραίωσης των δρομολογίων του Μετρό, αλλά το αυτί της κυβέρνησης και της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ δεν ιδρώνει».

Αδιευκρίνιστο προς το παρόν παραμένει αν ο νέος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής προχωρήσει σε αλλαγή των διοικήσεων σε ΣΤΑΣΥ, Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ, προκειμένου να γίνει μία αρχή προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της κατάστασης στα μέσα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...