427
Πατσίνο, Σκορσέζε και Ντε Νίρο στην αμερικανική πρεμιέρα του «Ιρλανδού» | Reuters

Atlantic: Στις Χρυσές Σφαίρες το Χόλιγουντ «τιμώρησε» το Νetflix

Protagon Team Protagon Team 9 Ιανουαρίου 2020, 20:38
Πατσίνο, Σκορσέζε και Ντε Νίρο στην αμερικανική πρεμιέρα του «Ιρλανδού»
|Reuters

Atlantic: Στις Χρυσές Σφαίρες το Χόλιγουντ «τιμώρησε» το Νetflix

Protagon Team Protagon Team 9 Ιανουαρίου 2020, 20:38

Αυτή δεν ήταν ήττα -ούτε καν… Πύρρειος.

Ήταν μια άνευ προηγουμένου συντριβή.

Και, ίσως, και μαζί ένα «μήνυμα» της κινηματογραφικής βιομηχανίας απέναντι στα καινούργια… ειωθότα.

Το Netflix θεωρούταν εκ των προτέρων ως ο μεγάλος νικητής των Χρυσών Σφαιρών, καθώς είχε συγκεντρώσει συνολικά 34 υποψηφιότητες για πρωτότυπες ταινίες και σειρές του και πήγαινε στα βραβεία με το… θωρηκτό του, τον «Ιρλανδό» του Μάρτιν Σκορσέζε που όλοι πίστευαν πως θα τα σάρωνε όλα κερδίζοντας και στις πέντε υποψηφιότητές του.

Η βραδιά όμως δεν κύλησε κατά τα αναμενόμενα για το συνδρομητικό κανάλι καθώς μόνο η Λόρα Ντερν κατάφερε να κερδίσει το βραβείο «β’ γυναικείου ρόλου» σε δραματική ταινία για την «Ιστορία Γάμου», η οποία θεωρούνταν φαβορί με συνολικά έξι υποψηφιότητες.

Αντίθετα, ο Σάμ Μέντες και ο Κουέντιν Ταραντίνο ήταν οι μεγάλοι νικητές καθώς κέρδισαν τα μεγαλύτερα βραβεία της Κυριακής.

Το «1917» του Μέντες, ένα ιστορικό δράμα που εκτυλίσσεται στη διάρκεια του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου, τιμήθηκε με το βραβείο καλύτερης δραματικής ταινίας και σκηνοθεσίας, ενώ ο Ταραντίνο κέρδισε το βραβείο για την καλύτερη ταινία στην κατηγορία «κωμωδία/ μιούζικαλ», αλλά και το βραβείο σεναρίου για το «Κάποτε στο Χόλιγουντ» και ο Μπραντ Πιτ τιμήθηκε με το βραβείο «β’ ανδρικού ρόλου» για την ίδια ταινία.

«Είναι μεγάλη έκπληξη», σχολίασε και ο ίδιος ο Μέντες το βραβείο σκηνοθεσίας, καθώς δεν πίστευε ότι θα κερδίσει στην κατηγορία όπου αντίπαλός του ήταν ο Σκορσέζε με το «Ιrishman».

Όπως σημειώνει το Atlantic, δεδομένου ότι οι Χρυσές Σφαίρες δίνουν… μια ιδέα του τι θα συμβεί και στα Όσκαρ, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως το Netflix και ο «Ιρλανδός» ίσως τελικά να μην ειναι τόσο φαβορί όσο νομίζαμε.

«Η υπηρεσία ταινιών και σειρών σε streaming κέρδισε τα πρώτα της μεγάλα βραβεία Όσκαρ μόλις πριν από δύο χρόνια, αλλά πλησίασε το μεγάλο βραβείο πέρυσι με το «Roma» του Aλφόνσο Κουαρόν που κέρδισε τρία τρόπαια, συμπεριλαμβανομένου αυτού του Καλύτερου Σκηνοθέτη αλλά έχασε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας από το “Green Book”», σημειώνει το άρθρο.

«Ωστόσο, αυτό το… 0 στα 5 που κατέγραψε ο “Ιρλανδός” στις Χρυσές Σφαίρες, δείχνει ότι εξακολουθεί να υπάρχει σθεναρή αντίσταση της κινηματογραφικής βιομηχανίας απέναντι στην εταιρεία [σ.σ: που προσφέρει σινεφίλ εμπειρίες από τους καναπεδες των σπιτιών μας]», προσθέτει.

«Αν οι Χρυσές Σφαίρες είναι όντως αξιόπιστες, τα πραγματικά φαβορί για τα Όσκαρ ειναι πλέον οι ταινίες του Ταραντίνο και του Μέντες: Αμφότερες διαθέτουν γνήσια κινηματογραφικά «αστέρια», σπουδαίους σκηνοθέτες ενώ θριάμβευσαν και στο box office, αποδεικνύοντας ότι η κινηματογραφική εμπειρία δεν ορίζεται μόνο από τις ταινίες με τους υπερ-ήρωες της Μarvel και τα παιδικά remake της Disney», καταλήγει με νόημα.

Και σίγουρα η κινηματογραφική εμπειρία δεν πρέπει να ορίζεται αποκλειστικά με όρους οικιακής διασκέδασης, θα προσθέταμε εμείς…

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...