295
|

Απολύθηκε από τα My Market η διευθύντρια που απαιτούσε χαμόγελα με 300 ευρώ

Protagon Team Protagon Team 8 Μαρτίου 2019, 11:21

Απολύθηκε από τα My Market η διευθύντρια που απαιτούσε χαμόγελα με 300 ευρώ

Protagon Team Protagon Team 8 Μαρτίου 2019, 11:21

Η δύναμη των social media αποδείχτηκε με την υπόθεση της περιβόητης πλέον επιστολής προς τους εργαζομένους στην αλυσίδα σουπερμάρκετ My Market: μετά τον σάλο που προκλήθηκε από την αναπαραγωγή του απαράδεκτου σημειώματος στο οποίο περιφερειακή διευθύντρια της επιχείρησης απαιτούσε από τους υφισταμένους της να χαμογελούν και να είναι και χαρούμενοι που παίρνουν 300 ευρώ, η εταιρεία πρώτα έσπευσε αρχικά να πάρει αποστάσεις από την ενέργεια και τελικά απέλυσε τη συντάκτρια της επιστολής.

Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε την απομάκρυνση της συγκεκριμένης διευθύντριας, η ενέργεια της οποίας είχε προκαλέσει την όψιμη ευαισθητοποίηση του υπουργείου Εργασίας σε τέτοια φαινόμενα (εδώ), αλλά και την «παρέμβαση» του Ρουβίκωνα που απείλησε τα Μy Market με αντίποινα αν δεν υπάρξει τιμωρία.

«Λειτούργησε μεμονωμένα, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε» είπε στο newsit.«Λόγω των προβλημάτων που δημιούργησε η στάση της στην εταιρεία, λειτουργώντας μεμονωμένα και χωρίς να υπάρχει οποιαδήποτε κατεύθυνση ή οδηγία από την εταιρεία, αναγκαστήκαμε να την απομακρύνουμε από τα καθήκοντά της», ανέφερε.

Ως γνωστόν στην επιστολή της προς τους εργαζόμενους στα My Market η συγκεκριμένη διευθύντρια τους ζητούσε να χαμογελούν… αναγκαστικά παρ’ ότι κάποιοι αμείβονται με 300 ευρώ. Στο σημείωμα που είχε στείλει αναφέρονταν οι εξής λόγοι για τους οποίους, κατά την ίδια, οι εργαζόμενοι οφείλουν να χαμογελούν:

«Επειδή έχετε δουλειά.
-Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300€ θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
-Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
-Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
-Επειδή πληρώνεστε για αυτό.
-Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
-Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.
Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...