376
|

Από τους βουλευτές αρχίζει η ηλεκτροκίνηση – κονδύλι €400.000 στον προϋπολογισμό της Βουλής

Protagon Team Protagon Team 14 Νοεμβρίου 2019, 16:24

Από τους βουλευτές αρχίζει η ηλεκτροκίνηση – κονδύλι €400.000 στον προϋπολογισμό της Βουλής

Protagon Team Protagon Team 14 Νοεμβρίου 2019, 16:24

Μειωμένος κατά 2,3 εκατ. ευρώ σε σχέση με αυτόν του 2019, στα 139,5 εκατ. ευρώ, εγκρίθηκε με τις ψήφους ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ και Ελληνικής Λύσης, ο νέος προϋπολογισμός της Βουλής.

ΚΚΕ και ΜέΡΑ25 δήλωσαν «παρών».

Κατά την παρουσίαση του προϋπολογισμού του κοινοβουλίου για το 2020, ο Πρόεδρος της Βουλής, Κώστας Τασούλας, θέλησε να σημειώσει πως τα τελευταία δέκα χρόνια, από το 2009 έως και σήμερα, οι προϋπολογισμοί της Βουλής εμφανίζουν μείωση κατά 40%.

Στα επιμέρους στοιχεία του προϋπολογισμού για το 2020, ξεχωρίζει το κονδύλιο των 406.000 ευρώ για την εγκατάσταση υποδομών ηλεκτροκίνησης προκειμένου να διατεθούν στους βουλευτές ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Αυξημένο κατά 399.000 ευρώ είναι εξάλλου το κονδύλιο για την μίσθωση κτιρίων, κάτι που αποδίδεται στην αύξηση των αξιών των ακινήτων.

Αντίθετα, σημαντικές μειώσεις προβλέπονται για τις αμοιβές υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων, αγγίζοντας το 1 εκατ. ευρώ.

τα σχέδια που επεξεργάζεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σκοπό τη διαμόρφωση ευνοϊκότερων συνθηκών ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, αναφέρθηκε ς, σε χαιρετισμό του,

Μιλώντας στην έκθεση «Ηλεκτροκίνηση EXPO 2019» ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, τόνισε ότι το υπουργείο επεξεργάζεται ήδη ένα θεσμικό πλαίσιο για την επόμενη μέρα της αυτοκίνησης και συγκεκριμένα για το περιβάλλον των νέων τεχνολογιών, που είναι φιλικότερες προς το περιβάλλον.

Οπως  έκανε γνωστό, στο στάδιο της επεξεργασίας βρίσκονται οι υπουργικές αποφάσεις για τα συνεργεία και τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, με σκοπό η μετάβαση στη νέα εποχή να γίνει ομαλά και ταυτόχρονα με την τεχνολογική εξέλιξη.

«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μια καινούργια ιδέα, είναι μια νέα πραγματικότητα. Έχει μπει στις πόλεις μας, μέσα από τη λεγόμενη μικροκινητικότητα και διεισδύει στην καθημερινότητα των μετακινήσεων» τόνισε ο κ. Κεφαλογιάννης, κάνοντας λόγο για  μία τεχνολογία φιλική στο περιβάλλον που αλλάζει το ενεργειακό μείγμα στην αυτοκίνηση με τρόπο οριστικό.

Τη μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης θα σηματοδοτήσει η ένταξη ηλεκτρικών οχημάτων στους στόλους των αστικών συγκοινωνιών των δύο μεγάλων αστικών κέντρων, Αθήνας και Θεσσαλονίκης. Στον επικείμενο διαγωνισμό που έχει προαναγγελθεί, σημαντικό ποσοστό του νέου στόλου θα αφορά ηλεκτροκίνητα οχήματα.

Με αυτό τον τρόπο, επεσήμανε ο υφυπουργός Μεταφορών, θα εισάγουμε τη νέα τεχνολογία σε ένα πεδίο ευρείας χρήσης, θα τη συστήσουμε στο επιβατικό κοινό και φυσικά, από τεχνικής άποψης, θα αξιολογήσουμε τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα αυτών των οχημάτων.

Ειδική αναφορά έκανε τέλος, στην πολιτική κινήτρων που επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών  σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών με σκοπό τη διαμόρφωση ευνοϊκότερων συνθηκών για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.