Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στο Σούνιο | ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ/ IntimeNews
Επικαιρότητα

«Ανοίγουμε πανιά»: Η ενημέρωση του Χάρη Θεοχάρη για το άνοιγμα του τουρισμού

Με φόντο τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο ο υπουργός έδωσε συνέντευξη Τύπου με θέμα το «ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού» ενώ παρουσιάστηκε και η εφετινή καμπάνια του ΕΟΤ από τον γενικό γραμματέα, Δημήτρη Φραγκάκη
Protagon Team

Τις λεπτομέρειες για το «ασφαλές άνοιγμα του τουρισμού» ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός Χάρης Θεοχάρης από το Σούνιο.

Ο κ. Θεοχάρης -αφού αναφέρθηκε εκτενώς στην περσινή τουριστική περίοδο- τόνισε πως ο ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες και τις κερδίζει, κάνοντας λόγο για «συντεταγμένο σχέδιο» και τη φετινή χρονιά.

Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμό «ο ελληνικός τουρισμός ξεχωρίζει γιατί οι Έλληνες νοιάζονται και φέτος νοιάζονται και για την υγεία».

«Το 2020 ο ελληνικός τουρισμός κέρδισε ένα πολύ σημαντικό στοίχημα και για αυτό βραβεύθηκε από διεθνείς οργανισμούς» τόνισε και πρόσθεσε πως στόχος «ήταν να κρατήσουμε τον τουρισμό ζωντανό».

Φέτος, όπως επανέλαβε αρκετές φορές, «μεγάλο στοίχημα δεν είναι μόνο να αναδείξουμε τη φυσική ομορφιά και τον πολιτισμό μας, αλλά να ανοίξουμε με ασφάλεια».

Όπως επεσήμανε ο υπουργός, ο τουρισμός ανοίγει με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας:

1. Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα: Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση, πιστοποιητικό εμβολιασμού, PCR test έως και 72 ώρες πριν, πιστοποιητικό ανάρρωσης, ενεργοποίηση του Green Pass από 1 Ιουνίου

2. Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας με rapid test

3. Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας

4. Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό

5. Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια

Όλα μας τα νησιά θα είναι πλήρως θωρακισμένα από την πανδημία μέχρι τέλος Ιουνίου με την «Γαλάζια Ελευθερία», τόνισε στη συνέχεια ο Χ. Θεοχάρης.

Το ενδιαφέρον για την Ελλάδα στο εξωτερικό είναι θερμό και έντονο. Σχεδόν πρωτόγνωρο. Η προτίμηση προς τη χώρα μας είναι μεγάλη, ακόμα και σε μεγάλες αγορές.

Η Ελλάδα έχει ανάκτηση στα ταξίδια 33% έναντι 20% σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Το σχέδιο «γαλάζια ελευθερία» είναι το τελευταίο κομμάτι ενός ολοκληρωμένου σχεδίου και μας φέρνει όλους πιο κοντά στην πολυπόθητη απελευθέρωση.

«Αll you want is Greece»

Παρουσιάζοντας τη φετινή καμπάνια του ΕΟΤ ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού, Δημήτρης Φραγκάκης, τόνισε πως το 2020 δημιουργήθηκε μία πολύ σημαντική παρακαταθήκη που συνέβαλε στην «καλή φήμη της χώρας».

Μάλιστα, έκανε λόγο για χρονιά ανάκαμψης, ξεδιπλώνοντας το σχέδιο του ΕΟΤ.

Το κεντρικό μότο της φετινής καμπάνιας είναι το «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης και επεσήμανε πως βασικός στόχος είναι οι :«Άνθρωποι, οι αξίες και οι εμπειρίες».

«Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής τα τελευταία 10 χρόνια, μια καμπάνια έξι μηνών», συνέχισε ο γ.γ. του ΕΟΤ. «Έχουμε αναλάβει και θα παρουσιάσουμε και άλλες πρωτοβουλίες» συνέχισε.

Ο ίδιος ανακοίνωσε πως το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες, ενώ προλόγισε τα πέντε βίντεο της καμπάνιας του ΕΟΤ για την εφετινή τουριστική περίοδο.

Η καμπάνια του ΕΟΤ για τον τουρισμό

Δείτε τα βίντεο που δημιουργήθηκαν από τον ΕΟΤ για την τουριστική σεζόν: