816
Εκπρόσωποι των 40 εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», με τη Διοίκηση του ΟΠΑΠ (Πετρ Ματεγιόφσκι Chief Customer Οfficer, Ντάμιαν Κόουπ Διευθύνων Σύμβουλος, Σπύρος Φωκάς Αντιπρόεδρος Α’) | ΟΠΑΠ Α.Ε.

Νέος κύκλος «ΟΠΑΠ Forward» με 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Protagon Team Protagon Team 24 Μαΐου 2018, 21:01
Εκπρόσωποι των 40 εταιρειών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», με τη Διοίκηση του ΟΠΑΠ (Πετρ Ματεγιόφσκι Chief Customer Οfficer, Ντάμιαν Κόουπ Διευθύνων Σύμβουλος, Σπύρος Φωκάς Αντιπρόεδρος Α’)
|ΟΠΑΠ Α.Ε.

Νέος κύκλος «ΟΠΑΠ Forward» με 21 μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Protagon Team Protagon Team 24 Μαΐου 2018, 21:01

Σε έναν φωτεινό χώρο γεμάτο κόσμο είχαν τοποθετηθεί 21 στοιχισμένα σταντ. Σε ένα από αυτά υπήρχε μία κατακόκκινη ντομάτα, σε άλλο μία χούφτα κόκκοι καφέ και μία ασημένια σέσουλα, σε άλλο μία μινιατούρα καρότσι και ένα smartphone, σε άλλο τρεις συσκευασίες αναψυκτικών και σε άλλο μία ελιά μέσα σε μία μαύρη γλάστρα. Συνολικά, υπήρχαν 21 προϊόντα που συμβόλιζαν 21 αναπτυσσόμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τι δουλειά είχαν όμως όλες αυτές σε μία εκδήλωση στην καρδιά της Αθήνας;

Οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις επιλέχθηκαν και θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward». Ο ΟΠΑΠ, πιστός στη στρατηγική του να δημιουργεί αξία για την ελληνική κοινωνία και την οικονομία, υλοποιεί για δεύτερο συνεχόμενο έτος το συγκεκριμένο πρόγραμμα που έχει ως στόχο να συμβάλει στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης.

Οι νέες μικρομεσαίες επιχειρήσεις του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward» είναι οι: ΑΓΑΝ, Βιοαγρός ΑΕ, ΔΙΟΠΑΣ ΑΕ, ΕΨΑ, Ιωνική, Μακεδονική, Παπουτσάνης, Coffee Island, Colors, eazybnb, e-fresh.gr, greekyogurt.gr, Green Family AE, Inart, Macpac SA, Manifest, Medbest S.A., Pelopac, Pitenis, Pobuca και Terra Creta.

Πρόκειται για εταιρείες που εκπροσωπούν επτά παραγωγικούς και εξωστρεφείς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, δραστηριοποιούνται στους τομείς του τουρισμού, του λιανικού και χονδρικού εμπορίου, της βιομηχανίας ποτών και τροφίμων, της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού εμπορίου, των υπηρεσιών, των βιομηχανικών προϊόντων και των καλλυντικών. Από τις επιχειρήσεις αυτές, το 65% βρίσκεται στην περιφέρεια και το 25% εξάγει περίπου το ήμισυ της παραγωγής τους.

Η εκδήλωση στον πολυχώρο Αθηναΐς ξεκίνησε από νωρίς με την παρουσία ανθρώπων από όλες τις εταιρείες.

Ο διευθύνων δύμβουλος του ΟΠΑΠ, Ντάμιαν Κόουπ, δήλωσε: «Εδώ και 60 χρόνια, ο ΟΠΑΠ αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε χέρι-χέρι με την Ελλάδα, ενεργώντας ως υπεύθυνος και αξιόπιστος εταίρος της κοινωνίας, της οικονομίας και του αθλητισμού. Στρατηγική μας κατεύθυνση είναι να δημιουργούμε ένα καλύτερο αύριο για τη νέα γενιά – το μέλλον της χώρας. Με το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward», στηρίζουμε έμπρακτα την απασχόληση και την ανάπτυξη,  προσφέροντας μια μοναδική προοπτική σε δυναμικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Ήδη, στον πρώτο χρόνο του προγράμματος, δημιουργήθηκαν περισσότερες από 2.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας, ενώ ο συνολικός τζίρος των εταιρειών αυξήθηκε κατά 25 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, εγκαινιάζουμε το δεύτερο κύκλο του προγράμματος που αριθμεί πλέον 40 εταιρείες συνολικά».

O πρώτος αντιπρόεδρος του ΟΠΑΠ, Σπύρος Φωκάς, υπογράμμισε: «Η ανταπόκριση της επιχειρηματικής κοινότητας στην πρωτοβουλία του ΟΠΑΠ είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που Έλληνες επιχειρηματίες δείχνουν δυναμισμό και όραμα και αναζητούν λύσεις, που θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις τους να θέσουν στέρεες βάσεις για το μέλλον τους. Αυτή είναι η νοοτροπία που χρειάζεται η αγορά μας για να εξελιχθεί και να ξεπεράσει τη σημερινή δύσκολή συγκυρία, δίνοντας απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η οικονομία και η κοινωνία μας – και ιδιαίτερα η νέα γενιά».

Ο chief customer officer του ΟΠΑΠ, Πετρ Ματεγιόφσκι, επεσήμανε χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα έως τώρα αποτελέσματα του πρωτοποριακού αυτού προγράμματος. Μέσα από 120 ώρες στρατηγικής καθοδήγησης, 90 συμβουλευτικές συνεδρίες, πρόσβαση σε υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς και συνεργάτες αλλά και 40 επαφές με αγορές το εξωτερικού, οι εταιρείες που συμμετείχαν κατάφεραν να δημιουργήσουν τα δικά τους success stories, να ενισχύσουν τη θέση τους στη διεθνή αγορά και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τον τζίρο τους και να δημιουργήσουν νέες θέσεις εργασίας».

Ο πρώτος χρόνος επιτυχίας του «ΟΠΑΠ Forward»

Στον πρώτο κύκλο του προγράμματος εντάχθηκαν οι εταιρείες: Alvion Pharmaceuticals, Anassa, Bläuel, Cream Team, Diving Status, Doctoranytime, Evrofarma, Κουφετοποιία Χατζηγιαννάκη, Madame Shoushou, Nannuka, Nanophos, ΝΗΣΟΣ, Plex.Earth, Pockee, Provertia, Radiki, Τυροκομική εταιρεία Ρούσσας, Spotawheel και Τσιλιλής.

6
Από αριστετά: Γιάννα Ματθαίου, Συνιδρύτρια Anassa, Κωνσταντίνος Μαυρογιάννης, Chief Operations Officer Κουφετοποιίας Χατζηγιαννάκη, Λέανδρος Καρακατσάνης, Διευθύνων Σύμβουλος Dust & Cream, Αλέξανδρος Μποτός, Διευθύνων Σύμβουλος Ρούσσας Α.Ε.

Ετσι, με την προσθήκη των 21 μικρομεσαίων επιχειρήσεων, το «ΟΠΑΠ Forward» πλέον αριθμεί τις 40 συνολικά. Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τον διεθνή μη κερδοσκοπικό οργανισμό Endeavor. Όλες οι επιχειρήσεις του προγράμματος λαμβάνουν εξειδικευμένη και ολοκληρωμένη υποστήριξη, αλλά και πρόσβαση σε ένα δίκτυο υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς, που τις βοηθούν να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια και δυσκολίες που αντιμετωπίζουν και να εξελιχθούν σε μεγάλες και επιτυχημένες επιχειρήσεις που καινοτομούν, εξάγουν και αλλάζουν τα δεδομένα στον κλάδο τους.

Οι αριθμοί μπορούν να αποτυπώσουν με τον καλύτερο τρόπο το πως βοηθήθηκαν οι επιχειρήσειw που παρακολούθησαν τον πρώτο κύκλο του προγράμματος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, οι επιχειρήσεις πέτυχαν να αυξήσουν τον συνολικό τους τζίρο κατά 20% (25 εκατ. ευρώ). Ταυτόχρονα, δημιούργησαν 111 άμεσες νέες θέσεις εργασίας, ενώ μέσω των σχετικών συνεργασιών και συνεργειών που αναπτύχθηκαν στην αγορά, υποστηρίζουν 2.236 νέες έμμεσες θέσεις απασχόλησης.

Ολοκληρωμένη υποστήριξη στις επιχειρήσεις

Η υποστήριξη που παρέχει το πρόγραμμα «ΟΠΑΠ Forward» στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις περιλαμβάνει:

  • Ολοκληρωμένη καθοδήγηση μέσω ενός δικτύου επιτυχημένων επιχειρηματιών και υψηλόβαθμων στελεχών της αγοράς.
  • Εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τομείς όπως η στρατηγική, η διαχείριση οικονομικών και ανθρώπινου δυναμικού, το marketing και οι πωλήσεις, το branding και η επικοινωνία.
  • Πρόσβαση σε χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Εθνική Τράπεζα.
  • Πρόσβαση σε διεθνείς αγορές,
  • Δράσεις δικτύωσης τόσο με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες, όσο και με άλλους επιχειρηματίες

Αναλυτικά, όλες οι πληροφορίες για τις 21 νέες εταιρείες που μετέχουν στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ  Forward: https://www.opapcsr.gr/meet-our-smes/

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...