Ο πρόεδρος της Βουλής ισχυρίζεται ότι με τη στάση του προάσπισε την ηπιότητα |
Επικαιρότητα

Απάντηση Βούτση σε Μητσοτάκη για τον «Ρουβίκωνα»

Ο πρόεδρος της Βουλής υποστηρίζει ότι η απελευθέρωση των μελών του Ρουβίκωνα εντάσσεται σε μία πολιτική ήπιων τόνων
Protagon Team

«H φρουρά της Βουλής λειτουργεί αποτελεσματικά και αποτρεπτικά με ανοχή και κατ’ αναλογία κάθε φορά των γεγονότων με υψηλό επαγγελματισμό και ευθύνη, αποφεύγοντας να δίνει έδαφος σε επικοινωνιακές δραματοποιήσεις και άσκοπη χρήση βίας, και αφετέρου στο ότι συμβάλλουμε όλοι μας εκ παραλλήλου για να εδραιωθεί επίσης η άποψη ότι η Βουλή είναι πράγματι ένας ανοικτός χώρος – ναός της δημοκρατίας.»

Αυτό επισημαίνει ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης σε απαντητική επιστολή του προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη, για το θέμα που προέκυψε με την εισβολή μελών του Ρουβίκωνα στο προαύλιο της Βουλής. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε χαρακτηρίσει «θεσμικά αδιανόητη» τη στάση του προέδρου της Βουλής, ο οποίος είχε ζητήσει την απελευθέρωση των μελών της οργάνωσης. Και σε άλλα σημεία της επιστολής του, ο κ. Βούτσης τονίζει ότι, λόγω του αξιωμάτός του, προέχει η διατήρηση ήπιου κλίματος.

Γράφει χαρακτηριστικά: «Στο πλαίσιο αυτής της δημοκρατικής αντίληψης, θεωρώ ευθύνη και υποχρέωσή μου να πολιτεύομαι για όσο διάστημα είμαι Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων, ενισχύοντας τον θεσμικό ρόλο του αξιώματος. Θα ήθελα επίσης να επισημάνω ότι όλοι κρινόμαστε για όλα και ιδιαίτερα για την προσήλωση μας στη δημοκρατία και την αποφυγή διχαστικών και αυταρχικών πράξεων και αντιλήψεων. Επιπροσθέτως δε, επισημαίνω ότι τα ζητήματα ασφαλείας της Βουλής δεν πρέπει να αποτελούν μέρος επικοινωνιακών χειρισμών της πολιτικής ατζέντας των κομμάτων». 

Σχολιάζοντας η ΝΔ, δια κύκλων, σημειώνει ότι ο Πρόεδρος της Βουλή δεν απαντά στην ουσία των θεμάτων που έθεσε ο κ. Μητσοτάκης. Φτάνει μάλιστα στο σημείο να εγκαλεί τις αστυνομικές δυνάμεις, που έπραξαν το αυτονόητο: Να συλλάβουν τους Ρουβίκωνες.  Εξ’ αντικειμένου, με τη στάση του, διευκολύνει παρόμοιες ενέργειες που παραβιάζουν το νόμο και προκαλούν την κοινωνία.