Εϊμι Ανταμς και Τζέρεμι Ρένερ γοητεύουν τη Βενετία | REUTERS/Alessandro Bianchi
Επικαιρότητα

Τα ζευγάρια της Βενετίας

Ο Τζέρεμι Ρένερ και η Εϊμι Ανταμς έκλεψαν την παράσταση στην οθόνη με το φιλμ επιστημονικής φαντασίας «Arrival». Ο Μάικλ Φασμπέντερ και η Αλίσια Βικάντερ απογοήτευσαν στην προβολή, αλλά γοήτευσαν από μόνοι τους. Η Μόστρα υποκλίθηκε στα ζευγάρια της
Protagon Team

O Τζέρεμι Ρένερ έκανε ένα χορευτικό με την Εϊμι Ανταμς. Πόσο γλυκό ζευγάρι! Αλλά και ο άλλος; Ο γόης Μάικλ Φασμπέντερ; Πόζαρε με την Αλίσια Βικάντερ, φρέσκια από τον θρίαμβο των Οσκαρ και σύντροφό του. Η δεύτερη ημέρα του 73ου Φεστιβάλ της Βενετίας ανήκε στα κινηματογραφικά ζευγάρια του.

Μάικλ Φασμπέντερ και Αλίσια Βικάντερ. Ζευγάρι στην οθόνη, ζευγάρι και στη ζωή, έκλεψαν την παράσταση (εκτός οθόνης) στη δεύτερη μέρα στη Μόστρα (Reuters)

Η αλήθεια είναι ότι η ταινία του Φασμπέντερ και της γνωστής μας από «Το κορίτσι από τη Δανία» Βικάντερ, δεν ενθουσίασε τους κριτικούς. Τo «The Light Between Oceans» του Ντέρεκ Σιάφρανς περιγράφει την ιστορία ενός νιόπαντρου ζευγαριού, του Τομ και της Ιζαμπελ Σέρμπορν, που λειτουργούν τον φάρο σε ένα απομακρυσμένο νησί της Αυστραλίας. Το ζευγάρι έρχεται αντιμέτωπο με ένα μεγάλο ηθικό δίλημμα, όταν στην παραλία ξεβράζεται μια βάρκα με έναν νεκρό άντρα κι ένα βρέφος δύο μηνών. Ο Τομ κι η Ιζαμπελ αποφασίζουν να μεγαλώσουν το παιδί σαν να ήταν δικό τους, όμως σύντομα η βιολογική μητέρα του παιδιού θα κάνει την εμφάνισή της…

Σκηνή από την ταινία «The Light Between Oceans»

Καλή ιστορία; Ο Guardian προσπάθησε να είναι διακριτικός στην κριτική του και έγραψε ότι οι δύο πρωταγωνιστές δίνουν στιβαρές ερμηνείες αλλά το υλικό είναι ένα «ζαχαρωμένο εκβιαστικό μελόδραμα». Το Variety μίλησε για το «σκοτάδι» του Σιαφράνς που επιχειρεί να στηρίξει το άτονο ρυθμό του στη σημειολογία του Μπέργκμαν – τελικά όμως ο κριτικός περιέγραψε το φιλμ ως «μπεργκμανική σαπουνόπερα»!

Μάικλ Φασμπέντερ και Αλίσια Βικάντερ στο κόκκινο χαλί στη Μόστρα. Ακαταμάχητοι (Reuters)

Ας είναι. Ο Φασμπέντερ και η Βικάντερ παραμένουν ακαταμάχητοι ως ζεύγος. Και άλλωστε αυτό «πουλούν»: η Αλίσια είπε ότι η μεγαλύτερη πρόκληση στην ταινία ήταν να παίξει μια έγκυο γυναίκα – «φοβάμαι ότι οι μισές που θα με δουν θα αντιληφθούν ότι δεν έχω κάνει ακόμα παιδί και δεν ξέρω πώς είναι»…

Ενα φιλί πριν από το «κλικ» του φωτογράφου (Reuters)

Τι να πεις όμως για τον Τζέρεμι Ρένερ και την Εϊμι Ανταμς; Από τη μία ένας αστέρας της περιπέτειας – με περγαμηνές των σειρών του Τζέισον Μπορν και του «Mission Ιmpossipble» και από την άλλη η 40αρα που συγκλονίζει τον κόσμο της κομεντί και του δράματος; Είχαν συναντηθεί στον οσκαρικό «Οδηγό Διαπλοκής» του Ντέιβιντ Ο’ Ράσελ, αλλά τώρα κρατούν τους πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ένα ιδιαίτερο φιλμ επιστημονικής φαντασίας.

Ενα φιλι για τον επιστήμονα. Ανταμς και Ρένερ υποδύονται δύο ερευνητές που υποδέχονται εξωγήινους (Reuters)

Το «Arrival» είναι η νέα ταινία του πολυσχιδούς Ντενί Βιλνέβ, ο οποίος δεν αναφέρεται τυχαία – τώρα που μιλάμε έχει αναλάβει τα γυρίσματα και την βαριά κληρονομιά του «Blade Runner 2». Στο φιλμ που παρουσιάστηκε στη Βενετία, η Ανταμς και ο Ρένερ ενσαρκώνουν δύο επιστήμονες που πρέπει να υποδεχτούν και να διαχειριστούν την άφιξη 12 εξωγήινων διαστημοπλοίων σε αντίστοιχα σημεία της Γης.

H Εϊμι Ανταμς και ο Τζέρεμι Ρένερ σε δεύτερο πλάνο στο «Arrival»

Σε αντίθεση με το φιλμ των Φασμπέντερ & Βικάντερ, το «Arrival» («Αφιξη») έγινε δεκτό με πολύ καλές κριτικές. Ο Guardian έφτασε στο σημείο να το θεωρήσει ανώτερο του «Ιnterstellar». Χαρακτήρισε το έργο «ονειρικό, ανατριχιαστικό, προκλητικό. Φλερτάρει με τα όρια του παραλογισμού, όπως κάθε τέτοια ταινία θα έπρεπε να τολμάει να κάνει αυτό ακριβώς, αλλά καταφέρνει να αποφύγει τις κακοτοπιές, γνωρίζοντας ακριβώς που να οδηγήσει την αφήγηση όταν μιλάμε για ιστορίες εξωγήινων που εμφανίζονται στη Γη. Μετά τις απογοητεύσεις του “Interstellar” και του “Midnight Special” ξαναπιστέψαμε σε θαύματα. Ο Βιλνέβ έκανε μία ταινία τόσο συγκινητική, όσο και διασκεδαστική…». Το Variety επίσης βρήκε την ταινία «ονειρική, ποιητική και μεγαλόπνοη». Διατύπωσε βέβαια κάποιες αντιρρήσεις για το τέλος, αλλά αυτά θα αποδειχτούν όταν το δούμε και εμείς…