353
|

YouTube και Ηλιοθεραπεία

Advertorial 4 Σεπτεμβρίου 2017, 18:35

YouTube και Ηλιοθεραπεία

Advertorial 4 Σεπτεμβρίου 2017, 18:35

Ελληνικό καλοκαίρι. Σκεφτείτε μια εικόνα που το χαρακτηρίζει. Σίγουρα έρχονται πολλές στο μυαλό. Που από εικόνες γίνονται εμπειρίες και αποκτούν ακόμα μεγαλύτερη αξία όταν τις μοιράζεσαι με φίλους. Πολλές φορές όμως αυτό το τελευταίο, κρύβει ένα πρόβλημα, που μπορεί να ακούγεται αμελητέο αλλά ορισμένες φορές αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από ενοχλητικό.

Αν υποθέσουμε ότι φτάνεις σε μια φανταστική παραλία κάποιου ελληνικού νησιού και το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να φωτογραφήσεις το τοπίο για να το έχεις μπροστά στα μάτια σου όποτε το θελήσεις. Το δεύτερο πράγμα είναι να στείλεις την φωτογραφία σε όλους. Κυριολεκτικά.

Η πλάκα είναι ότι το ίδιο σκέφτονται και όλοι οι υπόλοιποι. Και κάπως έτσι φτάσαμε να μιλάμε για επικοινωνιακούς μαραθώνιους σε όλη την διάρκεια του καλοκαιριού τόσο από  Έλληνες όσο και από ξένους επισκέπτες που δεν σταμάτησαν να ενημερώνουν τους διαδικτυακούς τους φίλους για κάθε σταθμό των καλοκαιρινών διακοπών τους στη χώρα μας.

Wind_summer_4g

Σύμφωνα μάλιστα με στοιχεία που συγκέντρωσε το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της WIND, και που αφορούν στο Δίκτυο 4G της εταιρείας, το αποκορύφωμα της καλοκαιρινής σεζόν είναι o Αύγουστος και ειδικότερα η  εβδομάδα του Δεκαπενταύγουστου με την επικοινωνία να απογειώνεται και τα δεδομένα στο Δίκτυο 4G να σημειώνουν αύξηση 413% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Πελοπόννησος, Κρήτη, Ιόνιο, Δωδεκάνησα και Κυκλάδες φιλοξένησαν τους πιο δραστήριους επικοινωνιακά  επισκέπτες και συνέβαλαν στο διπλασιασμό της κίνησης δεδομένων του δικτύου.

Εξίσου εντυπωσιακή είναι η αύξηση δεδομένων (151%) για το πρώτο μισό του Αυγούστου αφού οι φετινοί παραθεριστές δεν αποχωρίστηκαν στιγμή τα social media, με το YouTube να αναδεικνύεται πρωταθλητής της διαδικτυακής επικοινωνίας ενώ ακολούθησαν  Facebook και Instagram.

Την μεγαλύτερη κατανάλωση σε δεδομένα έκαναν οι Άγγλοι, ακολουθούμενοι από Ολλανδούς, Σουηδούς και Ιταλούς ανεβάζοντας  την κίνηση roaming στο Δίκτυο της WIND κατά 700% σε σχέση με πέρυσι. Ευτυχώς για έλληνες και ξένους, η εταιρεία είχε προνοήσει και είχε προετοιμαστεί για μία τέτοια εξέλιξη. Με ένα επενδυτικό πρόγραμμα που έχει ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ την τελευταία 5ετία, το δίκτυο 4G της WIND εξασφαλίζει χωρητικότητα και υψηλές ταχύτητες ώστε να υπάρχει άριστη εμπειρία όχι μόνο στην κάλυψη αλλά και στη χρήση του mobile Internet σε ιδιαίτερα απαιτητικές περιόδους.