2139
Οι “The Players” και οι “The StarBoys”, τα δύο Boy Bands που πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού της Amita Motion Back2Bands |

Ερχεται το νέο ελληνικό Boy Band σε λίγες ημέρες!

Advertorial 29 Αυγούστου 2017, 18:04
Οι “The Players” και οι “The StarBoys”, τα δύο Boy Bands που πέρασαν στην τελική φάση του διαγωνισμού της Amita Motion Back2Bands
|

Ερχεται το νέο ελληνικό Boy Band σε λίγες ημέρες!

Advertorial 29 Αυγούστου 2017, 18:04

Με τις ημέρες για την ανάδειξη του τελικού νικητή για το Amita Motion Back 2 Bands να πλησιάζουν, είπαμε να σας θυμίσουμε λίγο τι ακριβώς πρόκειται να συμβεί στις αρχές Σεπτεμβρίου και να δώσουμε επιπλέον χώρο στους πλέον αρμόδιους να μας πουν περισσότερα σχετικά με τον διαγωνισμό αυτό – και όχι μόνο.

Με τις βάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση να έχουν αναρτηθεί και την περίοδο της ανεμελιάς να έχει ουσιαστικά τελειώσει και για φέτος, οι συζητήσεις μεταξύ πιτσιρικάδων αφορούν, μεταξύ άλλων, και την επερχόμενη ανάδειξη του καλύτερου boy band της χώρας!

Για την ιστορία θυμίζουμε ότι πρόκειται για δύο νεανικά σχήματα, τους The Players και τους The StarBoys, οι οποίοι όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν επιδοθεί σε έναν “μαραθώνιο δημοσιότητας” που περιελάμβανε πλούσιες μουσικές εμπειρίες, όπως φωτογραφίσεις και video clips αλλά και διαρκή επικοινωνία με το κοινό στα social media. Από κοντά τους φυσικά δεν έλειψαν στιγμή οι “συμπαραστάτες” τους, η Έλενα Παπαρίζου και οι Kings για τους The Players, η Ελένη Φουρέιρα και οι Playmen για τους The StarBoys.

Το έπαθλο για το συγκρότημα που τελικά θα επικρατήσει θα είναι ένα ετήσιο δισκογραφικό συμβόλαιο από την Amita Motion κι από την εταιρεία που το υποστηρίζει: οι The Players θα συνεργαστούν με την Universal Music και οι The StarBoys με την Panik Records.

2kritesamita
Η Μαργαρίτα Μάτσα της δισκογραφικής εταιρείας Universal και ο Γιώργος Αρσενάκος της Panik Records

Οι Μαργαρίτα Μάτσα και Γιώργος Αρσενάκος, ως εκπρόσωποι αντίστοιχα των παραπάνω εταιρειών κλήθηκαν να παραθέσουν τις απόψεις τους για την γενικότερη εικόνα της δισκογραφία σήμερα. Και οι γνώμες τους είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες:

Η κρίση έχει επηρεάσει όλους τους τομείς στη σύγχρονη κοινωνία, έτσι και τον τομέα της δισκογραφίας. Σε τι βαθμό έχει συμβάλει η χρήση του διαδικτύου και πως μπορεί μια εταιρεία με δυναμική όπως η Panik και η Universal Music να ανταπεξέλθει σε αυτό το περιβάλλον?

Γιώργος Αρσενάκος: To διαδίκτυο άλλαξε ριζικά το περιβάλλον της δισκογραφίας. Tο φυσικό προϊόν έχει απαξιωθεί σε μεγάλο βαθμό με αποτέλεσμα ο κύκλος εργασιών γύρω από αυτό να έχει συρρικνωθεί δραματικά. Από την άλλη πλευρά όμως, δημιούργησε νέους τρόπους μετάδοσης της μουσικής, πιο γρήγορους και πιο φθηνούς. Θα μπορούσαμε να πούμε επίσης ότι το διαδίκτυο «εκδημοκράτισε» τη μουσική δίνοντας στο κοινό πρόσβαση στο σύνολο του μουσικού καταλόγου και συνεπώς την δυνατότητα να ακούσει και να επιλέξει αυτό που του αρέσει και όχι αποκλειστικά αυτό που του προτείνει η εταιρεία και τα μουσικά μέσα. Όλα αυτά βεβαία αφορούν στους νόμιμους τρόπους διακίνησής της μουσικής στο διαδίκτυο, μέσα από τους οποίους μπορούν να πληρώνονται τα νόμιμα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργιών και οι αμοιβές όλων όσων εργάζονται για να παραχθεί μουσική.

Μαργαρίτα Μάτσα: Η δισκογραφία έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία 10 χρόνια. Όχι βέβαια στην ουσία της αλλά στον τρόπο με τον οποίο μπορεί μια δισκογραφική να μετατρέψει σε έσοδα (monetize) την επιτυχία ενός τραγουδιού ή ενός καλλιτέχνη. Ενώ δηλαδή η χρήση της μουσικής έχει αυξηθεί έχουν πέσει δυσανάλογα πολύ τα έσοδα από την χρήση αυτή. Επίτηδες χρησιμοποιώ την λέξη ”χρήση” γιατί αυτό που έχει αλλάξει σημαντικά είναι η σχέση της μουσικής με τον ακροατή της. Δεν υπάρχει πια η ανάγκη /επιθυμία απόκτησης του αγαπημένου τραγουδιού ή της μουσικής του αγαπημένου καλλιτέχνη. Αρκεί η δυνατότητα να ακούς την μουσική που θέλεις όποτε την θέλεις και αυτή την δυνατότητα σου την δίνει το διαδίκτυο. Δυστυχώς η Ελλάδα είναι ίσως η μόνη χώρα της Ευρώπης που δεν είχε ειδική νομοθεσία για να προστατεύσει την διαδικτυακή πειρατεία. Ελπίζουμε να δούμε και στην Ελλάδα την άνθιση των νόμιμων ψηφιακών καταστημάτων, καθώς διεθνώς οι υπηρεσίες αυτές έχουν προσφέρει τεράστια άνοδο στην δισκογραφία και στον κόσμο έναν ανέξοδο τρόπο να έχει στιγμιαία στην διάθεση του μια άνευ προηγούμενου σε μέγεθος δισκοθήκη στην οποία να μπορεί να έχει πρόσβαση οπουδήποτε και αν βρίσκεται!!

Τα social media σίγουρα βοηθούν έναν νέο καλλιτέχνη να γίνει ευρύτερα γνωστός σε μικρό χρονικό διάστημα. Αυτό ικανοποιεί την ανάγκη του κοινού για φρέσκα πρόσωπα? Ο αντίκτυπος των social media είναι θετικός ή αρνητικός, ειδικά όταν αναφερόμαστε σε ανερχόμενους καλλιτέχνες;

Γ.Α.: Δεν υπάρχει μια ξεκάθαρη απάντηση. Σίγουρα τα social media δίνουν στους νέους καλλιτέχνες την ευκαιρία να προβάλλουν τη δουλειά τους, ευκαιρία που δίνεται σε όλους. Αυτό όμως είναι και η παγίδα μας και η απουσία φιλτραρίσματος δημιουργεί έναν τεράστιο όγκο υλικών, μέσα από τον οποίο είναι πολύ δύσκολο τελικά να ξεχωρίσει η πραγματικά αξιόλογη περίπτωση. Το ταλέντο βέβαια δεν χάνεται ποτέ… χρειάζεται πάντα επιμονή και σκληρή , αδιάκοπη δουλειά είτε η προώθηση γίνεται μέσα από τα social media , είτε από τα συμβατικά μέσα. Τα social media είναι ένα εργαλείο που χρειάζεται προσοχή. Μπορεί να είναι ένα πολύ δυνατό μέσο επικοινωνίας του καλλιτέχνη με το κοινό, αλλά την ίδια στιγμή, με λάθος διαχείριση μπορούν να δημιουργήσουν υπερέκθεση, κορεσμό και τελικά την απομυθοποίηση του καλλιτέχνη.

M.M.: Tα social media καλώς ή κακώς αποτελούν έναν αρκετά επιδραστικό παράγοντα στην σύγχρονη μουσική βιομηχανία, καθώς είναι ένα από τα βασικά εργαλεία επικοινωνίας των νέων καλλιτεχνών στο ευρύ κοινό. Σίγουρα δίνουν ευκαιρίες ανάδειξης σε νέα πρόσωπα καθώς παρέχουν μια αμεσότητα και βοηθούν στην αλληλεπίδραση του κοινού με τον καλλιτέχνη. Από την άλλη μεριά, αυτή η ευκολία στην επικοινωνία με το κοινό έχει δημιουργήσει μια μεγάλη φουρνιά καλλιτεχνών που κανείς βέβαια στο τέλος της ημέρας δεν ξέρει αν είχαν το απαιτούμενο ταλέντο να διακριθούν χωρίς τα νέα μέσα. Εν κατακλείδι, τα social media μπορούν να βοηθήσουν σε κάποια πιο γρήγορη αναγνωρισιμότητα, όμως αυτό απέχει πολύ από αυτό που είναι ακόμα και σήμερα η δισκογραφία. Αυτά που θα καθορίσουν την επιτυχία, την καταξίωση και την διαχρονικότητά του «καλού» καλλιτέχνη είναι η μουσική και το ταλέντο του και όχι μόνο η δυναμική του στο διαδίκτυο η οποία αρκετές φορές μπορεί να είναι και πλασματική.

20229587_1819431401430862_4431170157608374240_o
Η Ελενα Παπαρίζου και οι «Kings» μαζί με τους «The Players»

Στην περίπτωση της χώρας μας, πόσο μπορούν να ανταπεξέλθουν οι νέοι καλλιτέχνες στην βαριά κληρονομιά των μουσικών του παρελθόντος; Πόσο διατεθειμένες είναι οι δισκογραφικές εταιρείες να επενδύσουν πάνω τους;

Γ.Α: Η προάσπιση και η συνέχεια της μoυσικής κληρονομίας της χώρας, δεν είναι ένα έργο που ανατίθεται σε όλους τους καλλιτέχνες ανεξαιρέτως. Οι καλλιτέχνες που διαλέγουν αυτόν τον δύσκολο δρόμο είναι λίγοι και μάλλον όλο και λιγότεροι. Οι δισκογραφικές εταιρίες, εάν εντοπίσουν μια τέτοια περίπτωση, οφείλουν να επενδύσουν σε αυτήν.

Μ.Μ.: Δεν πιστεύω ότι φταίει η βαριά κληρονομιά στο αν μπορούν ή όχι να ανταπεξέλθουν οι νέοι καλλιτέχνες. Η ειδοποιός διαφορά με το παρελθόν είναι στο ότι πολλοί καλλιτέχνες θέλουν την καταξίωση εν μια νυκτί! Δεν έχουν την υπομονή και την απαιτούμενη επιμονή που απαιτούνται για να χτίσουν μία μακροχρόνια καριέρα στο χώρο. Φυσικά όμως θα ήταν άδικο να μην αναφερθούμε και στην δύσκολη οικονομική συγκυρία που τους κάνει όλο και πιο ανυπόμονους . Δεν θα συνέκρινα λοιπόν τους μεγάλους καλλιτέχνες του παρελθόντος γιατί όλα είναι συνάρτηση της γενικότερης εποχής και της κουλτούρας της. Το φαινόμενο αυτό είναι παγκόσμιο και σίγουρα συμβάλλει σ αυτό και το διαδίκτυο και τα social media. Βλέπουμε όμως και σήμερα τόσο στην παγκόσμια μουσική σκηνή όσο στην Ελλάδα να γεννιούνται μεγάλοι καλλιτέχνες . Και έχω την τύχη οι περισσότεροι από αυτούς να βρίσκονται στην εταιρεία μας.

Η διαχρονική συμβολή της Amita Motion μέσα από προγράμματα πόσο μπορεί να βοηθήσει την ανάδειξη νέων ταλέντων και κατ’ επέκταση να ενισχύσει την δισκογραφική αγορά και να βοηθήσει νέους ανθρώπους ουσιαστικά να αγγίξουν τα όνειρα τους;

Γ.Α.: Τα πρωτότυπα και δημιουργικά project και η συνέπεια με την οποία στηρίζει την νεανική μουσική σκηνή, έχουν αναγάγει την Amita Motion σε στρατηγικό συνεργάτη μας. Σε κύριο αρωγό της ελληνικής μουσικής σκηνής που έμπρακτα συμβάλει στην ανάδειξη των ταλέντων νέων καλλιτεχνών και όχι μόνο. Μάλιστα στην Panik είχαμε τη χαρά να δημιουργήσουμε μαζί της, το πιο χαρακτηριστικό μουσικό success story, τους Boys N Noise, ένα συγκρότημα που δημιουργήθηκε μέσα από το πρωτοποριακό μουσικό project Amita Motion Positive Group πριν αρκετά χρόνια και εξελίχθηκε σε ένα φαινόμενο – παράδειγμα έμπνευσης για όλους μας! Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρουμε την υπευθυνότητα και την ευαισθησία με την οποία η Amita Motion διαχειρίζεται ένα τόσο λεπτό ζήτημα όπως είναι τα όνειρα και οι φιλοδοξίες αυτών των νέων ανθρώπων.

Μ.Μ.: Εδώ και πολλά χρόνια οι δισκογραφικές εταιρείες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες για να χτίσουν μακροχρόνιες συνεργασίες. Η Universal Music απασχολεί στην Ευρώπη μια ομάδα 300 εργαζομένων που μοναδική τους ασχολία είναι να δημιουργούν επωφελείς συνέργειες ανάμεσα στην μουσική, τους καλλιτέχνες και μεγάλα διεθνή brands. Τέτοιες μορφές συνεργασίας, όπως αποτυπώνεται σε πολλές έρευνες αλλά και την μέχρι σήμερα εμπειρία μας, δημιουργούν από κοινού οφέλη και για τις δύο πλευρές. Από τη μία, η μουσική, η προσωπικότητα και το μουσικό ύφος του καλλιτέχνη προσδίδει «ψυχή» και γνωρίσματα σε ένα προϊόν καθιστώντας το πιο δημοφιλές στο κοινό. Από την άλλη, το brand στηρίζει έμπρακτα το ταλέντο και την προσπάθεια του καλλιτέχνη να κατακτήσει τα όνειρά του. Η Amita Motion, όντας από τα πρώτα Brands που αναγνώρισαν την αξία της σύνδεσης με την μουσική, έχει εδώ και χρόνια επενδύσει σε αυτόν το τομέα και έτσι έχει καταφέρει να ξεχωρίσει, μέσω συστηματικών και μακροχρόνιων ενεργειών. Έχει αποδείξει και στο παρελθόν ότι μπορεί να διακρίνει το ταλέντο και να αναδείξει φρέσκα πρόσωπα που θα διαδραματίσουν ενεργό ρόλο στην σύγχρονη μουσική βιομηχανία. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι στο ευρύ κοινό έχει καταξιωθεί ως το «θετικό συστατικό», απαραίτητο για την ανάδειξη νέων καλλιτεχνών.

20232719_285053008568777_3828384902870848262_o
Στο πλάι των «The Starboys», η Ελένη Φουρέιρα και οι «Playmen»

Η «Ημέρα Θετικής Ενέργειας» πόσο πολύ συμβάλει στην ανάδειξη νέων καλλιτεχνών; Πόσο πολύ συνδέεται με την διασκέδαση της νέας γενιάς έτσι όπως διαμορφώνεται τα τελευταία χρόνια;

Γ. Α.: Η Ημέρα Θετικής Ενέργειας, είναι μια γιορτή και για το κοινό, αλλά και για τους καλλιτέχνες μας. Αναμφισβήτητα αποτελεί τον μεγαλύτερο μουσικό θεσμό της χώρας για περισσότερο από μία δεκαετία!
Στη χώρα μας είναι ελάχιστες οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε νέους τραγουδιστές να εμφανιστούν σε μεγάλα μουσικά events που χρόνο με το χρόνο μειώνονται αισθητά. Η Amita Motion με την Ημέρα Θετικής Ενέργειας συμβάλει τα μέγιστα στην ανάδειξη των νέων, ταλαντούχων τραγουδιστών, φιλοξενώντας και καταξιωμένους καλλιτέχνες της παγκόσμιας μουσικής σκηνής, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό, στους ερμηνευτές και γενικότερα στην ελληνική μουσική σκηνή να ζήσει σπουδαίες «θετικές» στιγμές!

Μ.Μ.: Η «Ημέρα Θετικής Ενέργειας» είναι πια ένας καθιερωμένος θεσμός, ένα μεγάλο πάρτυ με νέους αλλά και καταξιωμένους καλλιτέχνες, που μεγάλοι και μικροί το περιμένουν κάθε χρόνο. Ανερχόμενοι καλλιτέχνες και όχι μόνο έχουν τη δυνατότητα να «ξεδιπλώσουν» το ταλέντο τους μέσα από τη δουλειά τους σε χιλιάδες κοινού, βιώνοντας μία ανεπανάληπτη «θετική» εμπειρία! Ο αντίκτυπος τόσο για τους καλλιτέχνες, τις δισκογραφικές, το κοινό και εν γένει την ελληνική μουσική σκηνή είναι πραγματικά σπουδαίος και ουσιαστικός!

Δώστε μας ένα σχόλιο για το καθένα από τα 2 φιναλίστ boy bands ένα από τα οποία θα αναδειχθεί μεγάλος νικητής της ενέργειας Back2Bands, διεκδικώντας ένα ετήσιο συμβόλαιο αλλά και on stage εμφάνιση σε ένα από τα μεγαλύτερα μουσικά γεγονότα της χώρας, την Ημέρα Θετικής Ενέργειας.

Γ. Α.: Το νέο project της Amita Motion, Back2Bands, έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Είναι πολύ πρωτοποριακό, γιατί στοχεύει στην ανάδειξη ταλαντούχων νέων τραγουδιστών ενεργοποιώντας ουσιαστικά το κοινό μέσα από τα social media. Ο «ανταγωνισμός» που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στις δυο εταιρείες και κατ’ επέκταση στα δύο boy bands είναι μεγάλος και κυρίως δημιουργικός. Το συγκρότημα που έχουν δημιουργήσει οι scouters της Panik, η Ελένη Φουρέιρα και οι PLAYMEN είναι οι The Starboys. Το σκεπτικό πίσω από την επιλογή των παιδιών και του ρεπερτορίου, είναι να δημιουργηθεί ένα Boy Band, στα πρότυπα των αντίστοιχων γκρουπ που είναι hot σε international επίπεδο, διατηρώντας την αυθεντικότητα και τα γνωρίσματα των προσωπικοτήτων των παιδιών.

Προσπαθήσαμε να επιλέξουμε 3 διαφορετικούς χαρακτήρες με καλές φωνές. Είναι 3 παιδιά που αγαπούν την μουσική και δεν ασχολούνται ευκαιριακά με αυτήν, αλλά δουλεύουν με προσήλωση και αφοσίωση σε αυτό που κάνουν. Σε αυτού του είδους τα συγκροτήματα παίζουν μεγάλο ρολό οι εσωτερικές ισορροπίες και αυτό είναι κάτι που ξέρουμε να το κάνουμε. Φιλοδοξούμε να πάμε μακριά με αυτά τα παιδιά!
Όσο για το γκρουπ των «αντίπαλων», θεωρούμε ότι έχει γίνει καλή δουλειά, σε μια διαφορετική κατεύθυνση. Άλλωστε το ζητούμενο είναι η «αυθεντικότητα» και όχι η «μίμηση» και η «αντιγραφή». Αυτή η διαφορά, ίσως να μην είναι εμφανής αυτή τη στιγμή, αλλά θα γίνεται όλο και πιο αισθητή όσο περνάει ο καιρός και τα παιδιά παρουσιάζουν τις δυνατότητες τους μέσα από τη δουλειά τους.
Σίγουρα πάντως, η ύπαρξη 2 ή και 3 γκρουπ αυτού του είδους είναι ζητούμενο από τη μεριά μας και, θεωρώ, όλων όσων επιθυμούν την αναβάθμιση της ελληνικής μουσικής, έτσι ώστε να δημιουργηθεί αυτό που λέμε «σκηνή» και να συσπειρώσει περισσότερο κοινό γύρω της.

Μ. Μ.: Είμαι ενθουσιασμένη με τους The Players. Από την πρώτη στιγμή ξεχώρισαν με τον αυθορμητισμό, τη χαρά, το πάθος και την ζωντάνια τους για αυτό που κάνουν και είναι τυχεροί που κατάφεραν να δημιουργήσουν μια πολύ δεμένη και ταλαντούχα ομάδα.
Φαντάζομαι ότι το ίδιο θα ισχύει και στην «αντίπαλη» ομάδα, αλλά θα μου επιτρέψετε να έχω αδυναμία στα νέα μέλη της μουσικής μας οικογένειας.

Για όλες οι τελευταίες εξελίξεις, απευθυνθείτε στα social media:

Facebook: amitamotion
Twitter: @amitamotion
Instagram: amitamotion
Snapchat: amita_motion
YouTube: AmitaMotionOfficial
Αλλά και στο σχετικό Website: thetikienergeia.gr/Back2Bands