401
«Οι παντοτινά νέες» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της φωτογραφίας. Τα εμβληματικά μοντέλα Κάρλα Μπρούνι, Κλόντια Σίφερ, Ναόμι Κάμπελ, Σίντι Κρόφορντ και Ελενα Κρίστενσεν -αναβιώνοντας στιγμές της δεκαετίας του ’90- αποτίουν φόρο τιμής στον Τζιάνι Βερσάτσε | REUTERS/Stefano Rellandini

Milan Fashion Week – το παρελθόν, το παρόν και ο αιώνιος Versace

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2017, 18:01
«Οι παντοτινά νέες» θα μπορούσε να είναι ο τίτλος της φωτογραφίας. Τα εμβληματικά μοντέλα Κάρλα Μπρούνι, Κλόντια Σίφερ, Ναόμι Κάμπελ, Σίντι Κρόφορντ και Ελενα Κρίστενσεν -αναβιώνοντας στιγμές της δεκαετίας του ’90- αποτίουν φόρο τιμής στον Τζιάνι Βερσάτσε
|REUTERS/Stefano Rellandini

Milan Fashion Week – το παρελθόν, το παρόν και ο αιώνιος Versace

Protagon Team Protagon Team 26 Σεπτεμβρίου 2017, 18:01

Την παράσταση έκλεψε η εκπληκτική επίδειξη του Οίκου Versace που επανέφερε στην πασαρέλα τις «κορυφαίες» του Gianni και τις έντυσε με τα αγαπημένα του μεταλλικά υφάσματα. Και όπως αναφέρει η Ζιστίν Φετρί στην Madame Figaro, ήταν πράγματι αυτές οι αδιαμφισβήτητες πρωταγωνίστριες της μιλανέζικης Fashion Week: η Κάρλα (Μπρούνι), η Κλόντια (Σίφερ), η Σίντι (Κρόφορντ), η Ναόμι (Κάμπελ) οι οποίες ανέβηκαν στην πασαρέλα για να τιμήσουν τον μεγάλο αδικοχαμένο Ιταλό μετρ της παγκόσμιας υψηλής ραπτικής.

Αλλά το γεγονός αυτό αποδεικνύει επίσης –υποστηρίζει ο Άντζελο Φλακαβέντο στο Business of Fashion– πως ο κόσμος της μόδας στο Μιλάνο είναι διχασμένος ανάμεσα στο παρόν και το παρελθόν. «Η ωδή της Ντονατέλα Βερσάτσε στον Τζιάνι έμοιαζε με μια εύστοχη μεταφορά για την κατάσταση που επικρατεί στην ιταλική μόδα η οποία είναι προσκολλημένη μεταξύ του χθες και του σήμερα», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Παρότι το «επικό» show που εμπνεύστηκε η Ντονατέλα για τον αδελφό της ήταν μια μοναδική αναδρομή στο παρελθόν με σημείο αναφοράς το παρόν, παρά τη μαγεία και τη συγκίνηση, παρόλο που αποτέλεσε έναν έξυπνο τρόπο για τον διάσημο Οίκο να προσελκύσει τις μικρότερες ηλικίες, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα τη βαριά κληρονομιά του, η «επίδειξη ήταν επίσης ιδιαίτερα μελαγχολική», υποστηρίζει ο ιταλός fashion editor.

Γιατί «τίποτα δεν είναι το ίδιο τη δεύτερη φορά και τα σημερινά ισχνά κι ατάραχα μοντέλα δεν έχουν καμία σχέση μ’ αυτήν την απροκάλυπτα αισθησιακή συμμορία γυναικών –όχι κοριτσιών– τις οποίες ευνόησε και ανέδειξε ο Τζιάνι». Στο τέλος, φυσικά, της επίδειξης στην πασαρέλα ανέβηκαν μερικά από αυτά τα νέα «κορίτσια» της μόδας τονίζοντας, ωστόσο, ακόμα περισσότερο τη διαφορά. Όσον αφορά το μέλλον της ιταλικής μόδας, ο Φλακαβέντο εμφανίζεται εξίσου μελαγχολικός, χαρακτηρίζοντας την μιλανέζικη Εβδομάδα Μόδας μια άτυπη αντιπαράθεση μεταξύ διαφορετικών γενεών.

2017-09-22T182502Z_1481784687_RC1A322714B0_RTRMADP_3_FASHION-MILAN-VERSACE-CAVALLI
Η νέα γενιά μοντέλων, Γκρέις Ελίζαμπεθ, Αννα Ιουερς και Κένταλ Τζένερ, με τα χαρακτηριστικά μοτίβα του οίκου Versace

Οι παραδοσιακοί μεγάλοι Οίκοι – Armani, Prada, Missoni και Gucci – εξακολουθούν να κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει πολύς χώρος για νέες ιδέες. «Η πρόοδος στους οίκους αυτούς επέρχεται βάσει πολύ αυστηρών παραμέτρων και πάντα ξέρουμε τι να περιμένουμε», κατέληξε. Χωρίς, ωστόσο, αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν νέοι εξαιρετικά δημιουργικοί σχεδιαστές όπως ο Μάσιμο Τζορτζέτι, ο Μάρκο ντε Βιτσέντσο και ο Αλμπίνο Τεόντορο, οι οποίοι καταφέρνουν «να εκφραστούν δίχως να επιθυμούν να χτίσουν αυτοκρατορίες».

Διαβάστε τη συνέχεια εδώ:

Η εντυπωσιακή Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο→

3