469
Ενας λογαρισμός για ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου | ,

Kάλεσε το βενζινάδικο στο γραφείο

Ενας λογαρισμός για ανεφοδιασμό του αυτοκινήτου
|,

Kάλεσε το βενζινάδικο στο γραφείο

Η ιδέα είναι τόσο απλή, όμως χρειάστηκε να περάσει πάνω από ένας αιώνας, μέχρι να την σκεφτεί κάποιος επιχειρηματίας και να την κάνει πράξη. Αναφερόμαστε σε νεοφυείς εταιρείες, οι οποίες χρησιμοποιούν μικρά βυτιοφόρα για να ανεφοδιάζουν με καύσιμα τα οχήματα κατόπιν παραγγελίας των ιδιοκτητών τους.

Οι φίρμες Filld, WeFuel, Yoshi, Purple και Booster Fuels προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών αμερικανικών προδιαγραφών, που τις έχει κάνει εξαιρετικά δημοφιλείς και κερδοφόρες. Οι κάτοχοι αυτοκινήτων, που έχουν κατεβάσει τη σχετική εφαρμογή, μπορούν να καλέσουν κάποια από αυτές τις εταιρείες στο σημείο, που επιθυμούν, για να ανεφοδιάσουν το όχημά τους με καύσιμα. Το φουλάρισμα γίνεται από τους υπαλλήλους των εταιρειών και ενώ οι εντολείς μπορεί να εργάζονται, να κάνουν ένα ρομαντικό δείπνο ή απλά να παρακολουθούν την αγαπημένη τους τηλεοπτική εκπομπή.

Η νέα μόδα ξεκίνησε πρόσφατα, εξαπλώνεται όμως με ταχύτητα, καθώς έγινε αμέσως αποδεκτή από τους Αμερικανούς. Τα καύσιμα μεταφέρονται σε μικρά βυτιοφόρα χωρητικότητας μερικών εκατοντάδων λίτρων, που προέρχονται από τη μετατροπή ανοιχτών ημιφορτηγών και ο εξοπλισμός τους περιλαμβάνει συστήματα πυρόσβεσης και κιμωλία για την περίπτωση πυρκαγιάς. Αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό λαμβάνουν οι πελάτες στο Smartphone έναν ηλεκτρονικό λογαριασμό, ενώ οι μετρητές είναι βαθμονομημένοι από τις αρμόδιες αμερικανικές Αρχές.

tank2

Στη διάρκεια του ανεφοδιασμού πλένει ο υπάλληλος της εταιρείας τα τζάμια του αυτοκινήτου και ελέγχει κατά περίπτωση και την πίεση των ελαστικών. Ορισμένες από τις επιχειρήσεις ειδικεύονται στην εξυπηρέτηση εταιρικών στόλων, άλλες απευθύνονται σε ιδιώτες, ακόμη και σε κεντρικές και πολυσύχναστες περιοχές. Προς το παρόν δεν υπάρχουν κάποιες ενιαίες προδιαγραφές για τη λειτουργία τέτοιων εταιρειών, για παράδειγμα οι οδηγοί των βυτιοφόρων της Purple αρκεί να έχουν δίπλωμα, αντίθετα όμως οι συνάδελφοί τους της Filld θα πρέπει να διαθέτουν πιστοποίηση για τη μεταφορά επικίνδυνων υλικών. Κάποιες επιχειρήσεις εργάζονται όλο το 24ωρο, ορισμένες άλλες μόνον στη διάρκεια της ημέρας, κλπ.

Θα περίμενε κανένας, ότι η χρέωση των καυσίμων θα ήταν ακριβότερη σε σχέση με τις τιμές στα βενζινάδικα. Αντίθετα όμως, τα καύσιμα πωλούνται από τα μικρά βυτιοφόρα περίπου πέντε σεντς φτηνότερα, καθώς έχουν πολύ χαμηλότερο λειτουργικό κόστος από τα πρατήρια καυσίμων και οι ιδιοκτήτες τους αγοράζουν πολύ μεγάλες ποσότητες.

Ωστόσο τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, καθώς εγείρονται θέματα ασφαλείας. Η Πυροσβεστική του Σαν Φραντσίσκο ζήτησε μάλιστα την απαγόρευση τέτοιων εταιρειών, μέχρι να ετοιμαστεί ένας νέος κανονισμός με λεπτομερείς προδιαγραφές λειτουργίας. Όπως δήλωσε ο εκπρόσωπος της τοπικής Πυροσβεστικής, «είναι μία από εκείνες τις περιπτώσεις, τις οποίες δεν είχε σκεφτεί κανένας άλλος προηγουμένως, όπως με την υπηρεσία ιδιωτικών ταξί Uber, που εμφανίστηκε από το πουθενά».

Το νερό -ή μάλλον η βενζίνη- μπήκε πάντως στο αυλάκι και είναι απλά θέμα χρόνου, μέχρι να περάσει αυτή η μόδα και στην Ευρώπη. Με τη διαφορά πάντως, ότι εδώ δεν πρόκειται να είναι τα πράγματα τόσο απλά, καθώς στη Γηραιά Ηπειρο καθορίζονται τα πάντα με σχολαστικότητα και κάθε λεπτομέρεια. Πόσω μάλλον, ότι πρόκειται όντως για ένα θέμα που καίει πραγματικά.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...