Οι χακτιβιστές βιάστηκαν να κάνουν λόγο για «σπουδαία ευρήματα» | Anonymous

Διαψεύδει η NASA τους Anonymous περί ύπαρξης εξωγήινης ζωής

Protagon Team 27 Ιουνίου 2017, 23:28
Οι χακτιβιστές βιάστηκαν να κάνουν λόγο για «σπουδαία ευρήματα»
|Anonymous

Διαψεύδει η NASA τους Anonymous περί ύπαρξης εξωγήινης ζωής

Protagon Team Protagon Team 27 Ιουνίου 2017, 23:28

Μπορεί το βιντεάκι των Anonymous, που προανήγγειλε συνταρακτικές ανακοινώσεις της NASA σχετικά με την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, να προσέλκυσε τα τελευταία 24ωρα εκατομμύρια views, όμως η αλήθεια είναι… εκεί έξω!

Οπως επιβεβαίωσε την Τρίτη η Διαστημική Υπηρεσία των ΗΠΑ, δεν πρόκειται να γίνει – τουλάχιστον στο άμεσο διάστημα – καμία συγκλονιστική αποκάλυψη σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, παρά τα όσα ισχυρίζονται οι ακτιβιστές χάκερ (χακτιβιστές).

Το viral βίντεο, (δείτε το εδώ) το οποίο δημοσιεύτηκε από έναν λογαριασμό που σχετίζεται με τους Anonymous, ισχυριζόταν ότι η NASA βρισκόταν «στα πρόθυρα να ανακαλύψει την ύπαρξη εξωγήινης ζωής, επικαλούμενο μια σειρά από δηλώσεις αξιωματούχων της υπηρεσίες που υπονοούσαν ότι έχουν βρεθεί αποδείξεις, οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα στο κοινό».

Ωστόσο, η NASA επιβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια απόδειξη για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής. Για του λόγου το αληθές, ο συνεργάτης-επιστήμονας της υπηρεσίας, στις δηλώσεις του οποίου βασίστηκε μεγάλο μέρος του βίντεο των χάκερ, έκανε την εξής διευκρίνιση στο Twitter:

«Αντίθετα με όσα ακούγονται, δεν πρόκειται να γίνει καμία ανακοίνωση από τη NASA σχετικά με την ανακάλυψη εξωγήινης ζωής. Είμαστε μόνοι στο σύμπαν; Αν και ακόμη δεν το γνωρίζουμε αυτό, υπάρχουν σε εξέλιξη αποστολές που ίσως μας βοηθήσουν να απαντήσουμε αυτό το βασικό ερώτημα».

Οι δηλώσεις του καθηγητή, ο οποίος εργάζεται ως ανώτατος σύμβουλος στην Διεύθυνση Επιστημονικών Αποστολών της NASA, περί «σημαντικών αποστολών» που βρίσκονται σε εξέλιξη, κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου συνεδρίου, φαίνεται ότι παρερμηνεύτηκαν από τους Anonymous που βιάστηκαν να κάνουν λόγο για «σπουδαία ευρήματα».

«Με όλη αυτή τη δραστηριότητα που σχετίζεται με την αναζήτηση ζωής, σε τόσο πολλούς διαφορετικούς τομείς, είμαστε στα πρόθυρα μιας από τις πιο σπουδαίες ανακαλύψεις που έχουν γίνει ποτέ», είχε δηλώσει ο καθηγητής κατά τη διάρκεια της ομιλίας του. Επισήμανε, όμως, ότι «ακόμα δεν έχει βρεθεί καμία απόδειξη για την ύπαρξη εξωγήινης ζωής οπουδήποτε αλλού στο σύμπαν».

Αλλά αυτό, προφανώς, οι Anonymous δεν το άκουσαν ποτέ…