723
To πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στη CES. Περισσότερο ευρωπαϊκή η εμφάνισή του - λιγότερο κινεζική | Byton

Η νέα κινεζική Byton παρουσίασε το πρώτο της πρωτότυπο στη CES

Protagon Team Protagon Team 8 Ιανουαρίου 2018, 19:15
To πρωτότυπο που παρουσιάστηκε στη CES. Περισσότερο ευρωπαϊκή η εμφάνισή του - λιγότερο κινεζική
|Byton

Η νέα κινεζική Byton παρουσίασε το πρώτο της πρωτότυπο στη CES

Protagon Team Protagon Team 8 Ιανουαρίου 2018, 19:15

Στο τέλoς του 2017 ο κινέζικος όμιλος Future Mobility Corporation (FMC) ανακοίνωσε μια νέα μάρκα, την Byton – το όνομα της οποίας προέρχεται από το Bytes on wheels. Το τελευταίο αποκαλύπτει και τον προσανατολισμό της στη χρήση υψηλής τεχνολογίας σε συνδυασμό με ηλεκτροκίνηση.

Σύμφωνα με το BBC, η εταιρεία παρουσίασε στη CES (Consumer Electronics Show), τη μεγάλη έκθεση ηλεκτρονικών στο Λας Βέγκας, το πρώτο της πρωτότυπο.

Τι είναι αυτό; ένα ηλεκτρικό SUV, με μήκος περί τα 4,80 μέτρα και τιμή που θα βρίσκεται στα επίπεδα των 45.000 $. Το μοντέλο παραγωγής αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2019, θα είναι αρχικά διαθέσιμο στην Κίνα και θα ακολουθήσουν -έναν χρόνο μετά- οι ΗΠΑ και αργότερα η Ευρώπη.

Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του θα περιλαμβάνονται σύστημα αυτόνομης οδήγησης, κορυφαίες δυνατότητες συνδεσιμότητας, γρήγορη φόρτιση και ικανοποιητική αυτονομία, καθώς και προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι της νεόκοπης μάρκας δεν διστάζουν να αφήνουν υπονοούμενα για την ποιότητα κατασκευής της Tesla, την οποία και θα ανταγωνίζονται, χαρακτηρίζοντάς της ως «καταστροφική». Οπου το Model 3 της, για παράδειγμα, κοστίζει 35.000 $.

concept-design-19
Πολλά είναι τα highlight του επερχόμενου αυτοκινήτου της Byton. Ένα από αυτά, είναι το ταμπλό του – στην ουσία πρόκειται για μια τεράστια οθόνη… 49 ιντσών.

Untitled
Αυτή, θα συνδυάζεται με σύστημα αναγνώρισης προσώπου για τον οδηγό, που θα εξασφαλίζει αρχικά την απασφάλιση του αυτοκινήτου και την είσοδό του και στη συνέχεια την αυτόματη επιλογή των προσωπικών του ρυθμίσεων στα διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου.

Στη συνέχεια, οι διάφορες επιλογές του οδηγού θα γίνονται είτε μέσω της οθόνης αφής στο τιμόνι, είτε με φωνητικές εντολές είτε με την αναγνώριση χειρονομιών. Το βέβαιο είναι πως δεν θα υπάρχουν… κανονικοί διακόπτες.

concept-design-05b
Το επίσης σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο θα έχει το μέγεθος ενός Audi Q5 και χώρους στο εσωτερικό του αντίστοιχους με εκείνους μιας Mercedes S-Class, ενώ θα κυκλοφορεί σε δυο εκδόσεις: τη βασική πισωκίνητη με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 272 ίππων και μια τετρακίνητη με δύο μοτέρ και συνδυαστική ισχύ στα 476 άλογα. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της κινεζικής εταιρείας, η αυτονομία του θα ανέρχεται στα 350 χλμ., ενώ αργότερα θα προσφέρεται μια ακόμα έκδοση, η οποία θα μπορεί να καλύψει πάνω από 500. Οι αγνώστου ταυτότητας και χωρητικότητας μπαταρίες του θα μπορούν, μέσα σε 10 μόλις λεπτά, να ανακτήσουν ενέργεια που θα επαρκεί για την κάλυψη 120 χλμ.. Επίσης, είναι σχεδιασμένο ώστε να μπορεί να δεχτεί το απαραίτητο hardware που θα «υπηρετεί» την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 5.

concept-design-05
Tο νέο SUV έρχεται δια χειρός του πρώην επικεφαλής του προγράμματος εξέλιξης του i8 των Βαυαρών της BMW, Κάρστεν Μπρέιτφελντ.

Mετά την έλευση του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, η εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει ένα σεντάν και ένα MPV, αναφέροντας πως αμφότερα θα βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα που υποστηρίζει αυτό το νέο crossover – SUV.

concept-design-07
Η Byton -η οποία αναπτύχθηκε με την αρωγή της Future Mobility Corporation (FMC)- είναι μια νεοσύστατη και αρκετά φιλόδοξη εταιρεία κατασκευής οχημάτων.

Εχει ιδρυθεί από πρώην υπαλλήλους της BMW, της Nissan και της Tesla και απασχολεί, αυτή τη στιγμή, περί τους 400 εργαζομένους. Ολα τα μοντέλα της θα κατασκευάζονται σ’ ένα νέο εργοστάσιο που θα έχει την έδρα του στη Ναντσίνγκ της Κίνας, με δυναμική 100.000 μονάδων ανά έτος την πρώτη χρονιά και 300.000 αυτοκινήτων από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας και εξής.

Να σημειωθεί ότι αυτή η εταιρεία, η οποία έχει οικολογικό προσανατολισμό, με σκοπό την προστασία του περιβάλλοντος και τον αέρα που αναπνέουν εκεί, λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση.

concept-design-06
Ας ευχηθούμε να μην έχει την κατάληξη της άλλης κινεζικής εταιρείας η οποία ήρθε με φόρα για να αμφισβητήσει τη μονοκρατορία της Tesla. Ο λόγος για τη Future Faraday η οποία είναι τώρα αντιμέτωπη με μια βαθιά οικονομική κρίση, με πολλά στελέχη της εταιρίας να έχουν ήδη αποχωρήσει και άλλα να είναι έτοιμα να φύγουν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κινέζος δισεκατομμυριούχος Τζιά Γιουετίνγκ προσπάθησε να σκιάσει τη διαχείριση της Faraday Future, με τα κεφάλαια που επένδυσε στην εταιρία να δαπανήθηκαν αμέσως, ενώ τα βιβλία εσόδων/εξόδων της εταιρείας, είναι σε κακή κατάσταση.

Επίσης, ένας πρώην προγραμματιστής μήνυσε τον επιχειρηματία κατηγορώντας τον πως δημιούργησε ένα αμοιβαίο κεφάλαιο 75 εκατομμυρίων δολαρίων για τα παιδιά του, χρησιμοποιώντας τα χρήματα της Future Faraday. Η υπόθεση πήγε στα δικαστήρια, ενώ ουδείς γνωρίζει πώς θα λήξει όλο αυτό.

.