662
Πιο "ψωμένιο" ψωμί κομμένο σε χοντρές φέτες, πιο βαρύ, πιο νόστιμο και βελούδινο στο στόμα και σε τρεις τύπους, σταρένιο, ολικής και λευκό πολύσπορο με δέκα δημητριακά θα κυκλοφορήσει σύντομα με το σήμα Κατσέλης | Κική Τριανταφύλλη

Το ψωμί Κατσέλης επιστρέφει στα ράφια

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 13 Σεπτεμβρίου 2016, 13:41
Πιο "ψωμένιο" ψωμί κομμένο σε χοντρές φέτες, πιο βαρύ, πιο νόστιμο και βελούδινο στο στόμα και σε τρεις τύπους, σταρένιο, ολικής και λευκό πολύσπορο με δέκα δημητριακά θα κυκλοφορήσει σύντομα με το σήμα Κατσέλης
|Κική Τριανταφύλλη

Το ψωμί Κατσέλης επιστρέφει στα ράφια

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 13 Σεπτεμβρίου 2016, 13:41

Η ανάπτυξη νέων προϊόντων, η επένδυση στην τεχνολογία και στο ανθρώπινο δυναμικό είναι οι τρεις πυλώνες μέσω των οποίων η ηγετική αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος αποφάσισε να αντιμετωπίσει την κρίση που πλήττει την οικονομία της χώρας μας. «Δεν υπάρχει δυσκολία χωρίς ευκαιρία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Μανώλης Καραμολέγκος σε ειδική εκδήλωση που έγινε το βράδυ της Δευτέρας στο ξενοδοχείο Χίλτον, τονίζοντας ότι αναπόσπαστο κομμάτι της νοοτροπίας της εταιρείας «Καραμολέγκος» αποτελεί η «ανάπτυξη και μόνο ανάπτυξη σε ανθρώπινο δυναμικό, έρευνα, τεχνολογία και νέα προϊόντα».

Στην εκδήλωση στην οποία παρευρέθηκαν στελέχη της εταιρείας και παράγοντες της αγοράς παρουσιάστηκε το πλάνο ανάπτυξης της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος» για τα επόμενα χρόνια. Να σημειωθεί ότι η κίνηση αυτή γίνεται σε μια εποχή που η αγορά συσκευασμένου ψωμιού σημειώνει πτώση (την περίοδο 2009-2015 έχει υποχωρήσει σε αξία κατά 13%), η «Καραμολέγκος» όμως εξακολουθεί να ανθεί.

Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν και με στόχο αφενός να ενισχύσει περισσότερο την αγορά κομμένου σε φέτες και συσκευασμένου ψωμιού και αφετέρου να αξιοποιήσει την «ισχυρή αναγνωρισιμότητα» που εξακολουθεί να έχει το σήμα «Κατσέλης», η «Καραμολέγκος» ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να το επαναλανσάρει στην αγορά. Σύμφωνα με τις έρευνες που προηγήθηκαν το brand «Κατσέλης» καταλαμβάνει σταθερά την τρίτη θέση στην προτίμηση των καταναλωτών, ενώ επίσης κάποιοι καταναλωτές δήλωσαν πεπεισμένοι ότι εξακολουθεί να κυκλοφορεί. Ἐτσι στις 26 Σεπτεμβρίου, τρία νέα προϊόντα με το σήμα Κατσέλης θα εμφανιστούν στα ράφια των καταστημάτων τροφίμων.

Οπως δήλωσε σχετικά ο κ. Καραμολέγκος, «η αναβίωση μιας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Είναι μια στρατηγική που η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια, με τη δημιουργία νέων συνταγών, νέων προϊόντων και κωδικών στο ψωμί, πάντοτε με κεντρικό γνώμονα τον σεβασμό στον καταναλωτή».

Η Nutriant-Κατσέλης ήταν μια από τις ιστορικές ελληνικές εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων που έκλεισε μετά από πτώχευση το  Νοέμβριο του 2013. Δύο χρόνια αργότερα  όταν το σήμα Κατσέλης βγήκε σε πλειστηριασμό η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος το διεκδίκησε και το κέρδισε, πράγμα που όμως είχε παραμείνει άγνωστο μέχρι χθες. Στη διαδικασία συμμετείχαν μία ακόμη ελληνική εταιρεία – ο βασικός ανταγωνιστής της Καραμολέγκος- και δύο ξένες. Να σημειωθεί ότι ο Κατσέλης δεν εξαγόρασε τις εγκαταστάσεις της Nutriart ή τον μηχανολογικό εξοπλισμό της εταιρείας.

Τα νέα προϊόντα Κατσέλης θα παράγονται στις εγκαταστάσεις της Καραμολέγκος στο Κορωπί, γι’ αυτό και στο χρόνο που ακολούθησε από την εξαγορά του σήματος μέχρι σήμερα πραγματοποιήθηκε ένα πρόγραμμα επενδύσεων ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ που περιλαμβάνει την εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής με στόχο την αύξηση της παραγωγικής ικανότητας του εργοστασίου, την αγορά νέου εξοπλισμού που επεξεργάζεται υγρό ζυμάρι (sponge, μπορούν να παράγουν καθημερινά επτά διαφορετικά είδη), την αναδιοργάνωση των χώρων παραγωγής και συσκευασίας, την επέκταση και αναδιαμόρφωση των αποθηκευτικών χώρων και την ενίσχυση του δικτύου πωλήσεων. Δημιουργήθηκαν επίσης 30 νέες θέσεις εργασίας.

Στόχος της εταιρείας, όπως ανέφερε ειδικά ο Εμπορικός Διευθυντής της Καραμόλεγκος κύριος Νίκος Βολάκης είναι «το σήμα της Κατσέλης να κατακτήσει μερίδιο αγοράς 8,7% το 2017 και 15% το 2018, ενώ εκτιμάται ότι συνολικά η αγορά του συσκευασμένου ψωμιού θα ενισχυθεί σε αξία κατά  9,5-11%.» Παράλληλα, τους επόμενους δύο μήνες η αρτοβιομηχανία αναμένεται να παρουσιάσει και μια νέα σειρά προϊόντων με το σήμα Καραμολέγκος.

Επενδύσεις

Η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος έχει ακολουθήσει μία επιτυχημένη πορεία που ξεκίνησε το 1950 από έναν φούρνο στην Σαντορίνη, όπου λειτουργούσε ως οικογενειακή επιχείρηση. Εντωμεταξύ έχει εξελιχθεί σε μια αμιγώς ελληνική εταιρεία εισηγμένη στο Χρηματιστήριο, από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα, ηγέτιδα στον κλάδο της αρτοβιομηχανίας με μερίδιο αγοράς που αγγίζει το 38,4% στο συσκευασμένο ψωμί.

Σήμερα απασχολεί περισσότερους από 400 εργαζόμενους και έχει, την τελευταία πενταετία, έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό θέσεων εργασίας. Πρόθεση της εταιρείας είναι η διατήρηση του ποιοτικού ανθρώπινου δυναμικού, η συνεχής επιμόρφωση του προσωπικού της καθώς και η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας που θα καλύψουν την αύξηση της παραγωγής. Το πλάνο ανάπτυξής της περιλαμβάνει επίσης επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες και νέες μεθόδους παραγωγής. Τα προϊόντα Καραμολέγκος παράγονται εξ ολοκλήρου στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κορωπί. Πρόθεση της εταιρείας όμως είναι ο περαιτέρω εκσυγχρονισμός της παραγωγής, με την εφαρμογή νέων τεχνολογιών που θα διευρύνουν ακόμη περισσότερο την ασφάλεια και την ποιότητα παραγωγής.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News