617
Η Janice Antonson, VP Commercial & Communications της Star Alliance, κατά την απονομή | aegeanair.com

Skytrax World Airline Awards: Βραβείο Καλύτερης Συμμαχίας στη Star Alliance

Protagon Team Protagon Team 19 Ιουλίου 2018, 19:58
Η Janice Antonson, VP Commercial & Communications της Star Alliance, κατά την απονομή
|aegeanair.com

Skytrax World Airline Awards: Βραβείο Καλύτερης Συμμαχίας στη Star Alliance

Protagon Team Protagon Team 19 Ιουλίου 2018, 19:58

Η Star Alliance κέρδισε τον τίτλο της Καλύτερης Αεροπορικής Συμμαχίας (Best Airline Alliance) στα Skytrax World Airline Awards, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Επιπλέον, το υψηλού κύρους lounge Los Angeles Lounge κέρδισε τον τίτλο του Καλύτερου Lounge (Best Airline Alliance Lounge Award) για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά

«Το γεγονός ότι κερδίζουμε τον τίτλο της Καλύτερης Συμμαχίας από την Skytrax για τρίτη συνεχόμενη φορά, αποτελεί σημαντικό κατόρθωμα. Είναι μία αναγνώριση της επικέντρωσής μας στο ταξίδι του πελάτη και στην παροχή μίας καλύτερης ψηφιακής ταξιδιωτικής εμπειρίας», δήλωσε ο Jeffrey Goh, Διευθύνων Σύμβουλος της Star Alliance. «Θα ήθελα επίσης να επωφεληθώ αυτής της ευκαιρίας και να ευχαριστήσω τους περισσότερους από 700 εκατομμύρια ετήσιους επιβάτες μας για τη συνεχιζόμενη πίστη τους στις 28 αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Συμμαχίας και να αναγνωρίσω το έργο και τον επαγγελματισμό, περισσοτέρων από 420.000 υπαλλήλων των αεροπορικών εταιρειών μας, οι οποίοι εξασφαλίζουν τη βέλτιστη ταξιδιωτική εμπειρία για τους πελάτες μας, σε καθημερινή βάση», σημείωσε ο ίδιος.

Η βάση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Συμμαχίας είναι η Πλατφόρμα Ψηφιακών Υπηρεσιών (DSP) της Star Alliance, η οποία ξεκίνησε να λειτουργεί νωρίτερα φέτος. Είναι το πρώτο βήμα για τη γενική βελτίωση των ψηφιακών υπηρεσιών και των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που προσφέρεται στους πελάτες που ταξιδεύουν σε ολόκληρο το δίκτυο της Συμμαχίας. Το σύστημα DSP έχει τη δυνατότητα να συλλέγει δεδομένα τα οποία παρέχονται από μία αεροπορική εταιρεία-μέλος της Συμμαχίας ή από μία τρίτη πηγή και να τα καθιστά διαθέσιμα σε όλα τα μέλη, επιτρέποντάς τους να τα ενσωματώσουν στις δικές τους ψηφιακές εφαρμογές. Ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιήσουν τον ιστότοπο ή την κινητή εφαρμογή οποιασδήποτε αεροπορικής εταιρείας προκειμένου να αποκτήσουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να ταξιδέψουν, χρησιμοποιώντας πάνω από μία αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance.

Επί του παρόντος, το σύστημα DSP, επιτρέπει στους πελάτες της United Airlines να επιλέξουν θέση στις πτήσεις της Singapore Airlines, και η Lufthansa χρησιμοποιεί επίσης την τεχνολογία DSP για την παροχή πληροφοριών παρακολούθησης αποσκευών στους πελάτες της, σε ταξίδια που περιλαμβάνουν πτήσεις με άλλες αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance.

Το Lounge της Star Alliance στο Λος Αντζελες (Terrace)
Το Lounge της Star Alliance στο Λος Αντζελες (Terrace)

Τα World Airline Awards ξεκίνησαν το 1999 με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων.

Η Star Alliance ήταν η πρώτη αεροπορική συμμαχία που έλαβε το βραβείο Best Alliance Award από τη Skytrax όταν καθιερώθηκε για πρώτη φορά η κατηγορία το 2005 και, από τότε, έχει κερδίσει το βραβείο εννιά φορές.

Στα τελικά αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας, καταμετρήθηκαν 20,36 εκατομμύρια συμμετοχές, ενώ συμμετείχαν επιβάτες από περισσότερες από 100 εθνικότητες. Η έρευνα κάλυψε 335 αερομεταφορείς.

Ο Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax, δήλωσε: «Η Star Alliance θα πρέπει να είναι πολύ περήφανη για τη συνεχιζόμενη δημοτικότητά της και την στήριξη των τακτικών επιβατών της. Το σημαντικότερο lounge της Συμμαχίας στο Los Angeles εξακολουθεί να είναι το αγαπημένο των επιβατών».

Η online έρευνα διεξήχθη από τον Αύγουστο του 2017 έως το Μάιο του 2018, μαζί με τις προσκλήσεις που διαβιβάστηκαν στους ερωτηθέντες του προηγούμενου έτους (συνολικά 24,45 εκατομμύρια πελάτες). Οι φόρμες της έρευνας των πελατών προσφέρθηκαν στα Αγγλικά, στα Γαλλικά, στα Ισπανικά, στα Ρωσικά, στα Ιαπωνικά και στα Κινέζικα. Η μεγαλύτερη αύξηση εθνικότητας στην έρευνα του 2018 ήταν οι κινέζοι πελάτες, με επιπλέον 3,5 εκατομμύρια συμμετοχές.

Συνολικά, 17 Αεροπορικές Εταιρείες-Μέλη της Star Alliance έλαβαν επίσης έναν συνδυασμό από 49 ατομικά και περιφερειακά βραβεία, με τις ακόλουθες πέντε αεροπορικές εταιρείες να κατατάσσονται στις Κορυφαίες 10 στην Κατηγορία της Καλύτερης Αεροπορικής Εταιρείας: η Singapore Airlines (1), η ANA (3), η EVA Air (5), η Lufthansa (7) και η THAI (10).

Η επιλογή των βραβείων παρατίθεται εδώ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...