614
To νέο περιβάλλον πρακτορείων θα αναβαθμίσει την παικτική εμπειρία | ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / Intimenews

Ο ΟΠΑΠ επενδύει στα πρακτορεία και στο δίκτυό του

Protagon Team Protagon Team 23 Φεβρουαρίου 2017, 16:45
To νέο περιβάλλον πρακτορείων θα αναβαθμίσει την παικτική εμπειρία
|ΤΟΣΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ / Intimenews

Ο ΟΠΑΠ επενδύει στα πρακτορεία και στο δίκτυό του

Protagon Team Protagon Team 23 Φεβρουαρίου 2017, 16:45

Το 2017 αδιαμφισβήτητα σηματοδοτεί την έναρξη των σημαντικών αλλαγών στο δίκτυο του ΟΠΑΠ το οποίο γυρίζει σελίδα, προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα, αποκτά ελκυστικό περιβάλλον, διαθέτει αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες και, κυρίως, βάζει στο επίκεντρό του τον πελάτη.

Η διοίκηση της εταιρείας, με ταχύτατους ρυθμούς, προχωρά δυναμικά στην υλοποίηση των ενεργειών που περιλαμβάνονται στο Oραμα 2020, σύμφωνα με το οποίο η συνέχιση της επένδυσης στο δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξης για την εταιρεία και τους πράκτορές της, θέτοντας τις βάσεις για ένα δυναμικό μέλλον. Αυτή η σημαντική επένδυση του ΟΠΑΠ, εν μέσω της συνεχιζόμενης κρίσης, θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία και πολλαπλά οφέλη τόσο για την εταιρεία όσο και τους πράκτορες.

Η επόμενη ημέρα με τη νέα σύμβαση

Παρά τις δύσκολες συνθήκες στην αγορά, ο ΟΠΑΠ με την επένδυσή του, δημιουργεί ένα ασφαλές και σταθερό περιβάλλον στο δίκτυο των πρακτόρων του για τα επόμενα 5 χρόνια.

Κομβικό ρόλο σε αυτό παίζει η νέα σύμβαση ΟΠΑΠ-πρακτόρων που έχει καταρτιστεί με βάση εμπορικά κριτήρια και ανταποκρίνεται πλήρως στα δεδομένα της εποχής, είναι δίκαιη και καθιερώνει πολιτικές και εργαλεία που δίνουν ώθηση στην ανάπτυξη του δικτύου της εταιρείας και μάλιστα εξασφαλίζει τη σταθερότητα για την επόμενη πενταετία. Επίσης, συμβάλει καθοριστικά στην αναβάθμιση της σχέσης του ΟΠΑΠ με το δίκτυό του και τον μετασχηματισμό των πρακτορείων του.

Η νέα σύμβαση ξεκαθαρίζει το τοπίο στην πολιτική προμηθειών, καθιερώνοντας συντελεστή προμήθειας στα καθαρά έσοδα από τα παιχνίδια, κάνοντας την κατάσταση πιο απλή για τον ΟΠΑΠ και τους πράκτορές του. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα σύμβαση διαμορφώθηκε σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία και εναρμονίζεται πλήρως με τον νέο κανονισμό πρακτόρων.

  • Η επένδυση στο δίκτυο των πρακτορείων αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα για την εταιρεία. Πρόκειται για κίνηση συνεπή με το Οραμα 2020, που προβλέπει την καθιέρωση του ΟΠΑΠ ως μια εταιρεία παγκόσμιας κλάσης στον κλάδο των τυχερών παιγνίων και της ψυχαγωγίας.
  • Παρά τη συνεχιζόμενη κρίση, ο ΟΠΑΠ υλοποιεί μια από τις μεγαλύτερές εν εξελίξει επενδυτικές και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες στην Ελλάδα ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις στο δίκτυο παίζουν ρόλο-κλειδί για την ανάπτυξη του ΟΠΑΠ και των πρακτόρων του. Δημιουργούν αξία και οφέλη και τους καθιστούν πιο ανταγωνιστικούς και ελκυστικούς για τους πελάτες.

Μέσα από τις επενδύσεις στο δίκτυο, οι οποίες εστιάζουν σε τρεις πυλώνες: τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, τα καταστήματα και την υποστήριξη στον πράκτορα ο ΟΠΑΠ προσφέρει στους πράκτορες του περισσότερες ευκαιρίες και εργαλεία για να προσελκύσουν πελάτες και να καλύψουν ακόμη και τις πιο υψηλές απαιτήσεις, μέσα σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο, μεταβαλλόμενο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ενα χαρτοφυλάκιο προϊόντων και υπηρεσιών παγκόσμιας κλάσης

Προτεραιότητα του ΟΠΑΠ είναι η ανάπτυξη ενός χαρτοφυλακίου παγκόσμιας κλάσης, με ελκυστικά, νέα και αναβαθμισμένα προϊόντα και υπηρεσίες προς όφελος του δικτύου του. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της επένδυσης θα πραγματοποιηθεί εντός του 2017, οπότε οι πράκτορες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερα εργαλεία και ευκαιρίες για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πελατών τους, να αναπτύξουν τη συνολική δραστηριότητά τους και να ενισχύσουν τα έσοδά τους (για παράδειγμα, τα virtual games μπορούν να ενισχύσουν τα έσοδα βάσει δεδομένων της εταιρείας Inspired και παραδειγμάτων που αντλούνται από την αντίστοιχη εμπειρία της Ιταλικής αγοράς).

Ο ΟΠΑΠ θα προχωρήσει με τη σημαντική αυτή επένδυση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες του, έως το δεύτερο εξάμηνο του 2018 για:

  • Την αναβάθμιση του Πάμε Στοίχημα, του ιπποδρομιακού στοιχήματος, του ΚΙΝΟ και του ΤΖΟΚΕΡ
  • Την εισαγωγή παιγνιομηχανημάτων (Παιχνίδια Play), νέων υπηρεσιών πληρωμών μέσω Tora, virtual games της Inspired και συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης SSBTs
  • Την αναβάθμιση της πληροφοριακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί η εξυπηρέτηση του πελάτη και η αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών
  • Μέχρι σήμερα, οι επενδύσεις που έχει κάνει ο ΟΠΑΠ για να αναβαθμίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και των υπηρεσιών του έχουν δημιουργήσει επιπλέον τζίρο 500 εκατ. Ευρώ και επιπλέον έσοδα ύψους 40 εκατ. ευρώ για τους πράκτορες.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...