944
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Παναγιώτης Τσινάβος παρουσιάζει τα επόμενα σχέδια του για την Κρι Κρι: «Θέλουμε οι καταναλωτές μας να νοιώθουν περήφανοι για την επιλογή τους» |

Το Κρι Κρι, από τις Σέρρες στην Ελλάδα και στον κόσμο

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 2 Νοεμβρίου 2017, 12:58
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Παναγιώτης Τσινάβος παρουσιάζει τα επόμενα σχέδια του για την Κρι Κρι: «Θέλουμε οι καταναλωτές μας να νοιώθουν περήφανοι για την επιλογή τους»
|

Το Κρι Κρι, από τις Σέρρες στην Ελλάδα και στον κόσμο

Κική Τριανταφύλλη Κική Τριανταφύλλη 2 Νοεμβρίου 2017, 12:58

Το γιαούρτι «Κρι Κρι Στραγγιστό & Αγαπημένο» δεν άλλαξε απλά συσκευασία, άλλαξε υφή, που έγινε πιο λεία και απαλή, και γεύση που είναι τώρα ακόμα πιο νόστιμη και ελκυστική, όπως διαπιστώσαμε κατά τη δοκιμή που ακολούθησε την συνέντευξη τύπου στο Ίδρυμα Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος.

Όπως πάντα, όμως, το δημοφιλές σερραϊκό γιαούρτι διατηρεί την ποιότητά του, η οποία οφείλεται στο εκλεκτό ελληνικό «γάλα ημέρας», που συλλέγεται καθημερινά πρωί πρωί αποκλειστικά από τις κοντινές φάρμες του νομού Σερρών, με την πιο μακρινή να απέχει μόλις 35 χλμ. από το εργοστάσιο παραγωγής. Έτσι το γάλα δεν χρειάζεται να ταξιδέψει για πολλές ώρες (ή και ημέρα), ούτε χρειάζεται να μεταγγιστεί σε ενδιάμεσους σταθμούς συλλογής, μέχρι να ξεκινήσει την επόμενη ημέρα προς τον τελικό προορισμό του. Φτάνει πολύ γρήγορα στην Κρι Κρι, και για τον λόγο αυτόν του αρκεί μόνο μία παστερίωση. Κάτι συνιστά ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα για τη διατροφική αξία των γιαουρτιών της, καθώς έτσι διατηρούνται όλα τα θρεπτικά συστατικά του γάλακτος, τα οποία συμβάλλουν σε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Παναγιώτης Τσινάβος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Τσινάβος, Sales Operation, Νατάσα Τσινάβου, Brand Manager Παγωτού (1)
Οικογενειακή φωτογραφία με τη δεύτερη και τρίτη γενιά που τρέχουν την εταιρεία : ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Παναγιώτης Τσινάβος, ανάμεσα στα παιδιά του, τον Γιώργο Τσινάβο, Sales Operation και τη Νατάσα Τσινάβου, Brand Manager Παγωτού.

Μόλις παραληφθεί το ολόφρεσκο γάλα, αρχίζει αμέσως η παραγωγή του γιαουρτιού, σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις, με τεχνολογία αιχμής, που σέβεται και εξασφαλίζει την αγνότητα της φύσης. Μετά από τους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους, ακολουθεί η πήξη. Και όλη αυτή η διαδικασία ολοκληρώνεται και το γιαούρτι κλείνεται στο κεσεδάκι του, σε λιγότερες από 24 ώρες.

Από τις Σέρρες στον κόσμο όλο

Μια μικρή τοπική εταιρεία από τις Σέρρες που άρχισε τις δραστηριότητές της πριν από 64 χρόνια, με ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στο κέντρο της πόλης, γνωστό στους ντόπιους για το «ακτύπητο»παγωτό-χωνάκι έφτασε σήμερα να ανταγωνίζεται μεγάλες εταιρείες παγωτού και γιαουρτιού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Το 2003 υπήρξε χρονιά-σταθμός αφού η Κρι Κρι μπήκε στο χρηματιστήριο και έκανε επενδύσεις στο γιαούρτι: «Ακόμα και σε περίοδο κρίσης, μια εταιρεία που εμπιστεύεται τους υπαλλήλους της όταν έχει όραμα και στρατηγική μπορεί να φέρει πολύ καλά αποτελέσματα», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της  Παναγιώτης Τσινάβος στην συνέντευξη Τύπου με αφορμή την παρουσίαση του νέου γιαουρτιού «Κρι Κρι Στραγγιστό & Αγαπημένο».

Πράγματι, μόλις 14 χρόνια μετά την επέκτασή της στην παραγωγή γιαουρτιού, η Κρι Κρι κατέχει την δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά του γιαουρτιού με ποσοστό που ξεπερνά το 15%. Παράγει 70 εκατ. μερίδες παγωτού και 200 εκατ. μερίδες γιαουρτιού το χρόνο και το 70% των εσόδων της προέρχεται από το γιαούρτι ενώ επίσης το 30% των πωλήσεων της εταιρείας προέρχεται από τις εξαγωγές σε 24 χώρες. Κυρίαρχες η Βρετανία (όπου κατέχει το 50% της αγοράς γιαουρτιού) κυρίως σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, η Ιταλία, η Γερμανία και άλλες, όπου το γιαούρτι της είναι τοποθετημένο στα ράφια σοβαρών σούπερ μάρκετ.

Εν μέσω της οικονομικής κρίσης, λοιπόν, στην Κρι Κρι πέτυχαν μια σημαντική ανάπτυξη αφού «μέσα σε μια επταετία με μείωση του ΑΕΠ κατά 27% η εταιρία κατάφερε να αναπτυχθεί πάνω από 70%», δήλωσε ο κ. Τσινάβος.

Η Κρι Κρι απασχολεί πάνω από 350 εργαζόμενους στην υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής και πάνω από 200 εργαζόμενους στο δίκτυο πωλήσεων στην Ελλάδα και επενδύει 40 εκατ. ευρώ για εξοπλισμό για την πενταετία 2014-2018.

Κρι Κρι Στραγγιστό και αγαπημένο-1
Η Κρι Κρι επαναλανσάρησε το γιαούρτι της με 2% και 10% λιπαρά

«Παρ’ όλη την παρατεταμένη οικονομική κρίση -και την κατάρρευση της Carrefour- και παρόλη την ολοσχερή καταστροφή του εργοστασίου της Κρι Κρι από πυρκαγιά το 2013, η μέση ανάπτυξή μας τα τελευταία χρόνια ήταν της τάξης 13,7% και βλέπουμε με αισιοδοξία το μέλλον», είπε ο κ. Τσινάβος.  Και συμπλήρωσε: «Για να μπορούμε να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ζήτηση συνεχίσαμε να επενδύουμε διαθέτοντας πλέον το πιο σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής γιαουρτιού στην Ευρώπη με αυστηρά πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας για τα προϊόντα και για τους ανθρώπους μας. Παράλληλα για τις χρονιές 2017-2018 υπάρχει ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα 18 εκατ. ευρώ με στόχο  την αύξηση της παραγωγής γιατί υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερη ζήτηση, την παραγωγή νέων προϊόντων, όπως είναι τα Super Spoon καθώς και τον εκσυγχρονισμό που θα φέρει  μείωση του κόστους».

Να σημειωθεί ότι το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα πιο αναπτυσσόμενα προϊόντα διατροφής στον κόσμο, «σε αξία στην Ευρώπη ξεπερνά το 1 δισ.» μας πληροφόρησε ο διευθύνων σύμβουλος της σερραϊκής εταιρείας, τονίζοντας ένα ακόμη σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα του ελληνικού γιαουρτιού σε σχέση με το «greek style yoghurt», που (αναγκαστικά) παράγεται σε διάφορες χώρες: «Διαθέτουμε άφθονο φρέσκο γάλα, η μεγάλη ηλιοφάνεια συμβάλλει στην παραγωγή σιτηρών και ζωοτροφών πλούσιων σε ενέργεια που μεταφέρεται στα ζώα και στο τελικό προϊόν που είναι το γάλα. Και αυτό κάνει τη διαφορά στην ποιότητά μας».

Η Κρι Κρι είναι επίσης η μοναδική ελληνική εταιρεία παραγωγής παγωτού με δικό της οργανωμένο δίκτυο διανομής που αριθμεί πάω από 15.000 σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα, ειδικά σε τουριστικές περιοχές, αξιοποιώντας την δυναμική της ανάπτυξης του τουρισμού των τελευταίων ετών, και με νέα προϊόντα. Το παγωτό Derby, για παράδειγμα, είναι αποτέλεσμα επιτυχημένης συνεργασίας με την σοκολατοβιομηχανία ION και αποτελεί την εξέλιξη της ομώνυμης γκοφρέτας. Επίσης τα «Γλυκά της Μαμάς» είναι μια νέα επιτυχημένη κατηγορία προϊόντων με γεύσεις ελληνικές.

Ποιο είναι το όραμα της εταιρείς; «Να πρωταγωνιστήσουμε στην παγκόσμια αγορά του αυθεντικού ελληνικού γιαουρτιού, να ικανοποιήσουμε τις ιδιαίτερες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς παγωτού, να πετύχουμε διείσδυση των προϊόντων μας σε όλα τα ελληνικά νοικοκυριά και οι καταναλωτές μας να νοιώθουν περήφανοι για την επιλογή τους», δήλωσε ο κ. Τσινάβος, ο οποίος σε σχετική ερώτηση πρόσθεσε ακόμα ότι δεν αποκλείουν την δημιουργία εργοστασίου παραγωγής γιαουρτιού στην Βρετανία, αν παραστεί ανάγκη, μετά το Brexit.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...