Advertisement

284
Αεροσκάφος της American Airlines (φωτογραφία αρχείου) | flickr

Η American Airlines μπλόκαρε επιβάτη για… κατεψυγμένο μητρικό γάλα

Protagon Team Protagon Team 15 Δεκεμβρίου 2017, 23:59
Αεροσκάφος της American Airlines (φωτογραφία αρχείου) | flickr

Η American Airlines μπλόκαρε επιβάτη για… κατεψυγμένο μητρικό γάλα

Protagon Team Protagon Team 15 Δεκεμβρίου 2017, 23:59

Συγγνώμη ζήτησε η αεροπορική εταιρία American Airlines που προκάλεσε αναστάτωση σε μία επιβάτιδα, επιβάλλοντάς της επιπλέον χρέωση κατά τη διάρκεια του ελέγχου των αποσκευών, για το κατεψυγμένο μητρικό γάλα που μετέφερε και που τελικά αναγκάστηκε να αφήσει στο αεροδρόμιο.

Οπως δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο «ABC 15» η 30χρονη μητέρα Σάρα Σάλοου, το προσωπικό της αεροπορικής εταιρίας την ταπείνωσε όταν της είπε ότι είχε πολλές βαλίτσες και έπρεπε να πληρώσει επιπλέον 150 δολάρια ΗΠΑ για το μικρό ψυγείο που μετέφερε, μέσα στο οποίο υπήρχαν οκτώ σακούλες με κατεψυγμένο μητρικό γάλα.

«Ηταν εξευτελιστικό, μας έλεγαν συνεχώς ότι είχαμε εισιτήριο οικονομικής θέσης. Με έκαναν να νιώσω πολύ άσχημα», διηγήθηκε η Σάλοου η οποία ταξίδευε με τον άντρα της και τον 13 μηνών γιο της από τη Βοστόνη στο Φοίνιξ. Όταν άρχισε να κλαίει, άλλοι επιβάτες προσφέρθηκαν να πάρουν στις δικές τους αποσκευές το ψυγείο, όμως το προσωπικό της εταιρίας αρνήθηκε.

«Έπρεπε να είχε επιτραπεί η μεταφορά όλων των αποσκευών του πελάτη. Ζητούμε συγγνώμη για το λάθος που έγινε», τονίζει στην ανακοίνωσή της η American Airlines.

Κατά την επιβίβαση στο αεροπλάνο η Σάλοου και ο άντρας της είχαν συνολικά τέσσερα είδη –ένα βρεφικό καρότσι, μία τσάντα με πάνες, ένα σακίδιο και ένα μικρό ψυγείο με το μητρικό γάλα. Η Σάλοου είπε ότι είχε ρωτήσει εκ των προτέρων την αεροπορική εταιρία, η οποία την είχε διαβεβαιώσει ότι μπορούσε μαζί με τον άνδρα της να μεταφέρουν και από μία τσάντα ο καθένας εκτός των χειραποσκευών τους.

Η δυσαρέσκεια όσον αφορά την ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών από μεγάλες αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες προκάλεσε επανειλημμένα φέτος έντονη κριτική, ειδικά σε περιπτώσεις που αφορούν κρατήσεις και μεταφορά αποσκευών. Η United Airlines, για παράδειγμα, προκάλεσε παγκόσμια αγανάκτηση τον περασμένο Απρίλιο όταν ένας επιβάτης απομακρύνθηκε βίαια από πτήση της λόγω υπεράριθμων κρατήσεων.