365
|

Ποιος «κέρδισε» στο debate;

Avatar protagon.import 10 Σεπτεμβρίου 2015, 19:57

Ποιος «κέρδισε» στο debate;

Avatar protagon.import 10 Σεπτεμβρίου 2015, 19:57

Αν ψήφιζε το Twitter, ποιον θα αναδείκνυε ως «νικητή» της βραδιάς;

Ερευνα συναισθήματος στο Twitter, ειδικά για τη χθεσινή βραδιά (9/9/2015, 21.00-10/9/2015, 03.59) και αποκλειστικά για το Protagon.gr απαντά στα ερωτήματα:

Τι απασχόλησε περισσότερο τους χρήστες του Twitter που παρακολούθησαν το debate των πολιτικών αρχηγών;

Ποιος τράβηξε περισσότερο την προσοχή του κόσμου στο Twitter;

Ποιος άφησε τη θετικότερη εντύπωση και ποιος καταφέρε να μείνει ουραγός στη συμπάθεια του κόσμου;

H εταιρεία IsMOOD, παρακολούθησε το hashtag του #ertdebate2015 που απασχόλησε αρκετές χιλιάδες χρηστών το βράδυ της μεγάλης τηλεοπτικής βραδιάς, για να δούμε ποιες λέξεις χρησιμοποιήθηκαν εντονότερα και στο ακόλουθο word cloud τις παραθέτουμε ανάλογα με την συχνότητά τους (όσο μεγαλύτερη η γραμματοσειρά της λέξης, τόσο περισσότερο χρησιμοποιήθηκε). Αναλύσαμε προς τούτου, 70030 tweets και το απότελεσμα που προέκυψε είναι το κάτωθι:

Την προσοχή του κόσμου κέρδισε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης: Είχε τις περισσότερες αναφορές στο πρόσωπό του (11.839) με δεύτερο τον Αλέξη Τσίπρα με 10049 και τρίτο τον Πάνο Καμμένο με 8556. Οι υπόλοιποι πολιτικοί αρχηγοί κινήθηκαν χαμηλότερα και διακρίνονται στο διάγραμμα που ακολουθεί.

Ποιος είναι ο νικητής «δημοφιλίας» στο Twitter κατά τη διάρκεια του debate; Αναλύσαμε 53393 tweets που αναφέρονταν σε κάποιον από τους πολιτικούς αρχηγούς και ιδού τα αποτελέσματα: Θετικότερες εντυπώσεις άφησε, με μικρή διαφορά από τον δεύτερο, ο Παναγιώτης Λαφαζάνης. Δεύτερος, ο Πάνος Καμμένος και τρίτος ο Σταύρος Θεοδωράκης. Τις αρνητικότερες εντυπώσεις άφησε η Φώφη Γεννηματά. Πιο αναλυτικά (με κόκκινο το αρνητικό συναίσθημα και με πράσινο το θετικό):

Ανάλυση δεδομένων από την IsMOOD
Η IsMOOD ειδικεύεται στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από κοινωνικά δίκτυα, fora και blogs σε πραγματικό χρόνο. Χρησιμοποιώντας καινοτόμους αλγορίθμους εντοπίζει τα θέματα που συζητούν οι χρήστες καθώς και το συναίσθημά τους απέναντι σε αυτά. Παρακολουθεί τη συμπεριφορά καταναλωτών απέναντι σε brands αλλά και στους ανταγωνιστές τους, εντοπίζοντας άμεσα τις ανάγκες τους, νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες ή και απειλές εξελίσσοντας έτσι, την ανάλυση κοινωνικών δικτύων σε ένα έξυπνο εργαλείο λήψης επιχειρηματικών ή και πολιτικών αποφάσεων: Η Ismood παρακολουθεί στενά τον παλμό των εκλογών και στο ekloges2015.ismood.com ενημερώνει συνεχώς και σε πραγματικό χρόνο την εξέλιξη των συζητήσεων για τις εκλογές της 20ής Σεπτεμβρίου στο Twitter.

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News