528
Η Γκόλντι Χον με την επίσης ηθοποιό κόρη της Κέιτ Χάντσον | REUTERS/Monica Almeida

Γκόλντι Χον: Η δική της εμπειρία σεξουαλικής παρενόχλησης είναι η χειρότερη απ’ όλες

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2018, 15:47
Η Γκόλντι Χον με την επίσης ηθοποιό κόρη της Κέιτ Χάντσον
|REUTERS/Monica Almeida

Γκόλντι Χον: Η δική της εμπειρία σεξουαλικής παρενόχλησης είναι η χειρότερη απ’ όλες

Protagon Team Protagon Team 14 Φεβρουαρίου 2018, 15:47

Ως «φρικτή» περιέγραψε την σεξουαλική παρενόχληση που αντιμετώπισε στα πρώτα χρόνια της καριέρας της στον χώρο του θεάματος η Γκόλντι Χον.

Μιλώντας στο CNBC, η 72χρονη πια ηθοποιός –η οποία ξεκίνησε στα τέλη των 60s για να αναδειχθεί ως πρωταγωνίστρια στο πλευρό του Πίτερ Σέλερς το 1970 στην κομεντί «Ενα Κορίτσι στο Πιάτο μου» και έπειτα να γίνει σταρ πρώτου βεληνεκούς έως και τα μέσα της δεκαετίας του 1990– μίλησε για το κίνημα #MeToo κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης και τις δικές της εμπειρίες, οι οποίες ξεπερνούν όλες τις άλλες που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς.

«Η σεξουαλική παρενόχληση, δυστυχώς, ήταν πάντα εκεί» τόνισε η Χον. «Είχα κάποιες “φρικτές εμπειρίες”, ως νεαρή χορεύτρια στη Νέα Υόρκη, εννοώ ξεπερνούν όλες τις άλλες» πρόσθεσε χαρακτηριστικά.

Εξήγησε ότι ήταν σε θέση να τις αντιμετωπίσει σε μεγάλο βαθμό χάρη στον τρόπο με τον οποίο την ανέθρεψαν οι γονείς της. «Είχα μια πολύ ισχυρή μαμά, έναν πολύ ισχυρό μπαμπά και είχα μεγάλη αντοχή και πραγματικά ήξερα ποια ήμουν. Και, ξέρετε, η απάντηση ήταν πάντα, δεν θα δεχθώ ποτέ δουλειά με αυτόν τον τρόπο», δήλωσε.

«Πολλά κορίτσια δεν το κάνουν, δεν ξέρουν τι να κάνουν»,  πρόσθεσε.

girlinmysoup10
Με τον Πίτερ Σέλερς στο «Ενα Κορίτσι στο Πιάτο μου» (1970)
MV5BYjdiZmJmNzQtMzk2NS00YjVlLTgzOTYtYjFlYzdkN2UwNDRhXkEyXkFqcGdeQXVyMjE5MzM3MjA@._V1_
Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του νεαρού -και αγνώριστου- Στίβεν Σπίλμπεργκ στο «Εξπρές του Σούγκαρλαντ» (1974)
MV5BOTA5YjVjMjktMDIzMi00NDI1LTk5NDQtNjY0OTlkMjQ5YzEyXkEyXkFqcGdeQXVyMjUyNDk2ODc@._V1_
Στη μεγάλη της επιτυχία «Ενα τρελό ζιζάνιο» («Private Benjamin», 1980)
SWING SHIFT, Kurt Russell, Goldie Hawn, 1984, portable radio from the forties
Με τον Κερτ Ράσελ στο «Στρατιώτες δίχως όπλα» («Swing Shift», 1984)
MV5BNjIyMzA2MzA0Ml5BMl5BanBnXkFtZTcwNDQzNTgwMw@@._V1_SY1000_CR0,0,1673,1000_AL_
Με τον Μπρους Γουίλις στο «Ο θάνατος σού πάει πολύ» («Death Becomes Her», 1992)
MV5BMTkwMzU4MTE3MV5BMl5BanBnXkFtZTgwNjczMjIwMjI@._V1_SY1000_CR0,0,1493,1000_AL_
Με τον Γούντι Αλεν και τον Αλαν Αλντα στο «Ολοι Λένε σ΄ Αγαπώ» (1996)

Η Χον αποκάλυψε ότι μια από τις «επιθέσεις» συνέβη σε ένα «σκοτεινό δωμάτιο». «Πρέπει να ελιχθείς για να βγεις έξω. Είναι πολύ άσχημο» ανέφερε.

Η αμερικανίδα ηθοποιός εξέφρασε την άποψη ότι οι δράστες ασκούν εξουσία.

Απαντώντας στην ερώτηση αν τα σκάνδαλα σεξουαλικής παρενόχλησης στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με την ανάληψη ευθύνης από άτομα ή με ρύθμιση είπε: «Δεν νομίζω ότι μπορείτε να ρυθμίσετε αυτό το είδος ανθρώπινης συμπεριφοράς. Νομίζω ότι υπάρχει εθισμός. Εχουμε να κάνουμε με σεξουαλικό εθισμό. Έχουμε να κάνουμε με ναρκισσισμό. Ο ναρκισσισμός είναι μια ασθένεια».

«Νομίζω ότι έχει να κάνει με τον ναρκισσισμό, την ικανότητα να πιστεύουν ότι είναι αήττητοι και ότι μπορούν να κάνουν ό, τι θέλουν να κάνουν» εξήγησε.

Η κόρη της Γκόλντι Χον, η επίσης ηθοποιός Κέιτ Χάντσον, έχει προσπαθήσει με δηλώσεις της να ρίξει φως στην παρενόχληση που αντιμετωπίζουν συνεχώς οι γυναίκες στο Χόλιγουντ. «Ως γυναίκες στη σόουμπιζ, είμαστε μια μειονότητα στον κόσμο ανδρών – τουλάχιστον οι γυναίκες ήμασταν μειονότητα μέχρι πολύ πρόσφατα», ανέφερε, για να συμπληρώσει: «Οι άνθρωποι σε ισχυρές θέσεις είναι κατά κύριο λόγο άνδρες. Αυτό αλλάζει γρήγορα, πράγμα που είναι εκπληκτικό, αλλά είναι σίγουρα (κυρίως) άνδρες».

3