280
Ψηφιακή απεικόνιση του πάρκου του Ελληνικού όπως θα γίνει όταν ξεκινήσουν -και ολοκληρωθούν- τα έργα | ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/LamdaDevelopment

Lamda Development: Eτοιμοι να ξεκινήσουμε το εμβληματικό έργο του Ελληνικού

Protagon Team Protagon Team 30 Νοεμβρίου 2017, 08:59
Ψηφιακή απεικόνιση του πάρκου του Ελληνικού όπως θα γίνει όταν ξεκινήσουν -και ολοκληρωθούν- τα έργα
|ΙΝΤΙΜΕΝΕWS/LamdaDevelopment

Lamda Development: Eτοιμοι να ξεκινήσουμε το εμβληματικό έργο του Ελληνικού

Protagon Team Protagon Team 30 Νοεμβρίου 2017, 08:59

Μήνυμα προς την κυβέρνηση αλλά και προς τους επενδυτές ότι από την πλευρά της είναι πανέτοιμη να μπει στο Ελληνικό έστειλε η Lamda Development με αφορμή τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας.

«Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε το εμβληματικό έργο του Ελληνικού, το οποίο θα συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στην ανάπτυξη της χώρας, καθιστώντας την επενδυτικό, τουριστικό και πολιτισμικό προορισμό, δημιουργώντας δεκάδες χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας άμεσα, καθώς και το μεγαλύτερο παράκτιο μέτωπο στον κόσμο». Αυτό τόνισε, μεταξύ άλλων, ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου.

185423
O Οδυσσέας Αθανασίου, διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development

Η Lamda ανακοίνωσε πως σημείωσε ρεκόρ κερδοφορίας το εννιάμηνο του 2017, στηριζόμενη κυρίως στα κέρδη που της απέφερε το γεγονός της εξαγοράς του υπόλοιπου ποσοστού 50% του εμπορικού κέντρου The Mall Athens. Η μέση πληρότητα των εμπορικών κέντρων της εταιρείας αγγίζει το 99%, με έντονο να παραμένει το ενδιαφέρον από νέους εμπόρους.

Η λειτουργική κερδοφορία των τριών εμπορικών κέντρων (EBITDA) κινήθηκε ανοδικά, παρουσιάζοντας αύξηση 11,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016 και ανήλθε σε 35,7 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της εξαγοράς του 50% του The Mall Athens. Χωρίς την πραγματοποιηθείσα εξαγορά, η αύξηση θα ήταν 2,2%.

Tα συνολικά ενοποιημένα λειτουργικά αποτελέσματα (EBITDA) του ομίλου προ αποτιμήσεων ανήλθαν σε 30,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 12,7% σε σχέση με το εννιάμηνο του 2016.

Ο συνολικός κύκλος εργασιών των καταστημάτων παρουσίασε μείωση 2,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, ενώ η συνολική επισκεψιμότητα στα εμπορικά κέντρα κατά την ίδια χρονική περίοδο κατέγραψε μικρή μείωση της τάξεως του 0,8%.

Ωστόσο, το γ’ τρίμηνο του 2017 καταγράφηκε αναστροφή της τάσης αυτής, σημειώνοντας αύξηση 0,5% και 2,6% των πωλήσεων και της επισκεψιμότητας, αντίστοιχα.

 

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...