625
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρέμβασή του στις εργασίες του προσυνεδρίου | Intimenews/ΝΔ/ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Μητσοτάκης: «Δεν θα κάνω πίσω για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση»

Protagon Team Protagon Team 21 Οκτωβρίου 2017, 13:37
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ: 21/10/2017, 15:00
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την παρέμβασή του στις εργασίες του προσυνεδρίου
|Intimenews/ΝΔ/ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Μητσοτάκης: «Δεν θα κάνω πίσω για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση»

Protagon Team Protagon Team 21 Οκτωβρίου 2017, 13:37
ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ: 21/10/2017, 15:00

Η αξιολόγηση είναι εργαλείο που πρέπει να επιβραβεύει αυτούς που κάνουν σωστά τη δουλειά τους, τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης σε παρέμβασή του στις εργασίες του 2ου προσυνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας που διεξάγεται στην Πάτρα και είναι αφιερωμένο στους νέους.

Τάχθηκε υπέρ της αυτονομίας των σχολείων, λέγοντας ότι γνωρίζουν καλύτερα πώς να κάνουν τη δουλεία τους, τονίζοντας ακόμη ότι ο ίδιος δεν θα κάνει πίσω στο θέμα της αξιολόγησης.

Ο πρόεδρος της ΝΔ τόνισε μάλιστα ότι απόλυτη προτεραιότητα θα είναι η κατάργηση «των εκτρωματικών νόμων Φίλη-Μπαλτά-Γαβρόγλου» και η αντικατάσταση με ένα νέο πλαίσιο.

«Ναι στα ιδιωτικά πανεπιστήμια χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις», αλλά όχι σε βάρος του δημοσίου πανεπιστημίου, τόνισε ακόμη.

Επισήμανε ότι η αξιολόγηση δεν είναι τιμωρητική διαδικασία και ότι κακώς έχει συνδεθεί με απολύσεις και ότι αυτή η λογική είναι λανθασμένη. Η αξιολόγηση είναι «μηχανισμός επιβράβευσης των αρίστων που κρατούν το σχολείο όρθιο».

«Θα επιμείνω στην αντικειμενική επιλογή των συμβούλων και των διευθυντών. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ανθρώπους που πονάνε το αντικείμενο», είπε ακόμη και ευχαρίστησε αυτούς που κρατούν όρθιο το δημόσιο σχολείο.

Είπε ακόμη ότι πρέπει να επανεξετάσουμε το τι διδάσκονται τα παιδιά που μπαίνουν τώρα στην εκπαίδευση, στο Δημοτικό, και θα αποφοιτήσουν από τα πανεπιστήμια μετά το 2030. Δεσμεύτηκε ακόμη για τη δημιουργία ενός προτύπου σχολείου σε κάθε περιφέρεια όπου θα έχουν πρόσβαση και παιδιά με ειδικές δεξιότητες.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τάχθηκε ακόμη υπέρ των Συμβουλίων Διοίκησης επισημαίνοντας πως η βασική φιλοσοφία του νόμου 4009 (νόμος Διαμαντοπούλου) ήταν σωστή ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Μαριέττα Γιαννάκου.

Τέλος, σημείωσε ότι το άσυλο να αποκτήσει ξανά την πραγματική του διάσταση και να σταματήσουν «να κάνουν κουμάντο μικρές ομάδες» που συχνά έχουν πολιτικές πλάτες, όπως είπε.

 

 

Χατζηδάκης: «τα πράγματα χειροτέρεψαν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ»

Οι εργασίες ξεκίνησαν με ομιλία του προέδρου της οργανωτικής επιτροπής του συνεδρίου και αντιπροέδρου του κόμματος Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «η ΝΔ θέλει να μιλήσει για σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες και θέλει κάθε συμπολίτης μας και περισσότερο οι νέοι, να δουν τον εαυτό τους μέσα στις θέσεις και στο πρόγραμμά μας».

Στη συνέχεια ο Κωστής Χατζηδάκης είπε ότι «τα πράγματα χειροτέρεψαν με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αφού μιλάμε πια για την γενιά των 360 ευρώ», προσθέτοντας ότι «η κατάσταση στην εκπαίδευση πάει από το κακό στο χειρότερο».

Επίσης, ανέφερε ότι «το όραμα της κυβέρνησης είναι η δεκαετία του ΄80» και όπως είπε, «η κυβέρνηση έχει ρετρό αντίληψη, αφού εμπνέεται από τις ρυθμίσεις που έγιναν το 1982 και το 1983».

Όσον αφορά στο θέμα της μετανάστευσης των νέων στο εξωτερικό, είπε ότι «τα τελευταία χρόνια έχουν τετραπλασιαστεί οι ρυθμοί φυγής των νέων στο εξωτερικό», σημειώνοντας ότι «μόνο με τις επενδύσεις μπορούν να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας και να επανέλθει η προοπτική».

Σχετικά με τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία, ο Κωστής Χατζηδάκης είπε ότι «είναι ο βασικός μοχλός κοινωνικής κινητικότητας, ώστε το παιδί μια φτωχής οικογένειας, να έχει τις ίδιες ευκαιρίες με το παιδί μια πλούσιας οικογένειας».

nd-patra
Ένα από τα πάνελ συζήτησης; (από αριστερά) Ν.Κεραμέως, Απ.Δοξιάδης, Γ.Ιωάννου, Ν.Τασιούλα, Αχ.Γραβάνης, Αντ.Πανούτσος (youtube.com)

Στη συνέχεια παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, για θέματα που απασχολούν τους νέους ανθρώπους. Ειδικότερα 18.036 πολίτες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Νέας Δημοκρατίας για μία ανοιχτή διαδικασία διαλόγου και εξέφρασαν τη γνώμη τους σε πραγματικά διλήμματα πολιτικής.

Με βάση τις απαντήσεις τους προκύπτει, μεταξύ άλλων, ότι θεωρούν την αναξιοκρατία και την ανεργία ως τα μεγαλύτερα προβλήματα που βιώνουν οι νέοι λόγω του πολιτικού συστήματος.

Ακόμη, αναδεικνύουν την ανάγκη της αξιολόγησης για την βελτίωση του δημόσιου σχολείου, αναγνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι να συνδεθεί επιτέλους η επαγγελματική εκπαίδευση με την αγορά εργασίας και επισημαίνουν ως κύρια προβλήματα των Πανεπιστημίων την ανομία και τον χαμηλό βαθμό σύνδεσής τους με την αγορά εργασίας και τις επιχειρήσεις.

Προτάσσουν, τέλος, την ανάγκη ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων και απαιτούν να καταπολεμηθεί άμεσα η εγκληματικότητα στους χώρους των Πανεπιστημίων.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...