743
Η Χάλι Μπέρι, ορισμός της αυτοπεποίθησης, με άφρο μαλλί στη δεξίωση μετά τα 89α Οσκαρ, τον περασμένο Φεβρουάριο | Photo by Christopher Polk/Getty Images/Ideal Images

Η σκοτεινή ζωή της λαμπερής Χάλι Μπέρι

Protagon Team Protagon Team 12 Αυγούστου 2017, 10:49
Η Χάλι Μπέρι, ορισμός της αυτοπεποίθησης, με άφρο μαλλί στη δεξίωση μετά τα 89α Οσκαρ, τον περασμένο Φεβρουάριο
|Photo by Christopher Polk/Getty Images/Ideal Images

Η σκοτεινή ζωή της λαμπερής Χάλι Μπέρι

Protagon Team Protagon Team 12 Αυγούστου 2017, 10:49

Δεν ήταν όλα λαμπερά στη ζωή της λαμπερής Χάλι Μπέρι, αυτό κάπου το είχαμε ακούσει. Πριν από το Οσκαρ, πριν από τους X-Men και προτού αναδυθεί ως άλλη Ούρσουλα Αντρες από τα νερά της θάλασσας για να γοητεύσει έναν ακόμη Τζέιμς Μποντ (τότε τον Πιρς Μπρόσναν), η ηθοποιός που τη Δευτέρα κλείνει τα 51 της, είχε περάσει δύσκολα. Πολύ δύσκολα με τους άντρες της ζωής της, και πολύ δύσκολα και όταν είδε τη μητέρα της να της γυρίζει την πλάτη αφήνοντάς την άστεγη. Ναι, άστεγη. Το αποκάλυψε αυτό η Μπέρι όταν κλήθηκε να μιλήσει για τη σχέση της με τη μητέρα της – άλλη περιπέτεια και αυτή.

Μιλώντας στο περιοδικό People με αφορμή την τελευταία της ταινία «Kidnap» όπου υποδύεται μια μητέρα που δεν σταματάει πουθενά μέχρι να βρει τον απαχθέντα γιο της, η Μπέρι αισθάνθηκε την ανάγκη να… ευχαριστήσει τη δική της μητέρα για το γεγονός ότι, όπως είπε, είχε αρνηθεί να της δώσει χρήματα όταν εκείνη ζούσε σε ένα καταφύγιο αστέγων στη Νέα Υόρκη ενώ προσπαθούσε να ξεκινήσει την καριέρα της στην υποκριτική.

Η βραβευμένη με Οσκαρ για τη συγκλονιστική ερμηνεία της στον «Χορό των Τεράτων» το 2002, δήλωσε ότι πέρασε μία «δύσκολη» περίοδο στη ζωή της όταν έμεινε στη Νέα Υόρκη και πολύ πριν γίνει διάσημη.

halleberry
Στον «Χορό των Τεράτων» το 2002, όπου έδωσε μια ερμηνεία για Οσκαρ

Μέχρι τα 18 της δούλευε στο Σικάγο ως μοντέλο. Τότε ένας δάσκαλος υποκριτικής την έπεισε να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη για να γίνει ηθοποιός. Σύντομα όμως της τελείωσαν τα χρήματα.

«Πήρα τηλέφωνο στη μητέρα μου και της ζήτησα να μου στείλει χρήματα και μου είπε όχι. Αυτό με οδήγησε να μην της μιλάω για έναν χρόνο επειδή είχα θυμώσει που δεν με βοήθησε», είπε, για να συμπληρώσει:

«Αλλά και πάλι αυτό ήταν ίσως ένα από τα καλύτερα πράγματα που έκανε για μένα. Μου είπε να καθήσω και να σκεφτό και αυτό έκανα, δουλεύοντας ως σερβιτόρα στην αρχή και στη συνέχεια ως μπαργούμαν». Μετά ήρθε η τηλεόραση και έπειτα ο Σπάικ Λι και ένας ρόλος στο «Jungle Fever» του 1991 και η καριέρα στο σινεμά.

H αναφορά στη μητέρα της έγινε με αφορμή, όπως είπαμε, την ταινία. Εξ ου και οι σχετικού ύφους αλλά πολύ προσωπικές αναρτήσεις της Μπέρι τελευταία στο Instagram.

#KidnapMovie in theaters August 4th, don’t miss it!

A post shared by Halle Berry (@halleberry) on

Ωστόσο, η άνεση και η αυτοπεποίθηση με την οποία η χολιγουντιανή αυτή σταρ μιλάει για το τραυματικό παρελθόν της δεν μπορεί παρά να σε εντυπωσιάζει. Ισως είναι ο μηχανισμός αυτοάμυνας που ανέπτυξε με τα χρόνια. Δεν ήταν μόνο οι κακουχίες της νιότης στην σκληρή Νέα Υόρκη – η οποία τη δεκαετία του 1980 ήταν μια πολύ σκληρή και επικίνδυνη πόλη, καμία σχέση με την… disneyland ενηλίκων που έχει μεταμορφωθεί σήμερα. Ηταν και η σκληρή της μοίρα με τους άνδρες της ζωής της. Η ίδια έχει αποκαλύψει ότι σε έναν πρώτο δεσμό που είχε «με κάποιον πολύ γνωστό στο Χόλιγουντ» τον οποίο δεν κατανόμασε ποτέ, είχε φάει τόσο ξύλο που έχασε το 80% της ακοής της στο αριστερό αυτί!

Γενικά η Μπέρι και οι άνδρες ήταν και παραμένει μια κακή ιστορία. Τρεις γάμοι, αμέτρητες σχέσεις, μια κόρη την οποία διεκδικούσαν η ίδια και ο τότε σύντροφος μέχρι που εκείνος έφαγε ξύλο από τον σύζυγο, τον οποίο τελικά και χώρισε.

Η Μπέρι απέκτησε δύο παιδιά, μια κόρη, την οποία έκανε το 2008 με το μοντέλο Αντρέ Ομπρί και έναν γιο, καρπό του γάμου της με τον ηθοποιό Ολιβιέ Μαρτίνεζ με τον οποίο χώρισε το 2016. Ο γιος του ζευγαριού ήρθε στον κόσμο το 2013, η Μπέρι είχε κλείσει τα 47 της χρόνια! Και ένα από τα κατορθώματά της είναι ότι σε αυτόν τον κόσμο της βιομηχανίας του θεάματος, που όλα είναι θέαμα, εκείνη έχει κρατήσει τα παιδιά της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Διότι, είπαμε, μην μπλέξεις με τη (μαμά) Χάλι Μπέρι.