624
| BP

Νέα καύσιμα BP Active για καθαρό κινητήρα

Νέα καύσιμα BP Active για καθαρό κινητήρα

Κίνηση ματ από τη BP στην ελληνική αγορά καυσίμων. Η εταιρεία, η οποία αντιπροσωπεύεται στη χώρα μας από τον όμιλο των «Ελληνικών Πετρελαίων», λανσάρισε τα καύσιμα «Αctive Technology» με εξαιρετικές καθαριστικές ικανότητες του κινητήρα χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση και στις ίδιες τιμές με τα συμβατικά. Η ΒΡ προσφέρει τη συγκεκριμένη τεχνολογία στη βενζίνη και στο πετρέλαιο κίνησης και σε όλες ανεξαιρέτως τις σειρές καυσίμων της, δηλαδή στις Ultimate, αλλά και στις πιο απλές.

Τα καύσιμα τεχνολογίας «Active» καταπολεμούν τη βρωμιά σε κρίσιμα μέρη του κινητήρα, όπως στα μπεκ ψεκασμού και στις βαλβίδες εισαγωγής καυσίμου χάρη στη μοναδική τους σύνθεση. Συγκεκριμένα απελευθερώνουν ενεργά μόρια, που προσκολλώνται στα κατάλοιπα του κινητήρα και τα απομακρύνουν, ενώ σχηματίζουν ένα προστατευτικό στρώμα στις μεταλλικές επιφάνειες, όταν καθαρίσουν, ώστε να εμποδίσουν την εμφάνιση βρωμιάς πάνω τους στο μέλλον. Η πετρελαϊκή εταιρεία παρομοιάζει μάλιστα τη δράση των καινοτόμων καυσίμων της εναντίον των καταλοίπων «με την όρεξη 1.000 πεινασμένων πιράνχα».

Η βρωμιά στον κινητήρα προκαλεί αύξηση της κατανάλωσης, μειωμένη απόδοση, αυξημένες φθορές και επηρεάζει αρνητικά την ομαλή λειτουργία του. Ωστόσο η «Αctive Technology» καταπολεμά τα συγκεκριμένα φαινόμενα και προσφέρει στον τελικό καταναλωτή άμεσα και σημαντικά οφέλη.

unnamed
Βαλβίδες εισαγωγής κινητήρα μίας BMW. Αριστερά, καθαρές μετά τη χρήση του νέου καυσίμου της ΒΡ και δεξιά βρώμικες, πριν την επέμβαση της «Active Technology».

Σύμφωνα με τη ΒΡ, τα καινοτόμα καύσιμα «Active Technology» μειώνουν την κατανάλωση και με τη συνεχή χρήση τους προστατεύουν από βλάβες και έκτακτες εργασίες συντήρησης. Είναι χαρακτηριστικό, ότι με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ τέτοιου καυσίμου μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο έως 61 χιλιόμετρα περισσότερα, ανάλογα βέβαια με το στυλ οδήγησης, τις συνθήκες κυκλοφορίας και άλλους εξωτερικούς παράγοντες.

Τα νέα καύσιμα BP Active Technology αποτελούν προϊόντα εντατικής έρευνας για πάνω από πέντε χρόνια και δοκιμών σε πολλούς κινητήρες διαφορετικών μοντέλων και χρονολογιών. Η ανταπόκριση, που γνωρίζουν ήδη στις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και η ελληνική αντιπροσωπεία της ΒΡ εκτιμά, ότι κάτι ανάλογο θα συμβεί και στη χώρα μας.

Να επισημάνουμε, ότι ο όμιλος «Ελληνικά Πετρέλαια» ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας του με τη ΒΡ για πέντε χρόνια, με οψιόν για άλλη μία πενταετία. Η ανανέωση επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της βρετανικής μητρικής εταιρείας προς την ελληνίδα θυγατέρα της παρά το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργεί τα τελευταία χρόνια.


bp_ACTIVE_fuels_01
Η ομάδα των στελεχών των ΕΛΠΕΑ που παρουσίασε τα BP Active. Από αριστερά: Σωτήρης Αναστασιάδης – Marketing Director/ Wenzel Strojek – Expert Technologist, BP Global Fuels Technology / Elena Semenyak – Brand Licensing Manager, BP Global CoE’s and European Marketing / Ρομπέρτο Καραχάννας – Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας Ομίλου EΛΠΕ / Αγγελική Καψάλη – Brand Manager / Norbert Neumann – Manager Fuels Deployment Europe, BP Global Fuels Technology / Roberto Bazzani – Product Demand & Fuel Offer Development Manager, BP Global Marketing / Γιάννης Σακελλίων – Διευθυντής Marketing Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας

Ο Ρομπέρτο Καραχάννας, Γενικός Διευθυντής Εγχώριας & Διεθνούς Εμπορίας του Ομίλου ΕΛΠΕ επεσήμανε:

«Τα κοινά καύσιμα μπορεί να προκαλέσουν τη συσσώρευση βρωμιάς στον κινητήρα κάνοντας τον να λειτουργεί λιγότερα ομαλά, να μην τραβάει. Το καύσιμο ψεκάζεται στον κινητήρα  μέσα από πολύ μικρές οπές στην άκρη των μπεκ ψεκασμού καυσίμων. Οι οπές αυτές είναι τόσο μικρές που ακόμα και μικροσκοπικοί κόκκοι καταλοίπων μπορεί να τις φράξουν εν μέρει, περιορίζοντας τη ροή καυσίμου και επηρεάζοντας τον ψεκασμό. Είμαστε χαρούμενοι που φέρνουμε στους πελάτες των πρατηρίων BP την τεχνολογία ACTIVE, που καταπολεμά τη βρωμιά.

Ολα μας τα καύσιμα BP περιέχουν την τεχνολογία ACTIVE που καταπολεμά τη βρωμιά με δύο έξυπνους τρόπους: ενεργά μόρια προσκολλώνται στα βλαβερά κατάλοιπα, απομακρύνοντάς τα από τα κρίσιμα μέρη του κινητήρα και, επιπλέον, καλύπτουν τις μεταλλικές επιφάνειες του καθαρού κινητήρα, σχηματίζοντας ένα προστατευτικό στρώμα που εμποδίζει τα κατάλοιπα να στερεοποιούνται στο μέταλλο».