292
Η καναδέζικη ζυθοποιία παρουσιάζει την μπίρα των καιρών μας: «Fake News Ale» | Twitter

Καναδέζικη ζυθοποιία παρουσιάζει την Μπίρα των Ψευδών Ειδήσεων!

Protagon Team Protagon Team 15 Απριλίου 2017, 16:23
Η καναδέζικη ζυθοποιία παρουσιάζει την μπίρα των καιρών μας: «Fake News Ale»
|Twitter

Καναδέζικη ζυθοποιία παρουσιάζει την Μπίρα των Ψευδών Ειδήσεων!

Protagon Team Protagon Team 15 Απριλίου 2017, 16:23

Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που περνούν πολλοί Αμερικανοί, με μία κυβέρνηση που δεν πίστευαν ποτέ ότι θα τους κυβερνά, βρήκε ένα ερέθισμα μία νέα επιχείρηση στον γειτονικό Καναδά. Μία ζυθοποιία, η Norther Maverick, θα ανοίξει αυτό το καλοκαίρι στο Τορόντο πανηγυρικά: λανσάροντας μία νέα ολοκαίνουργια μπίρα (ale) για «μικροκαμωμένα χέρια, εκθαμβωτικές κομμώσεις, τεράστια “εγώ” και μεξικανικά πράγματα»!

Προφανώς η εταιρεία τρολάρει τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, τα μικρά χέρια του (ένα ευαίσθητο θέμα για τον ίδιο), την ξανθιά χαίτη του, την εγωμανία του και την εμμονή του με τον αποκλεισμό των Μεξικανών από τις ΗΠΑ. Αλλωστε, δεν το κρύβουν οι σχεδιαστές του προϊόντος. Παρότι για λόγους δεοντολογίας, στο δελτίο Τύπου επισημαίνεται ότι «κανένας πρόεδρος δεν στηρίζει/προμοτάρει αυτή την μπίρα!», η καρικατούρα του εκφραστικότατου Τραμπ είναι ζωγραφισμένη στα κουτάκια της μπύρας.

Και ως σήμα των καιρών της, η μπίρα ονομάζεται «Fake News Ale», κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στην εποχή των ψευδών ειδήσεων.

Με άλλα λόγια, το φαινόμενο Ντόναλντ Τραμπ και η διάχυση αληθών, ανακριβών και ψευδών πληροφοριών μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις έγκυρες αλλά και άκυρες ιστοσελίδες ειδήσεων, είναι εκτός από την εξωτερίκευση βαθιών κοινωνικών αλλαγών του κόσμου, ένα υπέροχο αφήγημα για το μάρκετινγκ ενός νέου προϊόντος.

«Η μπίρα δημιουργήθηκε για να προσφέρει ένα διάλειμμα από τις πρόσφατες ζοφερές πολιτικές εξελίξεις. Πρόκειται για μία εύπεπτη μπίρα που προσφέρεται να μεγάλες συζητήσεις σχετικά με τα διεθνή γεγονότα», αναφέρει, εύθυμα, η ανακοίνωση της ζυθοποιίας.

«Στεκόμαστε στο πλευρό των αμερικανών γειτόνων μας, σε αυτές της ημέρες που χρειάζονται μία μπίρα», προσθέτει η εταιρεία η οποία, μάλιστα, υιοθετεί και παραμορφώνει το σύνθημα του Τραμπ: «Να κάνουμε την μπίρα ξανά μεγάλη». («Make ale great again»).

Για κάθε κουτάκι μπίρας που θα πωλείται η ζυθοποιία δεσμεύεται ότι θα δωρίζει το 5% σε εκστρατείες για την ανατροπή αμφισβητήσιμων πολιτικών. Και μάρκετινγκ, λοιπόν, και πολιτική κινητοποίηση.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...