190
Οι χούλιγκαν των δύο ομάδων έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να προσφέρουν θέαμα αντάξιο της λαμπρής παράδοσης | Digital Artwork: Moufanet

Ομαλά διεξήχθη η σύγκρουση οπαδών πριν τον τελικό Κυπέλλου

Οι χούλιγκαν των δύο ομάδων έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να προσφέρουν θέαμα αντάξιο της λαμπρής παράδοσης
|Digital Artwork: Moufanet

Ομαλά διεξήχθη η σύγκρουση οπαδών πριν τον τελικό Κυπέλλου

«Ήταν μια καθαρή μάχη όπου όπου οι φανατικοί κάθε πλευράς πλακώθηκαν με σεβασμό στην παράδοση και έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους προκειμένου να βοηθήσουν τους δημοσιογράφους και τους σχολιαστές του διαδικτύου να κάνουν τις αγαπημένες τους καταγγελίες».

Αυτό τονίζεται στο ανακοινωθέν που για πρώτη φορά εκδίδουν από κοινού οι σύνδεσμοι Οργάνωσης και Εκτέλεσης Επεισοδίων, ως ένδειξη της καλής συνεργασίας τους στην πραγματοποίηση των pregame συγκρούσεων, για την διατήρηση του χουλιγκανικού ιδεώδους.

Όπως σημειώνουν όσοι παρακολουθήσαν το ξύλο και την ανταλλαγή μολότοφ και δακρυγόνων, η ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι καπνοί έδιναν πραγματικά τόνο γιορτής στον τελικό ενώ οι αστυνομία χωρίς περιττά σφυρίγματα άφησε το ξύλο να εξελιχτεί για χάρη του θεάματος, παίζοντας τους φανατικούς των δύο ομάδων 50-50.

Η επιτυχημένη τέλεση του αμοιβαίου οπαδικού ξύλου με τους θεαματικούς τραυματισμούς, επανέφεραν για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το πάγιο αίτημα των φανατικών «επεισοδιάκηδων» για τη δημιουργία ειδικών χώρων όπου θα διεξάγονται συγκρούσεις με παρουσία οργανωμένων θεατών, οι οποίο επίσης θα πλακώνονται παρακολουθώντας τα επεισόδια.

Σημειώνεται δε ότι για την δημιουργία ενός τέτοιου χώρου, έχει ήδη εγκριθεί κονδύλι από τα ΕΣΠΑ, αλλά η υπόθεση έχει κολλήσει για άλλη μια φορά στην γραφειοκρατία και στις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχής που πρόκειται να φτιαχτεί ο συγκεκριμένος χώρος.

(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)

Κάντε Like στη σελίδα του Moufanet στο Facebook