687
. | CreativeProtagon

Η μοιραία Ελένη και οι μπαλωθιές επί Ματέο

Αστερόπη Λαζαρίδου Αστερόπη Λαζαρίδου 13 Απριλίου 2018, 07:38
.
|CreativeProtagon

Η μοιραία Ελένη και οι μπαλωθιές επί Ματέο

Αστερόπη Λαζαρίδου Αστερόπη Λαζαρίδου 13 Απριλίου 2018, 07:38

Είναι τα social media η δεύτερη καριέρα των τηλεαστέρων που δεν περνά πια η τηλεοπτική μπογιά τους; Πριν από την εφετινή πρεμιέρα της εκπομπής «Ελένη» του Alpha, ακούγαμε ότι η αλλοτινή βασίλισσα της πρωινής ζώνης, θα επέστρεφε άκρως ανανεωμένη, με άπειρες νέες ιδέες για το μεσημεριανό της πλέον, απόμερο μετερίζι.

Η αρχή ήταν απογοητευτική, η συνέχεια ακόμη χειρότερη. Τίποτα δεν έχει αλλάξει και τίποτα δεν είν’ όπως παλιά που λέει και το τραγούδι των Κατσιμιχέων. Πιο λαμπερή και όμορφη από ποτέ-ανήκει στην κατηγορία εκείνη των γυναικών που ο χρόνος είναι φίλος τους. Αλλά και πιο κουρασμένη-τηλεοπτικά-από ποτέ. Εννοείται ότι στις εκπομπές, όπως και σε όλα τα πράγματα άλλωστε, πρέπει να δίνεται πίστωση χρόνου, προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να δοκιμαστούν και είτε να επιτύχουν, είτε να καταποντιστούν. Στην περίπτωση της Ελένης όμως, δεν υπήρξε καμία βελτίωση του χιλιοζεσταμένου, μεταλλαγμένου πιάτου που μας σερβίρει (και) εφέτος. Ακόμη κι αν το μαγειρεύει σε πολυμηχάνημα που το διαφημίζει με υπερβάλλοντα ζήλο μέσα από την εκπομπή της. Φτάνει να σπεύσουμε και να κάνουμε share και like στα ποστ της για την κουζινομηχανή και αυτή θα γίνει δική μας. Ετσι μας υπόσχεται κάθε φορά για να ξανακερδίσει μια θέση στην καρδιά μας.

Τηλεοπτικά, η Μενεγάκη είναι πιο εσωστρεφής και αδιάφορη για το κοινό της από ποτέ. Την ίδια στιγμή όμως, είναι πιο ενεργή και επικοινωνιακή στα social media από ποτέ. Σε τέτοιο μάλιστα βαθμό, που συχνά ξεχνιέται ότι είναι στον αέρα και ξοδεύει τον τηλεοπτικό της χρόνο ανεβάζοντας selfies, ενημερώνοντάς μας πόσα likes έχει το Insta Story της με την κουζινομηχανή την ώρα που γυρίζει και κάνει το ζυμάρι να μοιάζει με μετάξι, κτλ, κτλ. Συμπεριφέρεται λες και κάποιος της είπε ότι αυτό που «πουλάει» αυτή τη στιγμή είναι το Ιντερνετ, κι αν θέλει να πάρει με το μέρος της το νεανικό κοινό-που είναι και το αγαπημένο όσων κυνηγούν την τηλεθέαση-πρέπει να γίνει μοντέρνα, να κυκλοφορεί όλη την ώρα μες στο πλατό με το κινητό στο χέρι, να ποστάρει, να απαντάει on air και on line σε σχόλια, να παροτρύνει το μικρό τηλεοπτικό κοινό της να αποκτήσει φιλοσοφία follower και να την ακολουθήσει ως τα πέρατα του Instagram.

Είναι λοιπόν η Μενεγάκη πιο αντιτηλεοπτική από ποτέ. Αλλά ταυτόχρονα, ενώ συμπεριφέρεται σα να εκπέμπει από κανάλι στο You Tube και όχι από το κανάλι του Alpha, για κάθε τηλεθεατή που χάνει, κερδίζει δέκα followers. Οποιος χάνει στην AGB κερδίζει στο Instagram λοιπόν.

Και κάπως έτσι φτάνουμε στα γεγονότα που σημάδεψαν το εφετινό της Πάσχα και μετέτρεψαν το βιντεάκι που ανέβασε για να δείξει πώς την υποδέχτηκαν οι ντόπιοι, σε επεισόδιο του CSI Ρέθυμνο. Μπορεί η ίδια να σχολιάζει στο Instagram «πόσο αγαπώ τις μαντινάδες», ο γενικός Διευθυντής της ΕΛ.ΑΣ στην Κρήτη Κώστας Λαγουδάκης όμως, δεν άκουσε τις μαντινάδες, αλλά τις μπαλωθιές που τις συνόδευσαν. Και με το δίκιο του. Η έρευνα που διέταξε για να εντοπιστούν ποιοι είναι εκείνοι που έριξαν τους «άσκοπους πυροβολισμούς» για το καλωσόρισμα της Ελένης και του συντρόφου της Ματέο Παντζόπουλου αποδεικνύουν ότι η Ελένη κάνει πολύ μεγαλύτερο σουξέ στα social, παρά στην TV.

Αν η παρουσιάστρια είχε επισκεφθεί την Κρήτη σε πιο αγνές και άσπιλες ιντερνετικά εποχές, για παράδειγμα στην αρχή της καριέρας της, οι μπαλωθιές και πάλι θα ακούγονταν –είναι κοινό μυστικό ότι συνηθίζονται στο συγκεκριμένο νησί ως ένδειξη χαράς και πάνω σε ένα γλέντι. Επιστρέφοντας στο πλατό του «Πρωινού καφέ» που τότε σέρβιρε από τον ΑΝΤ1, άντε να μιλούσε για το περιστατικό στη Λίτσα Πατέρα, λίγο προτού ακούσουμε τα νέα των ζωδίων. Πολλοί θα το άκουγαν, λίγοι θα του έδιναν σημασία. Και να του έδιναν δηλαδή, δεν θα μπορούσαν να το αποδείξουν. Και ούτε γάτα, ούτε ζημιά.

Σε μια εποχή όμως, κατά την οποία ακόμα και ένα βιντεάκι από τις πασχαλινές διακοπές σου μπορεί να αποτελέσει αποδεικτικό υλικό για προανάκριση, συνειδητοποιείς ξαφνικά ότι η απήχηση που έχει ένα τέτοιο on line σουβενίρ, μπορεί να μην έχει και τον καλύτερο απόηχο. Καταπληκτική και η σημειολογική λεπτομέρεια ότι το επίθετο του επικεφαλής της ΕΛ. ΑΣ στην Κρήτη είναι Λαγουδάκης και όλα αυτά συνέβησαν πασχαλιάτικα. Με αυτό το βίντεο-ντοκουμέντο της Ελένης λοιπόν, που άθελά της έγινε και αστυνομική ρεπόρτερ, χάθηκαν και τα αβγά και τα πασχάλια. Και μπερδέψαμε το on air με το on line.